Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 672
  • 1 281

Navy

Jäsen
Tiättäkö mitä? Tein aivan oikasti sellaisen draft-kortin, mitä oikeat scoutitkin käyttävät. Eli tämän hetken 10 parasta listattuna jokaisella pelipaikalla. Pitäisikö hankkia elämä? Ei. Sanonpa vain, että scouttauskierroksella tuli muutama sellainen nimi, jotka odotin olleen menneen. Nyt aion saada kenet haluan. Ei ole edes überhyypertärkeätä koetta tiedossa perskele.

Olen itseasiassa käyttänyt samantapaista menetelmää koko draftin ajan.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Tiättäkö mitä? Tein aivan oikasti sellaisen draft-kortin, mitä oikeat scoutitkin käyttävät. Eli tämän hetken 10 parasta listattuna jokaisella pelipaikalla. Pitäisikö hankkia elämä? Ei. Sanonpa vain, että scouttauskierroksella tuli muutama sellainen nimi, jotka odotin olleen menneen. Nyt aion saada kenet haluan. Ei ole edes überhyypertärkeätä koetta tiedossa perskele.

Hehe :D itellä on hyökit, pakit ja molket listattuna Excelillä ja päivitän sitä tässä aina joka varauksen jälkeen. Top20 lista vieläpä. Oon lomalla eikä ole muutakaan tekemistä.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Pitäisiköhän sitä itsekkin yrittää väsätä jotain pientä listaa? Tähän asti olen miettinyt vain seuraavaa valintaani.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ja minä, kun luulin, että olen ainoa jolla ei ole mitään tekemistä...

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät

Heh, itse tein tämän hetken pelaajista top-100 -listan, josta ainakin muutama pitäisi löytyä jengistä. Väittäisin että paljon on vielä kovia nimiä jäljellä, vaikka tunnettavuus ei herroilla olekkaan mitään luokkaa ovechkin. Pitää vaan toivoa ettei mee vuorot sivu suun, tänään ois menoa. Lähettelen sitten mahdollisesti listaa, josko joku ottaisi vastaan?

Janda

Jäsen
Ei kai tätä miestä uskalla enää jättää odottamaan seuraavan vuoron tulemista, joten Canucs ottaa puolustukseen herran nimeltä: Paul Martin

Ja vuoroon Johnnie.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Marwin
Porinpoika
Babu
Navy62
Clowe29

Hyvässä vauhdissa ollaan, joten jatketaan siitä!

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dennis Wideman.

Babu.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Joku sanoi, että ei ole enää maalivahteja jäljellä paljoa. Kyllä niitä on ja ihan huippukaliberiäkin pari kappaletta.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
No eikö Michael Leighton kelpaa?

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Äläkä unohda herra varmuutta, Vesa Toskalaa.

Tai Pascal Leclaire..

Itsellä on nyt haarukassa kaksi kenttäpelaajaa molemmille pelipaikoille ilman plan b:tä, joten kädet on olkapäitä myöden ristissä..

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Hyviä maalivahteja on reilusti yli 30. Aika monella joukkueella on tällä kaudella ollut ns. kaksi ykkösmaalivahtia. Tai ainakin lähellä sitä tasoa. Halak-Price, Leclaire-Elliott, Thomas-Rask jne. Noita pareja on yllättävän paljon.

Johnnie

Jäsen
Itsellä on nyt haarukassa kaksi kenttäpelaajaa molemmille pelipaikoille ilman plan b:tä, joten kädet on olkapäitä myöden ristissä..

Itselläkin on tiedossa yksi suhteellisen iso "steal, täytyy vain toivoa että se kestäisi vielä puolitoista kierrosta mikä on erittäin epätodennäköistä. Pitkästä lukuunottamatta pelaajani olen draftannut sillä tavalla että kun mieleeni on ilmestynyt ensimmäinen hyvä vaihtoehto niin se on myös varattu.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Onhan noita maalivahteja tosiaan hyvin jäljellä. Olisi kannattanut ottaa myöhemmin kuin toisella kierroksella itsekin.

Itse voisin ottaa tietoisen riskin ja valita maalivahdit 10.kierroksen jälkeen. Toisen ehkäpä viimeisellä vuorolla, koska kakkosmaalivahdilla nyt tuskin niin suurta merkitystä joukkueeseen on.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Huhhuh, tämän kierroksen oma Top 20 vielä jäljellä papereissani, joten kaikkia ette enää pysty nenän edestä viemään. Todennäköisesti Top 10 menee kuitenkin, mutta täytyy toivoa nyt vaan parasta.. Laittakaas vauhti päälle niin pääsee autoa rakentelemaan.. :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy