Jani Mesikämmen
Jäsen
Minäkin tykkäsin itse vastauksesta, mutta en tykännyt selittelystä ettei kiireen vuoksi vastailla palautteeseen. Nytkin piti aika kovasti kysellä vastauksen perään, että sellainen lopulta saatiin. Ei tämä ketju niin hirveän viestitulvan alaisena ole, että toimituksella ei olisi aikaa vastailla täällä annettuun palautteeseen selvästi nykyistä enemmän.
Kun palautteeseen ei vastata, niin siitä jää sellainen tunne, että palautteesta ei välitetä. Ehkä se luetaan, mutta siitä ei välitetä. Eli palautetta ei oteta vakavasti.
Selvennetäänpä vielä realiteetteja, kun sattui sopivaan rakoon. Perusmuistutuksena se, että Jatkoajan toimitus työskentelee vapaaehtoispohjalta, sen päälle olen minä palkollisena. Muilta tekijöiltä voin tiettyyn rajaan asti edellyttää monenlaista, mutta palautteisiin vastaaminen ei ole heidän hommaansa, vaikka joku muukin harvakseltaan Toimitus-nickiä käyttääkin. Palautteisiin vastaaminen on siis minun hommaani - hommia on tässä jonkun verran muitakin ja välillä muutakin elämää, silloin tällainen saa valitettavasti väistyä tärkeysjärjestyksessä aika usein. En itsekään siitä pidä, mutta se on realiteetti. Kaiken palautteen pyrin kyllä lukemaan ja pidän sitä tärkeänä, ei vaan usein ihan tuoreeltaan ehdin esim. tänne keskustelujen pariin, saati vastailemaan.