Ei kyse ole siitä mitä halutaan, vaan siitä miten asiat ilmaistaan.
Väkisin maatut "pakko olla erimieltä" viasatit ja täysin perseelleen vedetyt otsikot eivät lisää luettujen tekstien määrää, tai no varmaan lisää jos olettaa että minunkin vahingossa avaamat hämärät otsikot tulee luetuksi. Tyyliin "Tommi Taimi - Rautakorpi muutti kaiken" "Kiekkojargonilla kyllästetty Azevedo: "jännitti tulla Suomeen". Klikkasin auki otsikon takia, huomasin että jotain KHL paskaa ja laitoin kiinni. Kyllä noilla klikkihuorauksilla niitä klikkejä, nimen omaan saa huorattua. Lukukertoja niillä ei todellakaan saa. Toki vaikuttaa siltä että toimitukselle klikki = lukukerta, vaikka todellisuus on hyvin kaukana siitä. Ne sponsoritkaan ei todellakaan siitä hyödy että tulee klikkejä, jos se sivu saman tien suljetaan, vaan siitä että ne saa näkyvyyttä.
Ei täällä ihan vittuillakseen ihmiset asioista tule sanomaan, vaan sen takia että touhu menee alamäkeä lähes vapaassa pudotuksessa. Aiemmin kiekon ykköspaikasta on tullut klikkihuoraava, pelien lopputuloksia arpova kasa sitä itseään, kun ei pysty enää vakavalla naamalla lukemaan. Eikö se oikeasti riittänyt, että oli paras, nyt pitäisi olla seuraavaksi eniten luettu tms. laadullisesti ihan se ja sama. Meillä on jo ne iltalööpit, ei niiden kanssa kannata kilpailla, tai no voittehan te yrittää, mutta helvetin tyhmää se on. Siellä on vähän eri resurssit ja näkyvyydet tuolle perseilemiselle ja ihmisten huijaamiselle. Miksi ei vaan voi olla se asiantuntevin ja arvostetuin? Eikö tuu tarpeeksi rahaa vai mikä?