Nyt, kun itseni pitää tehdä reklamaatiota sekä pudotuspelipaketista, että tämän illan ottelusta jonka ostin, kun PO-paketin koodi ei toimi niin tehdäänkö nuo valitukset Urho TVlle vai tälle Camtennalle? Jotakin kautta pitää yrittää saada rahat pois vaikka melko vaikeaa varmasti onkin.
Urpolle mä laitoin, eikös se Urpo ole kuitenkin se "palveluntarjoaja".
Ja tolle toiselle firmallehan ei ole mitään yhteystietoja edes annettu...
Asiakaspalvelija kuulemma kuitenkin kehtasi väittää, että vika on kaverini netissä.
Urpolla on kuitenkin monopoli, ei ole parempaakaan tarjolla.
Kuitenkin moni meistä käy vielä ensi kerrallakin webbiteeveetä koittamassa meiningillä "josko se nyt...". Imo.
Olisikos tarkempaa tietoa, että mihin Aspa perusti tämän väitteen?
Kellään edelleenkään toiminut tuo jatka-nappi aktivointikoodin syöttämisen ohessa?
En ole saanut mitään postia liittyen aktivointikoodiin, vaikka tilauksesta kulunut yli kaksi tuntia. Olettaen, että tuo koodi on seitsemännumeroinen, niin koitan syöttää tuohon kenttään nettipankin kuitissa näkyvää seitsennumeroista sarjaa. Jatka painike ei kuitenkaan vie sivua mihinkään. Vittu mulla vituttaa. Kevään parhaat pelit käynnissä ja tällaista kusetuspalvelua vain tarjolla!
Kellään edelleenkään toiminut tuo jatka-nappi aktivointikoodin syöttämisen ohessa?
En ole saanut mitään postia liittyen aktivointikoodiin, vaikka tilauksesta kulunut yli kaksi tuntia. Olettaen, että tuo koodi on seitsemännumeroinen, niin koitan syöttää tuohon kenttään nettipankin kuitissa näkyvää seitsennumeroista sarjaa. Jatka painike ei kuitenkaan vie sivua mihinkään. Vittu mulla vituttaa. Kevään parhaat pelit käynnissä ja tällaista kusetuspalvelua vain tarjolla!
Yksi argumenteista oli, että hän on ollut niin monta vuotta asiakaspalvelijan hommissa, niin hän kyllä tietää miten tää homma toimii. Ei kai mitään muita argumentteja esittänyt.
Kaveri kuitenkin hieman kiehahti, ja kertoi että kaikilla hänen tuntemillaan ihmisillä pätkii. Aspa myönsi sitten että he ovat vain "paskasuodattimia" tai vastaavaa. Että näin.
Sama täällä..klo 18:20 aikohin aloitin jatka napin klikkauksen ja sillä tiellä oon..mun piti nähdä HIFK playoffit, pitkästä aikaa menestyvät playoffit kenties.. sen sijaan luen sm-liigan sivuilla kuinka hirso ja mickke granlund pelaavat HPK ta komeasti nurin..tämä kaikki mitä olin odottanut näkeväni..
Varmaan sanomattakin selvää, että parempi näin. Radiota kehiin..
:DD
Mutta ei tähän mitään kaavakkeita tarvitse, asiallisesti vapaamuotoinen reklamaatio kyllä riittää.
Nyt Urhon sivut kertovat tällaista:
WebTV-lähetyskuvassa ajoittaisia katkoksia johtuen suomalaisoperaattorien välisistä ongelmista liikenteen ohjauksessa.
Ja vitun posket! Se ei ole reitityksestä kiinni. Jos samassa verkossa kuin Urpon streamia lähettävä servu muutamilla toimii, niin se ei silloin ole automaattisesti käsienpesu "nokumuillaeitoimi". Pitäs varmaan miettiä sitä omaa palveluntarjoajaa siellä Urpon suunnalla, että liekö mahdollisesti siellä omien toimittajien verkossa liian isoa kalaa?Nyt Urhon sivut kertovat tällaista:
WebTV-lähetyskuvassa ajoittaisia katkoksia johtuen suomalaisoperaattorien välisistä ongelmista liikenteen ohjauksessa.