Keskustele täällä kuin hörhö

  • 15 285
  • 292

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
muil ripulii iver mektiinist tai d vitamiini lisist mä join tänää kolme pulloo kala maksa öljyy veri paska lentää :D vaa lentää se muutenki
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
meikä faija faija kuuntelee tätä noloo buumer musaa yhä tää on silt levylt mis ne buumerit vetää suoja tiel briteis vitu mariini opettelis vähä briteist niil o parempi olla nyt ku bregsit o voimas
Silti meikä äijä muistelee samaa noloo vaik rin gist kukaa, siis ei kukaa!! Ollu klosetin läpi vetäny.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Silti meikä äijä muistelee samaa noloo vaik rin gist kukaa, siis ei kukaa!! Ollu klosetin läpi vetäny.
mul piikki protsku överit kaveri shreddas vissii pöökki prtoteiiniii mun super immuni teetti elimistöön joo toi on noloo musaa jotai täält tulee aurinko ja jotaki ja mansikka pellot biisien nimin ja mä haluu pitää sua kädest vitu buumerit
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Silti meikä äijä muistelee samaa noloo vaik rin gist kukaa, siis ei kukaa!! Ollu klosetin läpi vetäny.
tää oli se muia siltä suaja tie levylt kuuli et se ois lähteny hoiva alalt kävelee ja some influ enssaan
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
mul piikki protsku överit kaveri shreddas vissii pöökki prtoteiiniii mun super immuni teetti elimistöön joo toi on noloo musaa jotai täält tulee aurinko ja jotaki ja mansikka pellot biisien nimin ja mä haluu pitää sua kädest vitu buumerit
Sama mut laitari dyykkarit huonosti enää huomioi kun on aina kusi housu paska housu. Prakasin elämä kouluni perkema!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Öhöhöhö Tapulissa vedettiin kundien kaa pilvee höhöhööhöhöhö en oo ikinä äänestäny höhöhö.

Pääsky lentää, pääsky lentää, antaa pääskyn lentää. Käyttämä runo koulussa isäni. 50-luku. Vittuun kärpät, kotieläimenä devastaatio.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
ihan varkain tos käy setä. cittuux täs+
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittu mä en vois olla poliisi faijalleki sanonu etten olis poliisi ja sille akalle pidi puhutella että ehkäsykuntoon ettei tuu skidei mitä muijaki sanoo paras bilettäjä vittu höö pää ylhäällä ja hihat pitkät kattokaa jengi avakkaa silmänne se on flu jäbä on äijjä lääkäri sanonu no mitä ny vähä
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Näytä tissit !!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
vittu ketju luukkoon ja ässää perseeseen !! otetaan kevyet penaltyt ja pelataan lisää levillä nähdään jos muistetaan mitä sattu viimekskin ! ! Kelaa jos tietäs. vittu joku muija tuli kitisee ja aanoin että mä oon vapaalla enkä himas ja se oli muija !

Kui paljo viive ?? Näkyyx mu viestit nopeemmi ku textari tsätis ??
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Höhrö? mikä vitu höhrö helmee settii tälää
 
Mul on tiatoo.. oon vähän miettinny...moni tuttu sanonu samaa. Ei oo kaikki sitä miltä näyttää!!! Tuutte viel huomaamaan tekin ennen pitkää et ketkä oli oikees. Makia ku sitten meikät saa nauraa et mitäs me sanottiin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mul on tiatoo.. oon vähän miettinny...moni tuttu sanonu samaa. Ei oo kaikki sitä miltä näyttää!!! Tuutte viel huomaamaan tekin ennen pitkää et ketkä oli oikees. Makia ku sitten meikät saa nauraa et mitäs me sanottiin.

vittu mikä äiä !! skoudet tulee hake ja sä ot iha pleksit mut touus tsiikaa vähä omil öögil in case epäselbää Miskis oli se böönä mä oon pannu vittu louvot sille tahon skidile munat akat kasvattaa fridut partas bilettäjä jäbäst vittu faijans tasonen eikä pollari !!!!!!!!!!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Frendin exän BF oli nähny unt saman yön ku se veti överit ja delas et Eevilist tulee suome pressa
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
miten teitä kasvottomia feikkiprofiilien takaa kommentoivia pellejä riittääkuka jaksaa nähdä niin paljon vaivaa?täytyy olla todella hieno oma elämä ja kaikki hyvin et edes alkaa tähänonnea vaan loppuelämään vitun reppana ja kaikki muutkin ressukat The streets are not for everybody, that’s why they made sidewalks. The day you just say FUCK IT, is the day your life gets whole lot better. I was told i am dangerous, i asked why? Their response was ”because you don’t need anyone”. I SMILED
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onks kello hyvin? Näkyyx penis?
Hei! Mikä toi on?
Mikä toi on? Ha! Jänis!
Mä oon karvanoppaelvis!
Ostaisko auton vai ostaisko veneen
Yo, sä oot kotipoika - lähe menee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös