Hehe...täähän on kun kattelis karkeesti leikattuja highlighteja ilman niitä highlighteja.
Mä en pääse 'Jatka' kohdasta eteenpäin koodin syöttämisen jälkeen, pitäiskö ton napin tehdä jotain näkyvää? Mitään ei tapahdu, mietin että onko koneessa/selaimessa vika (ei ole mahdotonta) vai onko Urhon tuubit jo niin täynnä ettei ketään enää päästetä edes sisään.
Onko popupin esto selaimessa päällä, poista se?Mä en pääse 'Jatka' kohdasta eteenpäin koodin syöttämisen jälkeen, pitäiskö ton napin tehdä jotain näkyvää? Mitään ei tapahdu, mietin että onko koneessa/selaimessa vika (ei ole mahdotonta) vai onko Urhon tuubit jo niin täynnä ettei ketään enää päästetä edes sisään.
Samaa shittiä tää on. Välillä on väärävärikuvaa, mutta yksi pysyy, siis bufferointi. Tais olla ensimmäinen ja viimenen peli mitä ko. lafkalta tilaan. Reklamaatio lähti jo ennen ensimmäisen erän puoliväliä. Tätä kirjoitettaessa pysähtyi koko striimi.
Lähetin perjantaina reklamaation sähköpostilla blues-kärpät pelistä, eivät vähemmän yllättäen ole vastanneet. Voisihan sinne koittaa soittaakin, saisi varmaan jonottaa tunnin kun kenelläkään ei nettistreami tunnu pelaavan niinkuin pitäisi.
Lähden mukaan, kolmas ottelulähetys peräkkäin päin persettä. Tänään sain ensimmäisen yhteyden URHO-Tv:hen, vastasivat sähköpostiini ja pyysivät kuitteja kahdesta metsään menneestä lähetyksestä. Lähetin ne ja sitten ei ole kuulunutkaan mitään.Nyt olis käyttöä sille ryhmäkanteelle, pakkohan tästä paskasta on vaatia rahat takaisin.
Varmaan sanomattakin selvää, että parempi näin. Radiota kehiin..Näköjään "masa myöhänen" ei pääse enää ostamaan ottelua Urpolta? Menin siis osioon osta ottelu, maksa lippu ja kun painoin jatka, niin se ei enää mennytkään eteenpäin?
Vittu mitä paskaa. Ei tässä muuta voi sanoa. Onko matsit ennen lähtenyt toimimaan myöhemmässä vaiheessa koskaan vai joudunko tyytymään tähän lähetykseen koko illan?
Itselläni ei lähde edes puskuroimaan vaan jumittaa tuossa, kun syöttää aktivointikoodin. Täytyy vaatia 55 euroa takaisin. Ensimmäistä pudotuspeliä lukuunottamatta homma ei ole toiminut kuten pitäisi.
Onko popupin esto selaimessa päällä, poista se?
Itse laitoin jo reklamaation meneen, jospa kolmanteen peliin toimis nettistriimi.
Sekin on tosiaan kumma, että täysin keskeneräistä tuotetta myydään täydellä hinnalla.