Lupailivat ilmoittaa jonkinlaisesta cash back ohjelmasta, jossa osa ostosten hinnoista palautuu asiakkaalle. Onhan tuo muutenkin edullinen kortti verrattuna vaikka oman pankkini tarjoamaan Mastercardiin.Itselläni jäi joku 250€ pisteitä käyttämättä. Mitäs muita hyviä syitä on jatkossa maksaa kaikki kyseisellä kortilla?
Jep. Danske velottaa aina laskutuslisän joka kuukausi ihan vaan siitä hyvästä jos sattuu kerran luotolla maksamaan. Vaikka 2 euroa on vähän, niin tuntuu typerältä kuukausittaiselts kululta.Onhan tuo muutenkin edullinen kortti verrattuna vaikka oman pankkini tarjoamaan Mastercardiin.
Myös valuutanvaihtokurssi on edullisempi kuin monessa muussa kortissa.Jep. Danske velottaa aina laskutuslisän joka kuukausi ihan vaan siitä hyvästä jos sattuu kerran luotolla maksamaan. Vaikka 2 euroa on vähän, niin tuntuu typerältä kuukausittaiselts kululta.
Jep. Danske velottaa aina laskutuslisän joka kuukausi ihan vaan siitä hyvästä jos sattuu kerran luotolla maksamaan. Vaikka 2 euroa on vähän, niin tuntuu typerältä kuukausittaiselts kululta.
Nordea ottaa Mastercardilla 3e laskutuslisää. Ai mistä tiedän? *hymiö*
En tiedä mikä kortti sulla on, mutta ei ainakaan itseltä mene Nordealla mitään laskutuslisiä, kun luoton maksaa joka kuukausi pois.
Niin, kyse oli siis siitä että jos pääsee lipsahtamaan luotolle niin siitä tulee 3e/kk Nordealla ja Danskella siis 2e/kk laskutuslisää
Ei tule Nordealta laskutuslisää jos maksat joka kuukausi sen luoton pois.
@Bruno
molemmat olivat jo heikossa hapessa ilman koronaa. Tietenkin korona ”hieman” avitti kuilun rinteessä alaspäin.
@Bruno
molemmat olivat jo heikossa hapessa ilman koronaa. Tietenkin korona ”hieman” avitti kuilun rinteessä alaspäin.
Norskille vielä tuohon päälle Boeing ja sen ongelmat 737:n ja 787:n kanssa.
Velkoja on muunnettu omistukseksi. Entiset suuromistajat omistavat enää Norskista vähemmistön. Ja tähän valtion lainat päälle. Toivotaan jo ihan täkäläisten lentomarkkinoiden kannalta että onnistuvat, ettei Finski olisi ihan ainoa yhtiö. Pohjoismaihinhan Norski jatkossa keskittyy.Toki. Itseasiassa luulen, että Norskille korona saattoi olla myös pelastus. Tai ainakin mahdollisti sen, että yhtiötä pienennetään ja mahdollisesti käännetään voitolliseksi. Ilman koronapandemiaa tuskin rahoitusta olisi saanut mistään. Nyt saavat kuitenkin valtiolta lisää tukea hybridilainan muodossa, toki valtio vaatii, että muitakin pitkäjänteisyyteen sitoutuvia rahoittajia lähtee mukaan kinkereihin.
Jep, mutta pääsevät nyt eroon 787 ja 737Max-koneista.
Velkoja on muunnettu omistukseksi. Entiset suuromistajat omistavat enää Norskista vähemmistön. Ja tähän valtion lainat päälle. Toivotaan jo ihan täkäläisten lentomarkkinoiden kannalta että onnistuvat, ettei Finski olisi ihan ainoa yhtiö. Pohjoismaihinhan Norski jatkossa keskittyy.
Vihdoin sain (lähes kaikki) rahat takaisin KLM:ltä.
Tyhmänä tuli hyväksyttyä tuollanen voucher, kun sitä tarjosivat. Rahanahan se olisi pitänyt ottaa, mutta kun oli pitkän aikaa odottanut USA:n reissua, ja sitten sen joutuu koronan takia perumaan, niin ei ihan terävimmillään tuossa ollut ja tuo moka tuli tehtyä. Ja nuuka kun olin, niin kaikki liput halvinta mahdollista, eli ei peruutusoikeutta.
No, sähköpostia ja soittoa KLM:lle, mutta eihän tuota sitten pystynyt enää rahaksi muuttamaan. No, ehkä tää korona on ohi syksyllä ja käyttää ne sisällä olevat rahat sitten talvella. Juu...
Kun ei näyttänyt lupaavalta, että näin kesälläkään pääsisi minnekään, piti alkaa kikkailemaan. Eli iski yllättävä tarve päästä viikonloppureissulle Madridiin. Ja bisneksessä tietty, ja sellaisilla lipuilla, että niistä saa euroja ulos vaikka olisi maksanut ne liput banaaneilla. No vähän ajan kuluttua ei ollutkaan enää tarvetta, ja matka peruutukseen ja rahat tilille. 2-4 viikkoa pitäisi kestää, 4 viikkoa kesti. Eikä edes tullut sähköpostia, rahat vain olivat ilmestyneet tilille.
Tuossa tuli nyt menetettyä sellainen 30€, kun eivät tietenkään hinnat osuneet täysin kohdalleen, mutta mieluummin se hieman pienempi rahamäärä omalla tilillä kuin KLM:llä.
En enää suostu Ryanairin koneeseen nousemaan, mutta tervehdin ilolla kilpailua, jota niiden Helsinkiin rantautuminen väistämättä tuo.syksyllä, uutena yhtiönä Helsinkiin, saapuu Ryanair .
Lisätään sen verran, että paluumuuttajana ainakin Icelandair on aloittanut lennot, Lufthansalla vilkastuu ja eiköhän SAS kohta heräile myös.
Lomalennot alkaa uutisten mukaan heinäkuun puolen välin jälkeen.
En enää suostu Ryanairin koneeseen nousemaan, mutta tervehdin ilolla kilpailua, jota niiden Helsinkiin rantautuminen väistämättä tuo.