Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 196 089
  • 5 139

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Herää vaan kysymys, että kuinka tämä suuri käyttäjämäärä voi tulla yllätyksenä Urhotvlle, kun näyttävät neljä peliä netissä? Helppohan Urhon on vastata anonyymisti sähköpostiin sillä samalla viestillä jokaiselle reklamaation tehneelle(siis jokaiselle jolle viitsivät edes tuon saman viestin välittää).
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No jo on taas paskaa koko.. paska. En pääse edes laittamaan tuota koodia sisään, painan JATKA mutta mitään ei tapahdu.

Ja minkä takia muut maksetaan 7e tuosta lähetyksestä mutta Cheerleaderit vaan 5e, vittu.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Hah, Urho ilmoittaa:
WebTV-lähetyskuvassa ajoittaisia katkoksia suuren katsojamäärän takia.
Ala-asteen matematiikalla voisi laskea kilotavun tarkkuudella paljonko kaistaa tarvitaan. Etukäteenhän nämä on myyty ja varmaan 99,9% maksaneista myös streamia katsoo, eli ylibookkaukseen ei ole käytännössä varaa. Saatanan tunarit. Tämä amatöörimäisyyden määrä on jotain aivan käsittämätöntä. Tekniikka olisi helvetin simppeliä, mutta ei vaan onnistu noilta apinoilta.

Lukko-TPS erätauko meni nätisti. 2. erän eka puskurointi tuli kun pelaajat kaartelivat ennen aloitusta. Sitten pätki kun Lukko teki maalin ja nyt on seissyt kuva monta minuuttia.
 

raipe#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Suomi
Kun klikkaa sopimusehdot siitä peli-ikkunasta niin tulee seuraavaa: http://82.203.210.184/server/terms.html

"7. Kaupan purkaminen; Sisällön virhe
Tilaajalla on oikeus purkaa kauppa, mikäli tilatun Sisällön katsominen osoittautuu mahdottomaksi Camtennasta johtuvasta syystä (Sisällössä katsotaan tällöin olevan virhe) Tilaajalla on oikeus purkaa kauppa myös muutoin, mikäli kuluttajansuojalain pakottavat säännökset sitä edellyttävät. Kaupan purkaminen tapahtuu tekemällä kaupan purkamista koskeva ilmoitus Camtennalle 24 tunnin kuluessa siitä, kun kaupan purkamisen aiheuttava syy ilmeni Tilaajalle. Tilaajan purkaessa kaupan Camtenna palauttaa viipymättä Tilaajan kyseisen kaupan kohteena olevasta Sisällöstä maksaman hinnan Tilaajan maksutilille (Tilaajan maksutilin saldo nousee Sisällön hintaa vastaavalla määrällä). "
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei vittu! Tämähän menee vaan koko ajan huonompaan suuntaa. Noin viiden sekunnin välein puskuroi tällä hetkellä, ja n. joka kolmannen puskuroinnin jälkeen jää muutama sekunti pelistä näkemättä. Miten vitussa tästä paskasta voi periä täyden hinnan kun pelistäkään ei näe kuin osan!
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mihin osoitteeseen tuuppasitte palautetta Urholle? Mistä voin pyytää ilmaiskoodia seuraavaan matsiin?

<clip>
Voit ottaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella.
URHOwebtv:n asiakaspalvelu palvelee numerossa 0290 011 220 aikavälillä 17.30-21.00 tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. Asiakaspalvelun sähköpostiosoite on: urhotv@asiakaspalvelukeskus.fi URHOtv:n muissa asioissa asiakaspalvelumme palvelee virka-aikaan numerossa: 042 472 5521 tai sähköpostilla info@urhotv.fi
</clip>

(jopa meni vituiksi toi copy/paste urpon sivuilta, saanu noita meiliosoitteitakaan mustaksi vaihdettua vaikka kuinka koitin???)

Jollain kokemusta miten luottokuntaan pitäisi olla yhteydessä jotta maksua ei kyseisestä urpoTV paskasta edes lähtisi? Vituttaa

Sillon viimestään kun Visa-lasku tulee, ja siellä laskun lopussa on kyllä numero.
Tee toki reklamaatio (ihan perus) tonne Urpolle sitä ennen että haluat rahasi takaisin.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Eikä tilannetta parantanut Cromen käyttöönottokaan.

Miten pääsit katsomaan ottelua? En saa tuota koodia syötettyä (jatka-painike ei toimi, löysin tuon koodin Naughty_S:n salapoliisityön ansiosta verkkopankista tilitapahtumien joukosta), joten toistaiseksi mennään SM-liigan tulospalvelulla.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Tulee ihan mieleen, että eivätkö testaa näitä palvelujaan millään lailla vai miten on mahdollista, että laatu on näin p.skaa??
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mielenkiintoista, Urho-TV:n yhteystiedot tuntuvat olevan kiven alla.
Mutta, minähän olenkin maksanut Camtenna Oy:lle eli kait he ovat sitten vastuussa siitä, mitä rahoillani saan, tai en siis saa.
Kuluttajaviraston (Buffering) sivuilta (Buffering) löytämäni reklamaatiokaavake(Buffering) on valmiina. (Buffering) kunhan löydän (Buffering) osoitteen niin asia (Buffering) etenee.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Ja nyt pätkii vielä enemmän, vittu jos saan näistä vastaavan henkilön käsiini, tulee jälki olemaan rumaa... Turhaa oli hyvä fiilis koko päivän.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kuluttajaviraston (Buffering) sivuilta (Buffering) löytämäni reklamaatiokaavake(Buffering) on valmiina. (Buffering) kunhan löydän (Buffering) osoitteen niin asia (Buffering) etenee.

:DD

Mutta ei tähän mitään kaavakkeita tarvitse, asiallisesti vapaamuotoinen reklamaatio kyllä riittää.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Helvetin hienoohan se on tykittää nettiin kaikkien matsien streamit kun todelliset resurssit näyttäisi riittävän yhteen ainoaan matsiin. Ahneella on paskainen loppu - Ei mopolla kuuhun...ja sitä rataa
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin uskomaton vitutus tällä hetkellä ettei osaa edes kuvailla. 3 kertaa jouduin matsin maksamaan, jotta koodi saapui perille. Tästä varmasti toki saa rahat takaisin, mutta tämä laatu! Ei jumalauta voi olla näin huonoa.. pätkii kokoajan ja pomppii milloin mistäkin.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Ja nyt pätkii vielä enemmän, vittu jos saan näistä vastaavan henkilön käsiini, tulee jälki olemaan rumaa... Turhaa oli hyvä fiilis koko päivän.

Eihän tässä voi muuta sanoa kuin MARAAAA!!!

Onneksi kohta pääsee pääsiäisen viettoon ja paikan päälle katsomaan pelejä, niin ei tarvitse näiden urhojen kanssa pelleillä. Olin tietysti aika urho kun menin ostamaan ottelulipun vaikka tiesin ongelmista, mutta kyllä tämä välinpitämättömyys asiakkaista on aivan uskomatonta.
 

Willie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koodin syöttö

Itselläni onnistui koodin syöttö vasta kun olin www.urhotv.fi sivuilla. Aluksi yritin varmaan 10 kertaa www.urho.tv osoitteessa ja siellä jatka-painike ei toiminut ja moni muukin asia oli pielessä. Ei paljon lohduta, koska lähetys pätkii taas niin helvetisti.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
UrhoTV rulez!

Onko ketään onnistunut pääsemään koodilla lähetyksen aikana eteenpäin koodinsyöttämiskohdasta, jossa painetaan jatka-painiketta? Itse olin kirjautuneena jo ennen ottelua ja ottelu alkoi pyörimään tottakai puskuroiden, joten päätin varmuudeksi siirtyä työhuoneeseen tsidumaan matsia kiinteästä 20M liittymästä. Enpä sitten ole päässyt sen koomin eteenpäin tuosta koodinsyötöstä, vaikka näköjään siitä olisi mittän iloa ollutkaan tänne kirjoitetun perusteella. Pop-upit sallittu Urholle ja aiemmin päässyt kirjautumaan normaalisti, mutta ei väkisin.

Vittu, kun oli luonnollisesti liput matsiin, mutta kuume iski. Aiemmin omalla kohdallani Urho on runkkarissa pelittänyt erittäin hyvin, mutta nyt on isketty kädet paskaan. Luultavasti Urhoa helpottaisi, jos vaikka luopuisivat turkulaisen Camtennan palveluksista.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jahas, jos sitten nyt vihdoin vaihtaisi Stenkkaan... Eli nettimegaan. Ei tässä pääse kyllä mitenkään "mukaan" tätä paskaa seuraamalla :/
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuluttajaviraston (Buffering) sivuilta (Buffering) löytämäni reklamaatiokaavake(Buffering) on valmiina. (Buffering) kunhan löydän (Buffering) osoitteen niin asia (Buffering) etenee.

Jotain hauskaakin tähän murheen keskelle...

Onhan tämä kyllä Urholta ihan uskomatonta perseilyä laittaa kaikki ottelut nettiin kun runkosarjassakin on ollut jo sen yhden ottelun kanssa ongelmia ja pätkimistä. Ei pitäisi yrittää sellaista mihin resurssit ei riitä.
 

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Kyllähän tämä Urhon touhu on alusta pitäen näyttänyt kaikin tavoin arveluttavalta. Ongelmia on tuon WebTV:n kanssa ollut tasan koko sen olemassaoloajan, ja silti piti lisää vain kehittää laittamalla kaikki pelit näkyviin nettiin. Sinänsä ymmärrettävää, että ongelmia uudelle yritykselle aluksi tulisi, mutta miksi pitää yrittää tarjota näin massiivista tuotetta, jos edellytyksiä sen toimivuudelle ei ole? Jos aluksi olisi laitettu huolella yhden pelin lähetys kuntoon, ja sitten lähdetty sen päälle rakentamaan lisää. Nyt ainoa, mitä Urho tästä saa on älyttömästi pettyneitä ja vihaisia asiakkaita.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Urpolla on kuitenkin monopoli, ei ole parempaakaan tarjolla.
Kuitenkin moni meistä käy vielä ensi kerrallakin webbiteeveetä koittamassa meiningillä "josko se nyt...". Imo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös