Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 672
  • 1 281

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Otetaan Jason Arnott kakkossentteriksi ja samalla kokemusta tuomaan. Pahapaha valinta oli mutta päädyin lopulta Arnottiin, kun laskeskelin että nää hyvät kakkossentterit tästä loppunee ensimmäisenä.

Höhö mulla vielä ykkössentteriki uupuu... nooh, riskillä vedetään.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Höhö mulla vielä ykkössentteriki uupuu... nooh, riskillä vedetään.

Tästä muuten huomaa hyvin miten erilaisilla prioriteeteilla ja tyyleillä eri "managerit" joukkueensa kokoavat. Omassa jääkiekkoajattelussani sentteri on aina hyökkäyskentällisen tärkein yksittäinen pelaaja ja senttereiden jälkeen kenttäpelaajien arvojärjestyksessä tulevat top-4 pakit.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Tästä muuten huomaa hyvin miten erilaisilla prioriteeteilla ja tyyleillä eri "managerit" joukkueensa kokoavat. Omassa jääkiekkoajattelussani sentteri on aina hyökkäyskentällisen tärkein yksittäinen pelaaja ja senttereiden jälkeen kenttäpelaajien arvojärjestyksessä tulevat top-4 pakit.

Itellä on hakusessa "tutkapareja". Siellä on jo Keith+Seabrook puolustuksessa. Ykkössenaksi haussa ois mies jonka luulen/toivon venyvän aika myöhäsille kierroksille. Jos ei nappaa niin laitetaan toi Sharp ykösen keskelle. Maalivahti pitäs jossain vaiheessa napata, laskujeni mukaan sieltä yks noin ykkösmaalivahdin tasoinen kaveri mullekki riittää.

Maalivahti pitäs jossain vaiheessa napata, laskujeni mukaan sieltä yks noin ykkösmaalivahdin tasoinen kaveri mullekki riittää.
Varo etten kiusatakseni valitse häntä tukemaan Varlamovia :)

Itselläni on kyllä samanlaiset ajatukset pancorin kanssa joukkueen kasaamisesta, tosin kyllähän maalivahti kuuluu valita ennen top4-pakkeja.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Jaaha, olin vielä koulussa ja muutenkin laskeskelin etten nyt varaisi, mutta näköjään tänne koneelle pitää tulla kökkimään jo kahdelta. [/angst]

Tosin sain haluamani. Otetaan Vancouverista kuleksimasta silmäväli Samuelsson.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Calgaryman
Samsonov
Odonkor
Kaner
Jokerinho

Siinä seuraava viisikko ja taas uusi rundi käyntiin. Yli 20 varausta ennen meikää, joten jättäkää edes vähän luita pusikkoon!

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vuoro siirtyi juuri Samsonoville.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Captain Team USA, Jamie Langenbrunner.

Odonkor

Kilin vittu! No olisihan se kieltämättä ollut aikamoinen lottovoitto jos mies olisi vielä vuorolleni asti ollut vapaalla jalalla...

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Otetaan Dustin Penner rouhimaan ykkös- tai kakkosketjun vasempaan laitaan. Olin siinä käsityksessä, että kaveri on oikea laitahyökkääjä, mutta tarkempi tutkistelu osoitti jotain aivan muuta. No, ehkä Penner kykenee pelaamaan molemmilla laidoilla. Ihan sama, minulla hän pelaa joka tapauksessa vasenta laitaa.

Jokerinho tuplaa.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ajattelin napata Pitkäsen.

En pidä sinusta.

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Varataan Teemu Selänne joukkueen kakkosketjuun tuomaan kokemusta ja leveyttä maalinteko rintamalle.

EDIT: Ja Janda jatkaa...

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tiättäkö mitä? Tein aivan oikasti sellaisen draft-kortin, mitä oikeat scoutitkin käyttävät. Eli tämän hetken 10 parasta listattuna jokaisella pelipaikalla. Pitäisikö hankkia elämä? Ei. Sanonpa vain, että scouttauskierroksella tuli muutama sellainen nimi, jotka odotin olleen menneen. Nyt aion saada kenet haluan. Ei ole edes überhyypertärkeätä koetta tiedossa perskele.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy