Voisin tässä myös jo hyvissä ajoin kysellä huomiselle varausapua... Tietääkö joku olevansa koneen ääressä edes jossain määrin huomenna? Itse olen nimittäin klo 14 -> yömyöhään tai ehkä jopa sunnuntaihin asti nimittäin liikenteessä.
EDIT: vuorokin lienee siirtynyt jo eteenpäin Speedille.
Mulle voit laittaa listaa.
Kyllä nyt jämähtää taas, kohta speedinkin vuoro ohi. Let's get it on!
Kyllä kyllä, ei tämä pieni breikki haittaa ainakaan allekirjoittanutta yhtään. Reilu kierroshan tässä on jo taidettu vetää läpi tänään. Kunhan vain ehtisi vielä itse käyttämään nuo kaksi seuraavaa varausta tämän illan aikana, niin voisi huomenna ottaa vähän iisimmin.Tänäänhän on edetty oikein hienosti. Ei sitä nyt reilu tunnin hiljaisempi hetki vielä mitään meinaa.
Mennyt. Vielä 9 min niin varaan kuin varaankin haluamani pelaajan :)Thomas Vanek
Toivotaan että tahti pysyy nopeana, sillä 31.5. olisi lähtö Bulgariaan edessä.
(Niin siis, kännykällä varmaan säädän sen viikon, mutta ei kyllä millään ehdi päivystämään 24/7 internetissä. Rästivuoroja, rästivuoroja..)
Tulihan siitä. Pitää varmaan jotenkin säästää ja tulla joka toinen pv käymään, eri asia sitten että ehdinkö saada monoa jossain välissä.
Vihdoin - sentteritilanteessani Valtteri Filppula
Kenelle voin laittaa listaa? Olen koko illan poissa ja voi olla että kerkiää munkin kohalle...