Levylle ei kelvannut ensin Bayernin deadline eikä myöskään sen jälkeen Bayernin tarjous. Vieläkö Bayern lähtee koittamaan vai nähdäänkö Harry ainakin vielä ensi kaudella Valioliigassa?
Levylle ei kelvannut ensin Bayernin deadline eikä myöskään sen jälkeen Bayernin tarjous. Vieläkö Bayern lähtee koittamaan vai nähdäänkö Harry ainakin vielä ensi kaudella Valioliigassa?
En tajua. Sata miljoonaa kolmekymppisestä pelaajasta, jonka sopimus on päättymässä. Yleensä tähtipelaajien kohdalla joku 30 miljoonaa on tuossa tapauksessa jo reilu korvaus.
Melkoisen vahvat on Levyn lääkkeet.
Bayern pystyy nyt sitten tarjoamaan melkoisen kovaa palkkaa ja signing bonusta tammikuussa.
Se on totta, että seurauskollisuutta ei pidä liikaa alkaa pilkkaamaan. Levyhän näyttää ihan nerolta jos Kane tekee jatkon, itse en tuohon vaan usko.Kane merkitsee enemmän Spurssille kun 100 miljoonaa euroa. Ehkä Levy tietää jotain enemmän kun minä tai sinä ja hänellä on vahva luotto, että Kane tekee vielä jatkolapun.
Se on totta, että seurauskollisuutta ei pidä liikaa alkaa pilkkaamaan. Levyhän näyttää ihan nerolta jos Kane tekee jatkon, itse en tuohon vaan usko.
Tällä hetkellä sellaisia huhuja ei ole ollut ja tässä valossa näyttää siltä, että Levy hylkäsi yhden kautta aikojen anteliaimmaista diileistä.
Joo, näitä kommentteja on saanut viime päivinä lukea ja eihän tuossa siirrossa olisi mitään järkeä, kuten jo aikaisemmin oli puhetta. Jokin muu ratkaisu pitäisi löytyä kaikkien kaverin ulostamiseen.
Jotain huhua oli myös siitä, että Real olisi myös Vlahovicin perässä. Tähän en kuitenkaan usko.
Näitä summia maksetaan pelaajista, jotka ovat alle 25 vuotiaita tai pitkään sopimukseen sidottuja.Hyvä kuitenkin muistaa, että Kane on maailman parhaita pelaajia ja jotain 70-80 miljoonan tarjouksia maksetaan nyky päivänä ties minkälaisista pelaajista, jotka eivät ole edes varmoja avauksen pelaaja tai ainakaan laadukkaita sellaisia.
Näitä summia maksetaan pelaajista, jotka ovat alle 25 vuotiaita tai pitkään sopimukseen sidottuja.
Bayern maksoi viime kesänä Manesta alle 30 miljoonaa, joka oli samanikäinen Valioliigan tähtipelaaja.
Itse en kyllä muista että 30 vuotiaasta olisi maksettu ikinä 100 miljoonaa? Tai ylipäätään viimeisen sopimusvuoden pelaajasta?
Odotellaan vielä. Romanon mukaan Valioliigassa on myös muita Maguiresta kiinnostuneita joukkueita. Ei muuta kuin huutokauppa pystyyn.Perun äskeiset puheeni siitä, että Levy hylkäsi kesän anteliaimman diilin.
Turha tuosta on triggeröityä minun tai kannattamani seuran suuntaan, ihan asiallisesti Kanen tilannetta mielestäni kommentoin.Sitä voi olla hyvin vaikeaa ymmärtää semmoisen seuran kannattajana, jossa käytetään 100 miljoonia joka kesä ja tähti pelaajia tulee ja menee tuon tuosta ja kannattamisesta saatu ilo peilautuu siihen, että kuinka monta pokaalia voitetaan kaudessa.
En vaan millään ymmärrä, että Bayern enää tuosta korottaa, kuten sanoin tuo edellinen tarjous oli aika ennenkuulumaton.Ja on Levylla varmasti joku hinta, millä Kanen suostuu myymään, mutta tuo ei nyt ollu ainakaan vielä se hinta ja voi olla ettei Bayernilla ole sitä riittävää hintaa maksaa.
Spurssin omistajilla on kyllä rahaa, mutta sitä ei sammalla tavalla törsätä kuin joissain muissa seuroissa.
Toki rahaa on laitettu myös miljardi uuteen stadioniin, kun taas vaikka ManUlla infra alkaa rapistua ja omistajat keskittyy vaan nostamaan voittoja itselleen.Eli on sielläkin rahaa osattu jossain määrin kuluttaa.
Premier League net spend table over the last five years
Forget the league table, it's all about the Premier League net spend table. And Chelsea, Man Utd, Arsenal and Tottenham are ahead of the other 16.www.football365.com
Tottenhamilla on tuon jutun mukaan kolmanneksi korkein nettokulutus viiden vuoden otannalla. Ja taisi olla viime kaudenkin (vaiko tämän kesän?) kolmosena. Eli on sielläkin rahaa osattu jossain määrin kuluttaa.
Se on totta, että esim. Balen myynnistä saaduilla rahoilla ei saatu läheskään vastaavaa laatua.Siksi en ymmärrä tätä @maken veivi jr. ajatusta, että Levy on täysin sekaisin päästä kun ei tuolla rahalla myy mitä Bayern tarjoaa.
Se on sitten taas oma keskustelunsa. Otin vaan kantaa siihen, että rahaa on kyllä Tottenhamissakin käytetty.Ja miten on ne hankinnat mennyt?
Ei varmasti olekaan.Ei Spurs ole missään konkurssissa, että nyt on pakko myydä Kane tai tulee hirveet tappiot.
Kuulostaa siltä, että Levyllä alkaa olla melko rankka identiteettikriisi käsillä, jos tämä väittämäsi pitää paikkansa. "Ei mun kannata myydä, ostaisin kuitenkin vaan jotain paskaa tilalle".Kuten aikasemmin sanoin, että Kanesta saadut 100 miljoonaa menisivät todennäköisesti kankkulan kaivoon ja Levy tietää tämän itsekkin. Halvemmalla pääsee kun pitää Kanen.