Tämän ketjun viestit useamman kuukauden ajalta kertovat klikkihuorauksen provo-otsikoilla olevan pidempiaikainen ilmiö verkkojulkaisun osalta yksittäisen toimittajan päähänpistoksen sijaan. Toki taustat huomioiden tämä linjaveto tehtiin jo silloin, kun nykyinen päätoimittaja nimettiin.
Mutta joo, kuten olen aiemmin todennut, niin pitkälti koko suomalainen verkkourheilumedia - tai verkkomedia ylipäätään - toimii samalla tavalla, mikä luonnollisesti viestii kyseisen tyylin toimivuudesta huomioiden kaupallisen median ensisijainen päämäärä. Loppujen lopuksi kuluttajille tarjotaan, mitä kuluttajat haluavat - Suomi on paskamedian luvattu maa, koska suomalaiset tykkäävät lukea paskamediajuttuja.
Mutta joo, kuten olen aiemmin todennut, niin pitkälti koko suomalainen verkkourheilumedia - tai verkkomedia ylipäätään - toimii samalla tavalla, mikä luonnollisesti viestii kyseisen tyylin toimivuudesta huomioiden kaupallisen median ensisijainen päämäärä. Loppujen lopuksi kuluttajille tarjotaan, mitä kuluttajat haluavat - Suomi on paskamedian luvattu maa, koska suomalaiset tykkäävät lukea paskamediajuttuja.
Viimeksi muokattu: