Se on totta, että esim. Balen myynnistä saaduilla rahoilla ei saatu läheskään vastaavaa laatua.
Ymmärrän sen, että sadalla miljoonalla ei nykyään tehdä mitään mullistavaa ja nykyään jopa nousiajoukkueet käyttää sen verran yhtenä kesänä.
Mulle on tullut kuitenkin vahva mielikuva siitä, että Levy ei missään nimessä halua Kanen siirtyvän kilpailijaan ja tuolla myynnillä Bayerniin tuon asian kuittaisi ja saisi vähintäänkin reilun korvauksen ja hankala häntä olisi tuosta kritisoida.
Nyt jos jatkoa ei tule ja siirtyy ensi kesänä esim. Chelseaan, niin kyllä sitä varmasti spekuloidaan miksi ei myyty tänä kesänä.
Kovilla panoksilla Levy pelaa, sanotaan se nyt näin.
Tästä syystä itsekin kallistun siihen, että myyminen olisi parempi. Ymmärrän kuitenkin hyvin sen miksi Levy ei näytä myyvän mikä on tullut varmasti selväksi. Ehkä Levy luottaa siihen, ettei Kane ainakaan Chelseaan tai arsenaliin mene tai mistä minä tiedän.
Kuulostaa siltä, että Levyllä alkaa olla melko rankka identiteettikriisi käsillä, jos tämä väittämäsi pitää paikkansa. "Ei mun kannata myydä, ostaisin kuitenkin vaan jotain paskaa tilalle".
Ei hän oikeasti sitä itse tiedosta. Tiedostaa vain sen että tuolla 100 miljoonalla ei todennäköisesti saa paljoa muuta kun potentiaalia nyky markkinoilla.
Mutta, jos vilkaisee vaikka kaikkien aikojen kalleimmat 50 hankintaa niin onko edes puolet olleet sellaisia, että seurat maksaisivat sen summan siitä mitä sitten saivatkaan vastineeksi?