Sivustoasetukset ja [x] piilotaSiis mitä, saako nuo jotenkin pois jostain? En ole niitä koskaan halunnut tai tarvinnut ja nythän olisi hyvä hetki poistaa ne sitten muutenkin.
Sivustoasetukset ja [x] piilotaSiis mitä, saako nuo jotenkin pois jostain? En ole niitä koskaan halunnut tai tarvinnut ja nythän olisi hyvä hetki poistaa ne sitten muutenkin.
Jatkiksen tavoite on minulle nykyään ihan yhtä hämärä kuin sinullekin, enkä ole tässä näkemystäsi haastamassa vaan samalla asialla. Koitan vain ymmärtää miksi nyt tehdään niinkuin tehdään, ja tuo oli suunnilleen se paras mihin pystyn siltäkin pohjalta, että olen tehnyt 7 vuotta yhtäjaksoisesti toimittajan hommia nimenomaan amatööripohjalta. En toki paskajuttuja (ainakaan omasta mielestäni), mutta jos tosiaan vapaaehtoisesti ja ilmaiseksi haluaa toimittajaa leikkiä, niin tuossa vedetään kyllä itsearvostus pöntöstä alas mistä nytkin on poru syntynyt. Pitää myös muistaa, ettei tämä sirkus kuitenkaan ilmaiseksi pyöri, ja joskus erilainen julkisuus voi olla hyödyksikin, mitä se ei tietysti aina ole.
Näkisin että tässä tapauksessa ne keskimääräistä vähemmän älykkäät henkilöt ovat olleet siellä yksittäisten toimittajien puolella. Hemmetisti on jatkoajasta lähtenyt toimittajia järkeviin päivätöihin (vähintään 10-20 kpl), mutta tässä tapauksessa todennäköisyys ei vaikuta kovin suurelta.jääkiekkoa seuraavat ihmiset eivät ole keskimäärin erityisen älykästä väkeä ja he ovat vietävissä milloin milläkin - aivan kuin iltalehdessä.
Yksittäiset toimittajat ovat eri asia, mutta heistäkään harva täältä ponnistaa mihinkään järkevään päivätyöhön.
Tuo minuakin kiinnostaa. Onko Jatkoajasta ehkä ilmoitettu ettei palveluksia enää ensi kaudella tarvita ja kirjoitushommat päättyvät heti kun Kärppien kausi on ohi. Ja siitä suivaantuneena sitten tunkenut tälläisen jutun eetteriin. Kuitenkin kirjoittaja ehkä ollut tietoinen ettei Jatkoajan hieman yksinkertainen päätoimittaja älyä puuttua tällaisiin ja näin onnistui tekemään hänestä yleisen pilkan kohteen. Toki kirjoittaja itsekin saa hieman pilkkaa osakseen mutta varmasti lähinnä vain nauraa sille kun tietää kuitenkin että Pärnänen tässä on se jota vedetään oikein kunnolla halvalla.Ehkä kiinnostavinta on lopuksi juuri se, että miksi kirjoittaja ilmoittautui vapaaehtoisesti lynkattavaksi. Ei kai tuollaista pakko ole kirjoittaa.
Tämä Twitter-kommentoija varmaan kertoi Pärnäselle, että mikä oli pielessä. Jos ei kertonut niin sitten ei todella tainnut olla mikään. Kertoiko?Eräs Twitter-käyttäjä on asiallisesti vastannut Pärnäsen jakoon "...Pystytkö PT:nä allekirjoittamaan tuollaisen julkaisun?". Päätoimittaja Pärnänen vastaa tälle: "Mikä kolumnissa on susta pielessä?". No ei kai siinä sitten mitään!
Joo, @dana77 ja @BigRedCat tässä sattui sellainen hama minulle, kun en työskentele idioottien kanssa, että kuvittelen helposti varsinkin vapaaehtoistyön olevan helposti moraalisesti aika vakaalla pohjalla riippumatta sisällöstä, jolloin myös into ja itsekunnioitus seuraavat perässä. Ajatuksia saa ja pitää herätä, mutta ehkä menin lankaan kun ajattelin, että tämänkin kirjoituksen takana voisi olla jotain suurempaa. Yliarvioin ihmisiä, kenties?
Tämä Twitter-kommentoija varmaan kertoi Pärnäselle, että mikä oli pielessä. Jos ei kertonut niin sitten ei todella tainnut olla mikään. Kertoiko?
Tämä Twitter-kommentoija varmaan kertoi Pärnäselle, että mikä oli pielessä. Jos ei kertonut niin sitten ei todella tainnut olla mikään. Kertoiko?
Pitkän? Taisinhan mä peräti kolme virkettä kirjoittaa.Ymmärtäisin noinkin pitkän avautumisen - - -
Pssst... Eliteprospectsista oikean luvun olisi saanut vain katsomalla.- - - jos kyseessä olisi aivan älyttömän iso virhe, puhutaan kuitenkin nelinumeroisesta luvusta noin kokonaisuutena. Mutta 38 ottelun heitto on hiuksenhalkomista - - -
Helvetin tylsää, kun kämmenet ovat hikoilleet jo aamukympistä saakka hallille pääsyä.- - - saa lähinnä miettimään, että onko jollain oikeasti noin tylsää, että juttuja lukiessaan tarkistaa joka perkeleen rivin ja yhteenlaskun. Jokainen toki tyylillään.
Päätoimittaja Pärnänen vastaa tälle: "Mikä kolumnissa on susta pielessä?".
Luulen että yliarvioit jatkiksen selvästi heikkolahjaisia toimittajia (on siellä varmaan muitakin) ja aliarvioit yleisöä, mutta tämä on vain minun tulkintani.
"Kolumnissa listataan tosiasiat ja niitä ryyditettiin kärkävin sanankääntein. Ei sen kummempaa."
No itseasiassa kuule kertoi. Liittenä kuva suoraan Twitteristä. Vaikka ei olisi kertonutkaan, niin tyhmähän Pärnänen on, jos ei itse tajua, mikä siinä oli pielessä.
Edit: Twitter-seurantapäivitys, Pärnänen on lisännyt uuden vastauksen:
"Kolumnissa listataan tosiasiat ja niitä ryyditettiin kärkävin sanankääntein. Ei sen kummempaa."