Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
muil ripulii iver mektiinist tai d vitamiini lisist mä join tänää kolme pulloo kala maksa öljyy veri paska lentää :D vaa lentää se muutenki
Silti meikä äijä muistelee samaa noloo vaik rin gist kukaa, siis ei kukaa!! Ollu klosetin läpi vetäny.meikä faija faija kuuntelee tätä noloo buumer musaa yhä tää on silt levylt mis ne buumerit vetää suoja tiel briteis vitu mariini opettelis vähä briteist niil o parempi olla nyt ku bregsit o voimas
mul piikki protsku överit kaveri shreddas vissii pöökki prtoteiiniii mun super immuni teetti elimistöön joo toi on noloo musaa jotai täält tulee aurinko ja jotaki ja mansikka pellot biisien nimin ja mä haluu pitää sua kädest vitu buumeritSilti meikä äijä muistelee samaa noloo vaik rin gist kukaa, siis ei kukaa!! Ollu klosetin läpi vetäny.
tää oli se muia siltä suaja tie levylt kuuli et se ois lähteny hoiva alalt kävelee ja some influ enssaanSilti meikä äijä muistelee samaa noloo vaik rin gist kukaa, siis ei kukaa!! Ollu klosetin läpi vetäny.
Sama mut laitari dyykkarit huonosti enää huomioi kun on aina kusi housu paska housu. Prakasin elämä kouluni perkema!mul piikki protsku överit kaveri shreddas vissii pöökki prtoteiiniii mun super immuni teetti elimistöön joo toi on noloo musaa jotai täält tulee aurinko ja jotaki ja mansikka pellot biisien nimin ja mä haluu pitää sua kädest vitu buumerit
Ei ko se parvek keen näky mätö ukko.tää oli se muia siltä suaja tie levylt kuuli et se ois lähteny hoiva alalt kävelee ja some influ enssaan
Öhöhöhö Tapulissa vedettiin kundien kaa pilvee höhöhööhöhöhö en oo ikinä äänestäny höhöhö.
Ja hei, muistakaa! Viikko se on ensi viikollakin!
Näytä tissit !!
vittu ketju luukkoon ja ässää perseeseen !! otetaan kevyet penaltyt ja pelataan lisää levillä nähdään jos muistetaan mitä sattu viimekskin ! ! Kelaa jos tietäs. vittu joku muija tuli kitisee ja aanoin että mä oon vapaalla enkä himas ja se oli muija !
Kui paljo viive ?? Näkyyx mu viestit nopeemmi ku textari tsätis ??
VITTU MITE HUIGEEEEEEE!!! Vittu äiä o vittu vitun äiä!pää ylhäälä hei ! sit kooisee
Mul on tiatoo.. oon vähän miettinny...moni tuttu sanonu samaa. Ei oo kaikki sitä miltä näyttää!!! Tuutte viel huomaamaan tekin ennen pitkää et ketkä oli oikees. Makia ku sitten meikät saa nauraa et mitäs me sanottiin.