Kuka voittaa Mestiksen (ja miksi juuri Kiekko-Espoo)?
Viisi syytä, miksi Kiekko-Espoo uusii mestaruutensa.
www.jatkoaika.com
t. Wannabe @Ikävänkantaja
Vaikkapa ”Suoraan lapaan” toimisi paljon paremmin.Tälläinen amerikkalaislainatermi "teipistä teippiin" ei kuulosta yhtään syötöiltä lapaan, vaan kiekkoilijan potilaskertomukselta, kun ilta toisensa jälkeen fysio teippaa kaverin kasaan että se pystyy vetämään taas yhden matsin.
(Arvasin muuten pelkästä otsikosta, kuka tuon on kirjoittanut)
Kyllä. 10/10, eli sitä kuuluisaa täyttä asiaa. Etenkin tuo viimeinen kappale.Pulkkisen poika se tykkää mässäillä KHL-rahoilla
Isänmaan toivosta on tullut silmänsä sulkenut, veristä hyökkäyssotaa käyvän valtion kiekkotyöläinen.www.jatkoaika.com
Hieno kannanotto Wennströmiltä. Tällaista lisää.
Pulkkisen poika se tykkää mässäillä KHL-rahoilla
Isänmaan toivosta on tullut silmänsä sulkenut, veristä hyökkäyssotaa käyvän valtion kiekkotyöläinen.www.jatkoaika.com
Nosti Pulkkisen vielä paremmin tikunnokkaan. Itse toivon Pulkkiselle, Pressille ja Klokille (sekä monelle muulle) pelkkää pahaa. Lukon palstalla nuo kaksi viimeistä on aika kattavasti tuomittu ”from hero to zero”.Ei tuo kirjoitus minun mielestäni palvellut kyllä yhtään mitään tarkoitusta.
Jatkoaika jakelee ”pelikieltoja” venäisten kanssa vehkeilevien arvostelijoille ja nosti nyt Pulkkisen kansikuvapojaksi. Tarvitseeko muuta tarkoitusta olla?Ei tuo kirjoitus minun mielestäni palvellut kyllä yhtään mitään tarkoitusta.
Tulee mieleen, että voisiko oikeasti olla ovet jo sulkeutuneet Euroopan muihin sarjoihin ja nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pelailla ura oikeastaan loppuun Venäjällä (?)Pulkkisen poika se tykkää mässäillä KHL-rahoilla