Juu, ikinä ei ole paljastunut mitään ongelmatapauksia jääkiekkojoukkueiden sisältä.
Totta kai on. Ja tulee paljastumaan tulevaisuudessakin. Ihmisethän tuon työyhteisön muodostavat siinä missä muidenkin alojen työpaikoissa.
Juu, ikinä ei ole paljastunut mitään ongelmatapauksia jääkiekkojoukkueiden sisältä.
Eniten minua pisti silmään tuossa , että Oinonen säännöllisenä myöhästyjänä pitää myöhästelyä työntekijän oikeutena. Kuitenkin Suomen lain mukaan kaksi myöhästymistä on erottamisperuste :) . Ei siitä tule mitään jos joukkueessa aina pari jätkää on myöhässä.
Joo, muistaako kukaan minkä verran Tapparalla oli sopimuksia julkaistu vuosi sitten tähän aikaan? Siihenhän tuota pitää verrata, eikä siihen miltä Tapparan joukkue näytti pari viikkoa sitten.Nyt oli kyllä jälleen Oinoselta täysin nollatason juttu koskien Tapparaa ja sen kokoonpanoa ensi kaudeksi. Kertoo itse miten Tapparalla on 11 hyökkääjän kanssa sopimus, mutta silti sentteristö nousee esille heikkona. Voisiko johtua siitä, että sille paikalle ei ole vielä julkaistu pelaajia.
Nyt oli kyllä jälleen Oinoselta täysin nollatason juttu koskien Tapparaa ja sen kokoonpanoa ensi kaudeksi. Kertoo itse miten Tapparalla on 11 hyökkääjän kanssa sopimus, mutta silti sentteristö nousee esille heikkona. Voisiko johtua siitä, että sille paikalle ei ole vielä julkaistu pelaajia. Sillä ei ole myöskään mitään imagollista haittaa, että KooKoo julkaisee pari sentterisopimusta tässä kohtaa. Kukaan ei itseasiassa syys-lokakuussa muista ketä julkaisi sopimuksia ja milloin.
Siis seuraavatko nämä Jatkoajan toimittajiksi itseään kutsuvat kirjoittelijat peliä nimeltä jääkiekko enää lainkaan?
Viimeisin taidonnäyte on tässä:
Mitä mä just luin? Larmihan oli Nokia Areenan perjantai-illassa loistava. Olkijussi sen sijaan haparoi lauantaina kuin känniläinen illan viimeisen oluttuopin ääressä.
Tai - ehkä se olen minä joka on pudonnut pelin evoluution kärryiltä, jospa Larmi teki lukuisia haamuseivejä väärin torjuen ja ehkäpä Olkihatun vapina oli vain psyykkaavaa teatteria?
Välillä sitä miettii onko tuolla Toimituksessa minkäänlaista lätkätietämystä.
Periaatteessa tuollainen juttu voisi olla ihan hyvä, mutta nyt vedetään yhtäläisyyksiä vammoihin lopettaneiden liigajyrien ja pelaajan jolla on vielä noin 42 milliä dollareissa tulossa tilille välille. Pienellä googlettelulla olisi myös voinut vielä selvitä, että polvi on ihan hyvä arkeen, mutta kiekon peluun suhteen on nihkeämpää.
Siellä ovat toimittajat olleet itse päätoimittaja Pietikäisen johdolla seitinohuessa ranskalaisessa päiväkännissä ottamassa mittanauhalla näitä mittojaTOP-5 pisimmät pelaajat MM-kisoissa: Marko Anttila kisojen isoin, listalla vain kaksi puolustajaa
Jääkiekkoilijana koko ei ole koskaan pahasta. MM-turnauksessa pelaavien pelaajien keskimitta on 185 senttimetriä, mutta mukaan mahtuu luonnollisesti kourallinen "mörköjä".www.jatkoaika.com
4. Jacob Middleton, Kanada 199cm/99kg h
En tiedä mistä Jatkoaika on mittansa kaivanut, mutta ainakin eliteprospectsin sekä NHL.comin mukaan Jacob Middleton on mitaltaan 193cm (6'3''). Niin ja pelipaikaltaan puolustaja, ei hyökkääjä.. Kisojen oikea pituuslista...:
1. Marko Anttila (FIN) 203cm
2. Tyler Myers (CAN) 203cm
3. Mathias Bau Hansen (DEN) 200cm
4. Justin Addamo (FRA) 198cm
5. Oliver Lauridsen (DEN) 197cm
En tiedä kuinka noheva kaveri Landeskog on hoksottimiltaan mutta Grönmannia tuli seurattua läheltä nuorena. Osku oli hyvä koulussa ja kävi lukion ns lukematta läpi ällän paperein. Grönman myös tienasi urallaan yli 10 miljoonaa markkaa ja mikäs siinä oli lähteä kolmekymppisenä vielä akateemiselle uralle kun polvet oli täysin rikki ja pelit oli pakko lopettaa. Tiedä sitten tietääkö jatkoajan toimittaja Landekogin siviilipuolen kyvyistä enemmän kun Grönmaniin suoraan verrataan. Ei kaikista lätkäjätkistä ole koulun penkille.Itse taas olen huomioinut, että esim Oinonen voisi hyvin kirjottaa enemmän jostain psykologian kulmasta, mutta ei taida koulutus riittää. Ammatissa luulisi olevan enemmän tuota tietämystä, mutta ei ilmeisesti kuitenkaan.
Tollain yleisesti taitaa olla sama asia muidenkin kohdalla. Näkökulmia kyllä kovasti haetaan, mutta mitään ei sitten keksitä ja juttu on aina vähän ohkainen. Logiikka helposti uupuu myös.
Hyvä yritys 10, mutta ei se yhdessä Suomen isoimmassa harrastejulkasussa oikein riitä. Haluaisin tukea jopa klikeillä, mutta se tehdään vähän vaikeaksi.