Samaa olin tulossa linkittämään, kyllä haetaan taas klikkejä oikein urakalla.
Samaa olin tulossa linkittämään, kyllä haetaan taas klikkejä oikein urakalla.
Coyotes viimein voittoon varsinaisella peliajalla
Kauden 21. ottelu toi sarjan heikoimmalle joukkueelle Arizona Coyotesille kolmannen voiton ja samalla ensimmäisen varsinaisen peliajan jälkeen. Päätöserään Coyotes lähti maalin tappioasemasta, josta se nousi Derek Stepanin ja Christian Fischerin ylivoimamaaleilla.
NHL-kierroksen topit ja flopit: Kutšerov 17, Burns 0 - NHL - 17.11.2017 - Aamuraportti - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Huhu-uutinen "Teemu Ramstedt palaa Liigaan" ei kauaa ollut eetterissä. Ei puoltakaan tuntia ennen kuin poistettiin? Sanomattakin selvää, että kirjoittaja oli herra päätoimittaja itse.
Älä nyt perkele ideoita anna.Jotenkin olisi jatkoajan verkkolehden nykymeiningille ollut osuvampi otsikko; Ramstedt palaa HIFK-paitaan.
Vai että vapautti tehtävistään. Vai olisiko ollut parempi ”Lehtonen sivuun henkilökohtaisten syiden takia”?
Kliketi klik klik.
Kuunteleeko joku muuten noita podcasteja? Periaatteessa voisin kuunnella itse, mutta otsikot ovat yleensä niin luotaantyöntäviä että kiinnostus lopahtaa. Viimeisin esimerkki:
Vihellyksen jälkeen: Yllättäviä ylisuorittajia ja uinuvia supertähtiä - "Melko varmasti tuleva olympiapuolustaja"
Ei saatana. Miten alas Jatkoaika voikaan vielä vajota. Tässähän tulee jo ikävä Wennströmin klikkihuorausbileitä kun tätä nykymenoa kattelee.