Hahaha. Itsekin nappasin jonkinmoisen kuvan pinkillä ja vihreällä värillä!
Heh, kuvaavaa on, että superfanillekin parempaa viihdettä on täällä keskustelu kuin tämän postimerkkitelevision katsominen...
J
Hahaha. Itsekin nappasin jonkinmoisen kuvan pinkillä ja vihreällä värillä!
Chromella katellu alusta lähtien. Tai lähinnä antanu vaan pauhata taustalla kun ei tota ilman pääkipua katso... Ja nyt kun tökkii edes hieman vähemmän niin joutuu kuuntelemaan Kölliä. En tiedä ketään jota ei Köllin marinat ärsyttäisi.Mulla alkoi toimimaan kun kokeilin Google Chromella. En tiedä johtuiko selaimesta vai oliko vain tuuria. Viimeisen 10 minuutin aikana ei kuitenkaan puskuroinut kertaakaan. Aluksi IE8:lla pätki.
Mitään aktivointikoodia en ole luonnollisesti saanut, joten kerran "pudottuani" en ole nähnyt edes sitä helvetin hienoa pätki&puskuroi -lähetystä.
Joten kysymys jollekin, joka aktivointikoodin on mailiinsa saanut:
Sattuisiko se aktivointikoodi olemaan sama numerosarja kuin jompi kumpi nettipankissa Urpo-TV:n (tai siis Camtenna Oy:n) tilisiirron yhteydessä näkyvistä numerosarjoista?
Hei,
Ehdotan Urholle ilmaista PO-sarjaa kaikille hulluille, jotka ovat teille rahansa kiikuttaneet, allekirjoittanut mukana.
Yksi muistutus: Soneran ollessa yksinoikeudella palveluntarjoaja, minä ja lukemattomat muut joutuvat tyytymään internettiin nähdäkseen pelejä.
Ok, jos Urhon netti toimii kuten nyt, ei esim. meillä 16 megan nopealla laajakaistalla pysty katsomaan peliä.
Tästä johtuen: nyt on todellakin aika tehdä asialle jotain. Urho voi aloittaa sillä, että:
1) Viestii kaikille kerrankin pelinsä maksaneille asiakkaille, että olemme pahoillamme
2) Urho korvaa PO-sarjalipun ja lähettää pyytämättä tuon koodin kaikille kerrankin maksaneelle asiakkaalle
3) Urho kertoo asiakkailleen, a) mistä ongelmat johtuvat, b) miten tähän on JO reagoitu ja c) milloin palvelu toimii?
Täällä on tuhansia ihmisiä, jotka ovat valmiita maksamaan jopa tuplat kunhan näkee ne pelit, jotka haluaa. Tämä on siksi uskomatonta bisnesperseilyä, mikä maksaa teille paljon enemmän kuin asian kuntoon saattaminen.
Jupa
Voiko joku kertoa kädettömälle kuinka tämä tehdään Firefoxissa?
Sattuisiko se aktivointikoodi olemaan sama numerosarja kuin jompi kumpi nettipankissa Urpo-TV:n (tai siis Camtenna Oy:n) tilisiirron yhteydessä näkyvistä numerosarjoista?
Saattaapa hyvinkin olla. Tuossa sähköpostiin lähetetyssä kuitissa on kaksi numerosarjaa: tilausnumero (5 numeroa) ja sitten se aktivointikoodi (7 numeroa).
Itse katselen täältä Saksasta käsin Urhon netistä ja loistavasti pelittää. Ei lagia eikä muutakaan häiriötä.
Itse katselen täältä Saksasta käsin Urhon netistä ja loistavasti pelittää. Ei lagia eikä muutakaan häiriötä.
Saattaapa hyvinkin olla.
http://ahkong.net/where-is-firefox-cache-how-to-increase-firefox-cache/
Ei kyllä ainakaan itellä tunnu auttavan... tiedä sitten auttaisiko FF:n restarttaus. Vois kokeilla, toivottavasti toi koodi vielä toimii toisenkin kerran.
Hah, Urho ilmoittaa:
WebTV-lähetyskuvassa ajoittaisia katkoksia suuren katsojamäärän takia.
Mikä sekin tuntuu aika käsittämättömältä, kun "Service not available outside of Finland" teksti löytyy tuosta kuvareunan alapuolelta.
Mikä sekin tuntuu aika käsittämättömältä, kun "Service not available outside of Finland" teksti löytyy tuosta kuvareunan alapuolelta.
Olisi hauska tietää, että minkälaiset tekniset toimintaedellytykset Urpolla on? Paljonko kaistaa on varattu? Paljonko yksi katselija vie kaistaa (voisi toki itse jonkun kaistanmittaajan laittaa, mutten jaksa)?