Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 195 755
  • 5 139

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Miten tästä paskasta voi saada rahansa takaisin? Onko joku saanut jotain tietä rahansa takaisin kun lähetys on ollut niin huono että ottelua ei ole voinut seurata reaaliajassa?

Opastakaa vittuuntunutta jos on kokemuksia. Kiitokset!
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Reklamaatio lähti. Uskomatonta kuraa, eihän tuon puskurointi/skippilähetyksen katsomisesta saa kuin verenpaineen koholle. EI NÄIN URHO!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hitto, tämä paskahan alkoi toimimaan tässä erän lopussa. Monta minuuttia putkeen ilman yhtään puskurointia tai lähetyksen katkeamista.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Noniin, erä loppui ja kyllä kaikenmaailman haastattelut jne. toimii pätkimättä. Katotaanpa taas kun erä alkaa, pätkiminen alkaa sillä punaisella sekunnilla!

EDIT: Hommahan varmaasn lähti toimimaan kun Urhon serverin kuormitus laski otteluiden erätaukojen ansiosta. Kaistavaje!
 

Itäpuu

Jäsen
No niin, ei pätki enää erätauolla kun on vähemmän liikettä kuvassa. Tärkein anti eli Peltomaa (Voisaatana!) saadaan kokonaisuudessaan... Jaa no lähes, pätkii sentään vähän. Tätähän se on kun lähdetään minimillä liikkeelle ja maksatetaan investoinnit asiakkailla... Mitenhän muuten Soneran iptv? Ei taida pätkiä?
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla pätkäisi kerran koko erän aikana, toivon mukaan tuuri jatkuu loppuun asti. Ei varmaan lohduta ketään ja vituttaa teidänkin puolesta. Ei kyllä kiinnostaisi urholle kantaa euroakaan, mutta pakkohan nää matsit on nähdä...
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Nyt olis käyttöä sille ryhmäkanteelle, pakkohan tästä paskasta on vaatia rahat takaisin.

Mukana ollaan myös täällä suunnalla. Hyvä kun mennään erätauolle niin takkuilu loppuu samantien. Niin no mitäs väliä niillä livetapahtumilla näkeehän ne sitten koosteenakin. Siitähän se kannattaa maksaakin. Vittu, että vituttaa. Tämmöset saatanan amatöörikanavat tulee pilaamaan koko saatanan kiekkonautinnon.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Menin vahingossa refreshaamaan sivun ja nyt en enää saa katsottua tuota ottelua. Mitään koodia en saanut maksun yhteydessä ja uutta lippuakaan en viitsi ostaa. Onko kenelläkään ratkaisua tähän ongelmaan?
 
Noniin, erä loppui ja kyllä kaikenmaailman haastattelut jne. toimii pätkimättä. Katotaanpa taas kun erä alkaa, pätkiminen alkaa sillä punaisella sekunnilla!

Mukavahan se on tietty erätaukotouhuja ilman pätkimistä katsoa, mutta mieluusti sitä näkisi itse jääkiekkoakin ongelmitta. Pätkäisi muuten ekan kerran minuutteihin tuota edellistä lausetta kirjoitettaessa, ei hyvä sekään.

Jos todellakin on näin, että sama saatanan sirkus jatkuu vielä toisessakin erässä, niin lähden minäkin vaatimaan arvokkaita pennejäni takaisin. Ja taas puskuroidaan, muuten.

Ei jumalauta sentään.
 

Willie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla alkoi toimimaan

Mulla alkoi toimimaan kun kokeilin Google Chromella. En tiedä johtuiko selaimesta vai oliko vain tuuria. Viimeisen 10 minuutin aikana ei kuitenkaan puskuroinut kertaakaan. Aluksi IE8:lla pätki.
 

jarppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu Kuopiosta tulee nättiä vääräväristä pätkivää kuvaa nyt tauolla. Ekan erän lopulla vihreä-pinkki kuva oli pelkästään paikallaan... V*TTU!!!
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Voi vittu, kun piti sitten mennä kokeilemaan tuota urhon netti-tv:tä. Eihän se paska toimi yhtään. Puskuroi jatkuvasti ja hyppii sitten sekuntitolkulla pelissä eteenpäin. Teksti-tv:stäkin saa paremman kuvan pelin kulusta kuin tuolla paskalla. Ois sillä 7 eurolla voinut vaikka kaljaakin ostaa, saatana!
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Täällä 24/1mb Paskalahden konnu, Funetin "testillä" valuu ~21mb alaspäin.

Otteluna Jyp - Kärpät, alkustudio toimi mainiosti.
Heti kun ottelu alkoi, alkoi myös pätkiminen ~20s välein sellaisia ~5s buffereita. Koko helvetin erä. Katso siinä sitten matsia.

Palautetta lähti samantien Urpon suuntaan, rahat vaadin jo takaisin. Saas nähdä mitä vastaavat.
Jos tulee kieltävä vastaus, niin ilmoitan Visan myöntäjälle (tarkoituksella Visalla maksoin), eli Nordealle, ilmoitus että riitautin ko. laskun.
Viime viikkoinen 2. sääläri Kärpät - Blegi toimi 99,9% joten odotusarvot olivat aika korkealla tällekin illalle. Mutta ei, niin ei.

Ja tällä hetkellä Killerin "pelaajakortti" menossa, pätkii ihan samalla tavalla kokoajan.
Niin ja keskenerän myös kokeilin vaihtaa uusimmasta FF:stä uusimpaan IE:een, ei mitään vaikutusta toimintaan.

Olisi hauska tietää, että minkälaiset tekniset toimintaedellytykset Urpolla on? Paljonko kaistaa on varattu? Paljonko yksi katselija vie kaistaa (voisi toki itse jonkun kaistanmittaajan laittaa, mutten jaksa)?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mulla alkoi toimimaan kun kokeilin Google Chromella. En tiedä johtuiko selaimesta vai oliko vain tuuria. Viimeisen 10 minuutin aikana ei kuitenkaan puskuroinut kertaakaan. Aluksi IE8:lla pätki.

Vaan miten lähtee toimimaan jos ei ole koodia? En uskalla sulkea selainta kun muuten menee toisenkin kerran rahat hukkaan.
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Ei kyllä taas ymmärräys riitä URPOtv:n kanssa. Perjantain ongelmat on jo puitu, mutta nyt 1.erä tauolla jää on vaaleanpunaista ja KalPan paitojen olkapäät vihreitä. Täytynee taas tehdä reklamaatio.
 

Buzzer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä en pääse 'Jatka' kohdasta eteenpäin koodin syöttämisen jälkeen, pitäiskö ton napin tehdä jotain näkyvää? Mitään ei tapahdu, mietin että onko koneessa/selaimessa vika (ei ole mahdotonta) vai onko Urhon tuubit jo niin täynnä ettei ketään enää päästetä edes sisään.

Sama vika täälläkin. Hienoa Urpot! Selain ja kone mulla toimii, eikä mitkään palomuuritkaan pitäisi hommaa estää. Yhteys on mulla hidas (1M), mutta olen mä Urpon lentistä netin kautta katsonut ja silloin näkyi sentäs jotain.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdotus Urholle

Hei,

Ehdotan Urholle ilmaista PO-sarjaa kaikille hulluille, jotka ovat teille rahansa kiikuttaneet, allekirjoittanut mukana.

Yksi muistutus: Soneran ollessa yksinoikeudella palveluntarjoaja, minä ja lukemattomat muut joutuvat tyytymään internettiin nähdäkseen pelejä.

Ok, jos Urhon netti toimii kuten nyt, ei esim. meillä 16 megan nopealla laajakaistalla pysty katsomaan peliä.

Tästä johtuen: nyt on todellakin aika tehdä asialle jotain. Urho voi aloittaa sillä, että:

1) Viestii kaikille kerrankin pelinsä maksaneille asiakkaille, että olemme pahoillamme

2) Urho korvaa PO-sarjalipun ja lähettää pyytämättä tuon koodin kaikille kerrankin maksaneelle asiakkaalle

3) Urho kertoo asiakkailleen, a) mistä ongelmat johtuvat, b) miten tähän on JO reagoitu ja c) milloin palvelu toimii?

Täällä on tuhansia ihmisiä, jotka ovat valmiita maksamaan jopa tuplat kunhan näkee ne pelit, jotka haluaa. Tämä on siksi uskomatonta bisnesperseilyä, mikä maksaa teille paljon enemmän kuin asian kuntoon saattaminen.

Jupa
 

MoonMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Red Wings
Menin vahingossa refreshaamaan sivun ja nyt en enää saa katsottua tuota ottelua. Mitään koodia en saanut maksun yhteydessä ja uutta lippuakaan en viitsi ostaa. Onko kenelläkään ratkaisua tähän ongelmaan?

Sama homma täälläkin ja eipä tuossa voi mitään oikein tehdä!!!
 

kriticalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tuskin

Miten tästä paskasta voi saada rahansa takaisin? Onko joku saanut jotain tietä rahansa takaisin kun lähetys on ollut niin huono että ottelua ei ole voinut seurata reaaliajassa?

Opastakaa vittuuntunutta jos on kokemuksia. Kiitokset!

En tiedä ainakaan ketään kuka oisi saanut tästä pyramidi huijauksen suuruiseen verrattavissa olevasta huijauksesta rahansa takaisin. Voit saada monta hyvää ottelulippua urhon web tv matseihin. Ja lähetys on just sama tai paskempi. Nyt vaan joukko kannetta tai jotain muuta. Jos kaikki laittaa vaan reklamaatiota ne vaan vastaa automaatti viesteillä ja nauraa tyhmille kuluttajille.
 

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Miten tästä paskasta voi saada rahansa takaisin? Onko joku saanut jotain tietä rahansa takaisin kun lähetys on ollut niin huono että ottelua ei ole voinut seurata reaaliajassa?

Opastakaa vittuuntunutta jos on kokemuksia. Kiitokset!
Pyysin uuden koodin playouteissa ja sain ja toka Jokerit-Tappara toimi pätkimättä koko pelin. Mutta noi amatööridaijut ei tajua, että nyt neljä matsia netissä on vähän eri kuin vain kaksi.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla alkoi toimimaan kun kokeilin Google Chromella. En tiedä johtuiko selaimesta vai oliko vain tuuria. Viimeisen 10 minuutin aikana ei kuitenkaan puskuroinut kertaakaan. Aluksi IE8:lla pätki.

Chromea tässä pyöriny eikä sillä tominu ollenkaan.

Otin itse 10 minuutin tallenteen tästä paskasta videokameralla. Nyt pohdiskelen mikäli viitsisi perustaa youtube channelin nimellä "UrhoTVaroitus" yms. Tähän voitaisiin ruvata keräämään näitä videoklippejä, yleensä firmat saavat vähän vauhtia asioitten korjaamiseen kun huono laatu on kaikkien nähtävillä. Mitäs mieltä muut tästä?
 

Naughty_S

Jäsen
Mitään aktivointikoodia en ole luonnollisesti saanut, joten kerran "pudottuani" en ole nähnyt edes sitä helvetin hienoa pätki&puskuroi -lähetystä.

Joten kysymys jollekin, joka aktivointikoodin on mailiinsa saanut:
Sattuisiko se aktivointikoodi olemaan sama numerosarja kuin jompi kumpi nettipankissa Urpo-TV:n (tai siis Camtenna Oy:n) tilisiirron yhteydessä näkyvistä numerosarjoista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös