Keskustele täällä kuin hörhö

  • 15 484
  • 292

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rakastan valkoviiniä. Toivon sinun olevan raamattupiirisi käynyt, uskollinen, luotettava. Pidät tärkeänä henkisyyttä ja itsesi kehittämistä. Syöt vegaania. Urheilet. Pidät itsestäsi huolta tulet toimeen omillaan, hyvä jos pääset omillesi. Omistat arvot, samat kuin minulla se tärkeää. Olethan kaikkea tätä tosi tarkoituksella.
 
K

Kiekkokatsoja

Jukurit ilmoitti tavoitteekseen runkosarjassa 4 parhaan joukkoon. En usko siihen.
Jos onnistuvat, niin lupaan olla tipatta yhtä monta päivää, kuin heillä on sarjapisteitä, runkosarjan päätyttyä.
 
Kävin pankin konttorissa mutta sieltä ei saa enää käteistä rahaa!!! Onko S kaupat ja R kioskit nykyään pankkeja? Ei hyvä suunta tämä!!! Kyllä rahaa pitää saada oikeasta pankista jos sitä tarvitsee. Ei kioskista eikä kaupan kassalta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Äh nyt loppu vituilu ... tätä on saanu kestää pitempääkii .... sanonpahan suorassa....... elämä treffit ala ovell ?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kannattaa sijoittaa kultaan sillä kullalla on oikeasti arvoa toisinkuin FIAT valuutoilla. Mullekin yksi kaveri myi kultaa pankista, mutta hän pitää siitä huolta itse, mutta mulla on digitaalinen sertifikaatti jolla mä voin sitten lunastaa sen kullan itselleni kun tulee ongelmia tai kun mä tarvitsen sitä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kannattaa sijoittaa kultaan sillä kullalla on oikeasti arvoa toisinkuin FIAT valuutoilla. Mullekin yksi kaveri myi kultaa pankista, mutta hän pitää siitä huolta itse, mutta mulla on digitaalinen sertifikaatti jolla mä voin sitten lunastaa sen kullan itselleni kun tulee ongelmia tai kun mä tarvitsen sitä.
Pyritään siihen, että jokaisella on tarvittaessa, oma kulta.
Ei oo pakko, jos ei taho.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mulla on täällä vaatteiden alla 200 kiloo dynamiittia eli jos ei hallitus eroo nii kohta napsahtaa!!!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ketä oli mihinä? Kuivaste sää tommottiis?
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sano Supolle terveisiä!!!

Tää ei ole välttämättä edes vitsi. Aikoinaan joskus Kataisen hallituksen leikkauksien aikaan yhdessä ryhmässä syrjäytynyt ja alkoholisoitunut kaveri Kalliosta heitti, että kenellä on Semtexiä, käydään räjäyttämässä eduskunta paskaksi tai jotain vastaavaa suht harmitonta herjaa. Seurauksena poliisi paikalle, tietokone ja puhelin matkaan ja kaveri Pasilaan. Tästä taisi olla iltapäivälehdissäkin juttua. Nykyajan Internetissä ei taitaisi poliisin resurssit enää riittää jokaisen hörhön juttuihin reagoimiseen.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tää ei ole välttämättä edes vitsi. Aikoinaan joskus Kataisen hallituksen leikkauksien aikaan yhdessä ryhmässä syrjäytynyt ja alkoholisoitunut kaveri Kalliosta heitti, että kenellä on Semtexiä, käydään räjäyttämässä eduskunta paskaksi tai jotain vastaavaa suht harmitonta herjaa. Seurauksena poliisi paikalle, tietokone ja puhelin matkaan ja kaveri Pasilaan. Tästä taisi olla iltapäivälehdissäkin juttua. Nykyajan Internetissä ei taitaisi poliisin resurssit enää riittää jokaisen hörhön juttuihin reagoimiseen.
Isoveli valvoo… tiettyjä sanoja kirjoitettuna lauseeseen ja kone nostaa sen tutkittavaksi tarkemmin poliisille… no nyt taisin hörhöillä ihan itse.
 
K

Kiekkokatsoja

Myrkkypiikkejä on jaettu jo yli 4.2 miljoonalle Suomessa. Osalle jopa 2-3 kertaa. Moniko heistä on vielä elossa, saatikka terveenä???
Lisäys. Haloo, missä kaikki muut hörhöt piileksii!?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä osoitus rokotteen vaarallisuudesta! Miten valemedia uskaltanut kirjoittaa tästä!!!???
Nyt.näitä uutisia alkaa tipahdella enemmänkin .. Ohjeistus varmaan muuttunut että saa kirjoittaa mutta ei ole mainittu rokotetta syyksi . Jos et ole lammas niin osaat kuitenkin laskea asiat yhteen.edeltävällä Sivulla ketjussa on kuvakin ohjeistuksesta

 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo ja päivämäärätkin saa valehdella kaukaisuuteen.
Saa koska ei näillä valtamedian kirjoittajilla mitään moraalia ole .. Korpparin epäilen kuitenkin saaneen asemansa vuoksi kokeellisen rokotteen jo ennen kuin pandemiasta tehtiin julkinen. ..miwttikääpä sitä !!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös