Oto Hascak
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Tuon kun ymmärtäisi kaikki täällä muissakin ketjuissa.hiekoittaminen lienee näinä liukkaina aikoina pelkästään hyödyllistä.
Tuon kun ymmärtäisi kaikki täällä muissakin ketjuissa.hiekoittaminen lienee näinä liukkaina aikoina pelkästään hyödyllistä.
Laitanpas tämän tänne Kepuli ketjuun. Eli Lintilä suunnittelee jo neljättä kustannustuki pakettia. Olikos se niin, että täältä luin, että tuossa kolmannessa paketissa Lintilän johdolla pätäkkää jaetaan kohteisiin joita ei ole edes olemassa. Vahvaa settiä siis, hieman epäilen, ehkä tuollaisessa väitteissä pulpahtaa pintaan vaan "hieman" kärjistyneet tunteet kepuloita kohtaan.
Mutta tapahtumien järjestäjille kai ilouutinen.
Olikos se niin, että täältä luin, että tuossa kolmannessa paketissa Lintilän johdolla pätäkkää jaetaan kohteisiin joita ei ole edes olemassa. Vahvaa settiä siis, hieman epäilen, ehkä tuollaisessa väitteissä pulpahtaa pintaan vaan "hieman" kärjistyneet tunteet kepuloita kohtaan.
En muista olinko minä, mutta jos olin, näin se menee käytännössä. Kun koronatartuntoja Suomessa alkoi tulemaan, eräs kaukaisempi tuttava perusti omien sanojensa mukaan firman ja teki muutaman laskun. Odotti aikaa, jolloin tukia haetaan. Pettymyksekseen vasta kustannustuki kolmosessa uusien yritysten tarkastelujakso liikevaihdon osalta oli sopiva 1-2/2020 ja ehdoiltaan oikea kun ei alveja maksa (ei ehdi, rima ei ylity). Oma ilmoitus riitti liikevaihdosta. Muita tapahtumia ei ollutkaan, ja tuosta sitten tukea sisään. Väitti, että tuntee useita näin menetelleitä ja osa veivasi laskut keskenään.
Matti Vanhaselta hyvä kolumni MTV:n nettisivuilla. Siinä hän tuo erityisesti esiin yhdeksi politiikan vastenmielisimmäksi piirteeksi luonnehtimansa faktojen tarkoituksellisen vääristelyn ja nostaa esiin sen, millä tavoin perussuomalaiset käyttävät Italiaa lyömäkirveenä elvytyspakettia vastaan väitteillä, joilla ei ole todellisuusperustaa
Jos Italian osalta voidaan laskea mukaan vain tosiasialliset avustukset, eikä lainaosuudet kuten Masa toteaa, niin eikö silloin voida yhteisesti tässä sopia, että Suomi maksaa 6,6 miljardia ja saa 2,7 miljardia siitä itselleen avustuksina? Vai paljon ne osuudet nyt ovatkaan? Joka tapauksessa tälläkin taidetaan tienata.
Oikaisu: VVM:n mukaan avustusrahastosta Italia saa 80 miljardia, ja maksaa takaisin 50 miljardia.Jos Italian osalta voidaan laskea mukaan vain tosiasialliset avustukset, eikä lainaosuudet kuten Masa toteaa, niin eikö silloin voida yhteisesti tässä sopia, että Suomi maksaa 6,6 miljardia ja saa 2,7 miljardia siitä itselleen avustuksina? Vai paljon ne osuudet nyt ovatkaan? Joka tapauksessa tälläkin taidetaan tienata.
Nooh, muuten siellä menee hyvin, mutta vanhojen velkojen korkomaksut vievät budjetin miinukselle. Onneksi velkaa ei tarvitse maksaa pois, eikä siitä muutenkaan huolehtia ikinä.Oikaisu: VVM:n mukaan avustusrahastosta Italia saa 80 miljardia, ja maksaa takaisin 50 miljardia.
Fiksuna mainitun Vanhasen mukaan tämä on oikein, koska Italia on hoitanut talouttaan vuosien mittaan
huonommin kuin Suomi. MOT.
Valtiovarainministeriötä lyhentelin...Nooh, muuten siellä menee hyvin, mutta vanhojen velkojen korkomaksut vievät budjetin miinukselle. Onneksi velkaa ei tarvitse maksaa pois, eikä siitä muutenkaan huolehtia ikinä.
Niin joo ja mikä on VVM?
Sen lyhenne on VM, ei VVM.Valtiovarainministeriötä lyhentelin...
Nyt mitataan Tamin kannatus Turussa. Luulen, että hän saisi enemmän ääniä Kokoomuksen tai Hjalliksen puolueen riveissä.
Ei varmaan kelvannut ehdokkaaksi :)Nyt mitataan Tamin kannatus Turussa. Luulen, että hän saisi enemmän ääniä Kokoomuksen tai Hjalliksen puolueen riveissä.
Jos haluatte siitä Rehnin Ollista tehdä presidentin, niin viekää se nyt kuitenkin suomalaisten ylihinnoittelevien konsulttien sijaan jollekin natiiville englannin kielen puhujalle. Ei helvetti, jos tuota tankeroa joutuu kuuntelemaan kuusi vuotta:
Myönnän. Olen tässä asiassa pinnallinen, mutta kyllä tämä lausuminen edelleen herättää niin voimakasta myötähäpeää, että puheen sisältö jää kuulematta.
Tällainen tuli tänään vastaan, sopii tähän. En minä ainakaan ei-natiivilta natiivin lausunta vaadi, millään variaatiolla. Pääosin suomalaiset poliitikot lausuu ihan selkeästi.Luulen, että kunnon suomalainen rallienglanti on maailman ihmisten helpompi ymmärtää kuin keskimäärin natiivienglanninkielisen itseilmaisu. Varsinkin, kun natiivienglannin kirjo on aika laaja.
Ostaisitko Kurviselta käytetyn auton?Katsos, Kepukin on herännyt uniltaan, kun kevätaurinko alkaa lämmittämään
" – Emme tule suostumaan uusiin polttoaineveron korotuksiin emmekä muihinkaan veronluonteisiin uusiin maksuihin, jotka nostaisivat polttoaineen litrahintoja kymmeniä senttejä. Mikäli joku hallituspuolue sellaista kiusaa välttämättä haluaa suomalaisille, saavat yrittää sitä jossakin muussa koalitiossa, Kurvinen kirjoittaa. "
Kierrokset kovenevat bensiinin ja dieselin hintakeskustelussa – keskustan ryhmäjohtaja: ”Jo riittää autoilijoiden vainoaminen ja pelotteleminen”
Antti Kurvinen Ilkka-Pohjalaisessa: ”Tehdään asia nyt kerralla ja toivon mukaan lopullisesti selväksi”www.iltalehti.fi
Ostaisitko Kurviselta käytetyn auton?