Dallasille Michael Del Zotto Ja vuoroon Timanttilada.
Onko kukaan ilmoittanut wundermannille vuorosta? Mies on online:ssa, joten luulisi varauksen hoituvan.
Onko kukaan ilmoittanut wundermannille vuorosta? Mies on online:ssa, joten luulisi varauksen hoituvan.
Minä ilmoitin. Voi olla, että Jatkoaika on vain auki, eikä wundermann ole seuraillut tätä.
EDIT: Näköjään Lampinenkin on ilmoitellut. No, kohta pääsen tekemään "ryöstön". ;)
Mietin äsken juuri Laichin ja Lombardin välillä pitkään, tehot suunnilleen samat ja muutkin tilastot, jostain syystä Lombardi tuli valittua.Washingtoniin tulee kakkossentteriksi varsin kelvollinen pelaaja, runkosarjassa tehot 25+34 tehnyt Brooks Laich.
1 vuoro vielä, joka päättää pihtailuni tuloksen. Tuleeko käteen valtti vai mustapekka?
Jollakulla Snagarin lista, ei näytä olevan paikalla..?
Vai joko tiputetaan aikaraja 10 minuuttiin? :D.. kyllä siinä ajassa ehtii varata, jos paikalla sattuu olemaan ja kuinka suurella todennäköisyydellä käyttäjä tulee paikalle seuraavan 10 minuutin aikana?
Ottaako joku meikäläisen puolesta listaa, kun pitäisi poistua hetkeksi näyttämöltä? Mieluiten semmoine joka varaa itse minun molempien varausten jälkeen :-)