Tuota, mistä tiedät että se menee "oikeaan osoitteeseen"?
Eikös hetki sitten tullut telkkarista juttua miten avustusjärjestöjen kautta lahjoitetut rahat menee melkein kaikki heimojohtajille ja klaanien päälliköiden linnaan?
Kun antaa suomalaiselle dokulle egen kaljarahaa niin se menee 100% lyhentämättömänä kulutukseen. Muutaman kerran olen näin tehnyt. Tosin jos doku on valehdellut, että pitäisi spårarahaa saada, en ole antanut kun se kuitenkin ostaa kaljaa. Rehellisyys maan perii.
Thaimaassa olen usein antanut rahaa työsuoritusta vastaan ja sekin menee lyhentämättömänä kulutukseen ja riisipellon laidalla olevien kakaroiden elätykseen ja koulutukseen.
Hurstille olen myös joskus jouluisin laittanut, kun Heikki on muutenkin puolituttu ja hieno mies joka tekee hyvää työtä. Jonkun verran kun on tietoa miten tuo homma toimii, niin onhan se ainakin omasta mielestäni paras avustuskohde kotimaassa.
Nuo kerjäläiset sen sijaan vain vituttavat. Mitään hyvää sanottavaa heistä ei ole. Eilen kävin metrolla keskustassa ja joka perkeleen paikassa tyrkytetään kuppia nenän eteen tai lehteä ostettavaksi. Luultavasti meno tulee menemään vain hullummaksi, koska Helsingissä vajukit äänestävät vasureita ja vihreitä.
Tämä Suomen meno on mennyt kaikin puolin järjenvastaiseksi hyysäykseksi ja toisaalta kyttäämiseksi. Lapsuuden Suomesta ei ole jäljellä kuin verot ja viinan juojien kyttääminen. Mahtava maa.
Ei vaan mene mulla jakeluun, miksi tuota paskasakkia ei voi poistaa kotiinsa. Monessakin Euroopan maassa näin on tehty, mutta me suomalaiset olemme vitunmoisia narreja, joille nuo hyväksikäyttäjät naureskelevat ihan avoimesti. Varastavat mummojen korut ja kaiken irtilähtevän metallin ja vittuilevat vielä päälle. Meidän "suomalaisten" mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa?!?. Hyi helvetti. Jopa tuollaista paskasakkia pitäisi kumartaa. No kumartajalle annetaan yleensä potku persauksille...