Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 194 322
  • 5 139

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sangen harvoin on vituttanut näin paljon katsella kun HIFK tekee maaleja. Saa suunnilleen teksti-tv:stä katsoa maalintekijän, vaikka on olevinaan livelähetys edessä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt, kun itseni pitää tehdä reklamaatiota sekä pudotuspelipaketista, että tämän illan ottelusta jonka ostin, kun PO-paketin koodi ei toimi niin tehdäänkö nuo valitukset Urho TVlle vai tälle Camtennalle? Jotakin kautta pitää yrittää saada rahat pois vaikka melko vaikeaa varmasti onkin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt pätkii niin paljon, että pakko laittaa kiinni. Kaksi sekuntia about näkee aina ja sit pätkäsee. Aamulla oli kiva tulla koneelle odottamaan peliä, mutta nyt vituttaa!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei auta, kyllä se on siirryttävä kuuntelemaan Lievemaata ja pantava äänet pois Urpolta. Onhan se toisaalta virkistävää katsella radioselostuksen lomaan välillä jäätyneitä tuokiokuvia pelistä.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt, kun itseni pitää tehdä reklamaatiota sekä pudotuspelipaketista, että tämän illan ottelusta jonka ostin, kun PO-paketin koodi ei toimi niin tehdäänkö nuo valitukset Urho TVlle vai tälle Camtennalle? Jotakin kautta pitää yrittää saada rahat pois vaikka melko vaikeaa varmasti onkin.

Urpolle mä laitoin, eikös se Urpo ole kuitenkin se "palveluntarjoaja".
Ja tolle toiselle firmallehan ei ole mitään yhteystietoja edes annettu...
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Kaveri jonotteli reilun tunnin äsken Urhon aspaan, sai lopulta ilmaiset koodit ensi peliin minullekin kun antoi s-postiosoitteeni.

Asiakaspalvelija kuulemma kuitenkin kehtasi väittää, että vika on kaverini netissä.

Noh, eipä tuolla koodillakaan mitään tee, kun olen töissä keskiviikko-iltana. Yhtä tyhjän kanssa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Hyvä sensuurilähetys kyllä kun kaikki mielenkiintoiset tilanteet, maalipaikat ja maalit jää näkemättä mutta sitten kaikenmaailman turhuudet näkyy, heikosti nekin, mutta edes jotenkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Urpolle mä laitoin, eikös se Urpo ole kuitenkin se "palveluntarjoaja".
Ja tolle toiselle firmallehan ei ole mitään yhteystietoja edes annettu...

Jollakin aiemmalla sivulla oli nuo sopimusehdot ja ne löytyvätkin tuosta ostokuitista. Siinä kerrotaan tällaista:

"7. Kaupan purkaminen; Sisällön virhe
Tilaajalla on oikeus purkaa kauppa, mikäli tilatun Sisällön katsominen osoittautuu mahdottomaksi Camtennasta johtuvasta syystä (Sisällössä katsotaan tällöin olevan virhe) Tilaajalla on oikeus purkaa kauppa myös muutoin, mikäli kuluttajansuojalain pakottavat säännökset sitä edellyttävät. Kaupan purkaminen tapahtuu tekemällä kaupan purkamista koskeva ilmoitus Camtennalle 24 tunnin kuluessa siitä, kun kaupan purkamisen aiheuttava syy ilmeni Tilaajalle. Tilaajan purkaessa kaupan Camtenna palauttaa viipymättä Tilaajan kyseisen kaupan kohteena olevasta Sisällöstä maksaman hinnan Tilaajan maksutilille (Tilaajan maksutilin saldo nousee Sisällön hintaa vastaavalla määrällä)."
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Asiakaspalvelija kuulemma kuitenkin kehtasi väittää, että vika on kaverini netissä.

Olisikos tarkempaa tietoa, että mihin Aspa perusti tämän väitteen?
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
100 meganen netti ja ei pysty sekunttia kauempaa katsomaan. Ensin alkaa pätkimään, sitten lataa, sitten menee ajassa eteenpäin.. tavallaan ei saa mitään käsitystä mistään. 7 euroa on minusta aivan kauhea hinta muutenkin.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
2 erää menty nyt ilman vaikeuksia 1und1:n yhteydellä. Tiedä sitten mistä ne ongelmat Suomen päässä johtuvat.
 

Grohl

Jäsen
Kellään edelleenkään toiminut tuo jatka-nappi aktivointikoodin syöttämisen ohessa?

En ole saanut mitään postia liittyen aktivointikoodiin, vaikka tilauksesta kulunut yli kaksi tuntia. Olettaen, että tuo koodi on seitsemännumeroinen, niin koitan syöttää tuohon kenttään nettipankin kuitissa näkyvää seitsennumeroista sarjaa. Jatka painike ei kuitenkaan vie sivua mihinkään. Vittu mulla vituttaa. Kevään parhaat pelit käynnissä ja tällaista kusetuspalvelua vain tarjolla!
 

kriticalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
niin..

Urpolla on kuitenkin monopoli, ei ole parempaakaan tarjolla.
Kuitenkin moni meistä käy vielä ensi kerrallakin webbiteeveetä koittamassa meiningillä "josko se nyt...". Imo.

Varmasti näin on. Moni tulee silti kokeilemaan, siksi koska on tyhmä? Ei vaan koska on intohimo jääkiekkoon / sm-liigaan.. mutta mitä se auttaa kun urho / camtenna kusee..
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Olisikos tarkempaa tietoa, että mihin Aspa perusti tämän väitteen?

Yksi argumenteista oli, että hän on ollut niin monta vuotta asiakaspalvelijan hommissa, niin hän kyllä tietää miten tää homma toimii. Ei kai mitään muita argumentteja esittänyt.

Kaveri kuitenkin hieman kiehahti, ja kertoi että kaikilla hänen tuntemillaan ihmisillä pätkii. Aspa myönsi sitten että he ovat vain "paskasuodattimia" tai vastaavaa. Että näin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kellään edelleenkään toiminut tuo jatka-nappi aktivointikoodin syöttämisen ohessa?

En ole saanut mitään postia liittyen aktivointikoodiin, vaikka tilauksesta kulunut yli kaksi tuntia. Olettaen, että tuo koodi on seitsemännumeroinen, niin koitan syöttää tuohon kenttään nettipankin kuitissa näkyvää seitsennumeroista sarjaa. Jatka painike ei kuitenkaan vie sivua mihinkään. Vittu mulla vituttaa. Kevään parhaat pelit käynnissä ja tällaista kusetuspalvelua vain tarjolla!

Eipä toimi jatka nappi täälläkään. Vituttaa kyllä suunnattomasti tämä paskaurhon yksinoikeus.
 

kriticalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ei..

Kellään edelleenkään toiminut tuo jatka-nappi aktivointikoodin syöttämisen ohessa?

En ole saanut mitään postia liittyen aktivointikoodiin, vaikka tilauksesta kulunut yli kaksi tuntia. Olettaen, että tuo koodi on seitsemännumeroinen, niin koitan syöttää tuohon kenttään nettipankin kuitissa näkyvää seitsennumeroista sarjaa. Jatka painike ei kuitenkaan vie sivua mihinkään. Vittu mulla vituttaa. Kevään parhaat pelit käynnissä ja tällaista kusetuspalvelua vain tarjolla!

Sama täällä..klo 18:20 aikohin aloitin jatka napin klikkauksen ja sillä tiellä oon..mun piti nähdä HIFK playoffit, pitkästä aikaa menestyvät playoffit kenties.. sen sijaan luen sm-liigan sivuilla kuinka hirso ja mickke granlund pelaavat HPK ta komeasti nurin..tämä kaikki mitä olin odottanut näkeväni..

Haiskahtaa semmonen että ne sulki tuon palvelun heti alkuunsa ku oli niin paljon katsojia maksanut ja klikannut itsensä sisään..jos nekin jotka ei pääse katsomaan edes maksettua peliään, olisi sisällä katsomassa, sivu kaatuisi ja jokaisen cd-asemasta tulis urhon paperi lappunen jossa olisi sanat HaHaHa, thats what you get..
 
Viimeksi muokattu:

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kellään edelleenkään toiminut tuo jatka-nappi aktivointikoodin syöttämisen ohessa?

Kyllä täällä pariinkin kertaan toimi, kun uudelleen olen koittanut eri selaimilla.
Muu ei sitten olekaan toiminut tän illan Urpolla.

Yksi argumenteista oli, että hän on ollut niin monta vuotta asiakaspalvelijan hommissa, niin hän kyllä tietää miten tää homma toimii. Ei kai mitään muita argumentteja esittänyt.

Kaveri kuitenkin hieman kiehahti, ja kertoi että kaikilla hänen tuntemillaan ihmisillä pätkii. Aspa myönsi sitten että he ovat vain "paskasuodattimia" tai vastaavaa. Että näin.

Ahaha :D
Loistavaa... Eikai tähän muuta voi kommentoidakaan enään :O
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sama täällä..klo 18:20 aikohin aloitin jatka napin klikkauksen ja sillä tiellä oon..mun piti nähdä HIFK playoffit, pitkästä aikaa menestyvät playoffit kenties.. sen sijaan luen sm-liigan sivuilla kuinka hirso ja mickke granlund pelaavat HPK ta komeasti nurin..tämä kaikki mitä olin odottanut näkeväni..

Minä pääsin sentään tuosta eteenpäin kun olin hyvissä ajoin liikkeellä, mutta tilanne ei ole siltikään juuri sen parempi. Muutaman sekunnin tunnelmapaloja katsellaan tässä ja mm. molemmat Lukon maalit on jääneet näkemättä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Varmaan sanomattakin selvää, että parempi näin. Radiota kehiin..

Kyllä, hyvä että en päässyt edes maksamaan. Täällä on moni muukin ollut samoissa ongelmissa. Nyt vaan harmittaa vielä enemmän, ettei nähnyt matsia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt Urhon sivut kertovat tällaista:


WebTV-lähetyskuvassa ajoittaisia katkoksia johtuen suomalaisoperaattorien välisistä ongelmista liikenteen ohjauksessa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
:DD

Mutta ei tähän mitään kaavakkeita tarvitse, asiallisesti vapaamuotoinen reklamaatio kyllä riittää.

Tiedän asian ja äsken lähti reklamaatio tälle Camtenna Oy:lle. Olen rauhallinen mies mutta kun mitta tulee täyteen, niin katson asian loppuun asti.
Huomenna ensitöikseni kun pääsen työpöydän ääreen niin otan yhteyttä kuluttajavirastoon ja kyselen heiltä neuvoja asian eteenpäin viemiseksi.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Nyt Urhon sivut kertovat tällaista:


WebTV-lähetyskuvassa ajoittaisia katkoksia johtuen suomalaisoperaattorien välisistä ongelmista liikenteen ohjauksessa.

Toivon mukaan Urholaiset nyt tajuavat korvata asiakkaileen tämän murheellisen kiekkoillan. Nyt kun ovat oikein julistaneet erheen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt Urhon sivut kertovat tällaista:


WebTV-lähetyskuvassa ajoittaisia katkoksia johtuen suomalaisoperaattorien välisistä ongelmista liikenteen ohjauksessa.
Ja vitun posket! Se ei ole reitityksestä kiinni. Jos samassa verkossa kuin Urpon streamia lähettävä servu muutamilla toimii, niin se ei silloin ole automaattisesti käsienpesu "nokumuillaeitoimi". Pitäs varmaan miettiä sitä omaa palveluntarjoajaa siellä Urpon suunnalla, että liekö mahdollisesti siellä omien toimittajien verkossa liian isoa kalaa?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Nyt Urhon sivut kertovat tällaista:


WebTV-lähetyskuvassa ajoittaisia katkoksia johtuen suomalaisoperaattorien välisistä ongelmista liikenteen ohjauksessa.

Nonni, näin sitä vastuuta siirrellään. Kyllä se vika on kilpailuvirastossa ja tuossa Urho-Sonera kytkyssä. Tää on varmaan soneran salaliitto, jotta saisivat ylihintaisille palveluilleen lisää tilaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös