Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 672
  • 1 281

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Dallasille Michael Del Zotto Ja vuoroon Timanttilada.

Ääh, 4.vuoroa... 4.vuoroa.. olisit nyt kestänyt... noo MDZ löytyi vasta kolmannelta sijalta pakkipörssistä, mutta oli merkitty *:llä, että todennäköisesti kohta joku nappaa, niin kuin kävi.

E. Ja ylempänä toinen. Kiitos.

Joku muukin on siis kuluttanut elämäänsä tälläisen listan väsäämiseen :)

Ja maalivahdeista, itse en ainakaan käsitä että olisi paria enempää jäljellä sellaisia jotka on osoittanut hyvän tasonsa kestävän nykyään puoliakaan runkosarjasta. Muutama nimi toki. Mutta onhan se tandem on muotiakin nykyään.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Onko kukaan ilmoittanut wundermannille vuorosta? Mies on online:ssa, joten luulisi varauksen hoituvan.

Laitoin yv:tä miehelle tovi sitten, mutta ei ole näköjään pelittänyt. Kummelille vuoro näyttää siirtyvän 4 minuutin päästä.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onko kukaan ilmoittanut wundermannille vuorosta? Mies on online:ssa, joten luulisi varauksen hoituvan.

Minä ilmoitin. Voi olla, että Jatkoaika on vain auki, eikä wundermann ole seuraillut tätä.

EDIT: Näköjään Lampinenkin on ilmoitellut. No, kohta pääsen tekemään "ryöstön". ;)

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Minä ilmoitin. Voi olla, että Jatkoaika on vain auki, eikä wundermann ole seuraillut tätä.

EDIT: Näköjään Lampinenkin on ilmoitellut. No, kohta pääsen tekemään "ryöstön". ;)

Uskaltaisin jo melkein sinuna varaavan :D.. ei mulla siis mitään kiirettä itsellä varat, ihan muuten vain... niin, niin

E. Noniin Kummeli it's all yours

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Washingtoniin tulee kakkossentteriksi varsin kelvollinen pelaaja, runkosarjassa tehot 25+34 tehnyt Brooks Laich.

Ja vuoro Anatsulle. Tässä tuskin tarvii YV:tä. ;)

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
"We are proud to select from Nashville Predators swedish wizard Patric Hörnqvist."

...ja nyt sitten ~40 vuoroa odotella, että kussanko hunajaa ensi kierroksella. Meni nimittäin parin pelaajan vaiheille.

vuoroon Gendron

Gendron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Martin Erat vahvistamaan Bostonin hyökkäyskalustoa. Toinenkin pelaaja oli vahvasti harkinnassa, toivottavasti säilyisi vielä seuraavalle kierrokselle ;)

Vuoroon pancor.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Huh huh! Hikeä valuen ja käden jännityksestä täristen voin huokaista helpotuksesta sillä ykkösvaihtoehtoni ykköskentän maalintekijäksi säilyi tänne asti! Columbus ylpeänä varaa miehen, joka on tottunut menestymään. Milan Hejduk!

Infamous vuoroon.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kaksi jotakuinkin tasapäistä vaihtoehtoa oli tälle pickille, mutta veli pancor teki valinnan helpoksi. Otetaan Brad Boyes nousemaan takaisin omalle tasolleen vähän heikomman kauden jälkeen.

Snagari

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Vai joko tiputetaan aikaraja 10 minuuttiin? :D.. kyllä siinä ajassa ehtii varata, jos paikalla sattuu olemaan ja kuinka suurella todennäköisyydellä käyttäjä tulee paikalle seuraavan 10 minuutin aikana?

No ei nyt ihan liiottelemaan lähdetä. Pidetään nyt edes tämä 20 minuuttia tai kohta ollaan jo pomppimassa suoraan yli jos ei heti ole 5 minuutin sisällä tekemässä varaustaan.

No ei, tosiaankaan :D Mutta luulisi että lista olisi hoidettu, mutta onhan tässä ollut huima eteneminen, että ollut vaikea ennakoida kenties.

Mutta kai sitä alkaa jo vähän huolestua ;)

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Listaa voisin lähetellä jollekin, tuli menoa.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ottaako joku meikäläisen puolesta listaa, kun pitäisi poistua hetkeksi näyttämöltä? Mieluiten semmoine joka varaa itse minun molempien varausten jälkeen :-)

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ottaako joku meikäläisen puolesta listaa, kun pitäisi poistua hetkeksi näyttämöltä? Mieluiten semmoine joka varaa itse minun molempien varausten jälkeen :-)

Kyllä tässä reipas puolitoista tiimaa ollaan vielä koneen ääressä, että saatan jopa keritä varamaan sinun vuorot. Lähetän jollekin muulle jos en kerkeä.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Voisin tässä myös jo hyvissä ajoin kysellä huomiselle varausapua... Tietääkö joku olevansa koneen ääressä edes jossain määrin huomenna? Itse olen nimittäin klo 14 -> yömyöhään tai ehkä jopa sunnuntaihin asti nimittäin liikenteessä.

EDIT: vuorokin lienee siirtynyt jo eteenpäin Speedille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy