Tällä viitattiin Telian ketjuun, missä on satoja tämän palstan käyttäjien ehdotuksia, ideoita ja ajatuksia - joita Telia hyödyntää aktiivisesti tulevan tuotteensa kehittämisessä.Onko tästä pääteltävä, että mainokseksi merkitty ketjunavaus on sittenkin markkinatutkimus? Aikaa ja tupakkia ainakin raakadatan suodattamiseen kuluu, kahdessa vuorokaudessa on tutkimukseen vastannut jo neljä henkilöä.
Kun artikkeli on tehty 100% journalistisin kriteerein, eikä siitä kukaan ole mitään maksanut, se ei ole mainos. Jos median ei olisi mahdollista kirjoittaa mitään niistä yrityksistä, palveluista ja tuotteista, joista se saa jotain toista kautta mainosrahaa, puuttuisi kaikkien sisällöistä tärkeä osa.Kun isot pojat saa niin miksei me.
Jatkoaikaa julkaisevaa Jatkoaika ry:tä.Ketä tarkoitat "meillä"? Kuuluuko Yonoton joukkoon, ja onko sillä ja Viroon perustamallasi yhden miehen konsulttifirmalla liike- tai muita yhteyksiä?
Oma henkilökohtainen yritykseni ei liity millään tapaa Jatkoaikaan, Yonottomaan tai yhtään mihinkään muuhun näihin liittyvään.
Salaliittoteoriat ovat helvetin hauskoja. Ehkä vinkeämpiä teorioita löydät kuitenkin vaikka teräspalkkien sulamispisteestä.
- Matti Liljaniemi