Kenttäkoostumukset kaudella 2023–2024

  • 289 965
  • 2 869

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Josko Clandening olikin ehtinyt tehdä sopparin Ilvekseen silloin, kun meillä oli ehjänä Sund ja Kiviharju ja Kotkansalonkin luultiin olevan pikkuhiljaa pelikunnossa? En tiedä, mutta onhan tällainenkin mahdollisuus olemassa. Sopimuksia kun ei aina julkaista välittömästi allekirjoittamisen jälkeen. Ja kyllähän varmaan Salmelainenkin hankkisi kaikki mahdolliset hyvät pelaajat, jos rahasta ei tarvitsisi välittää yhtään. IRL vain yleensä tarvitsee. Myös Tapparan ja Ilveksen.

Joo. Raha voi olla syy, mutta olihan Ipallakin kaikki ehjänä, kun en ton jäbän hankki.

Siellä Lancaster pelaa ennakoitua heikompaa kautta, meillä Salin. Aika samassa tilanteessa oltiin.
 

Hakki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New England Patriots, Bayern München, Huuhka
En tiedä kuinka selkeästi ovat edellä. Pelityylit ovat niin erilaiset Salin vs. nämä kaksi. +\- tilastossa Salin on näitä edellä. Samaten pisteissä, tosin otteluita enemmän.
Ja kukaan meistä ei tiedä millä tasolla kukakin näistä pakeista keväällä on.
Annetaan valmennuksen päättää kuka pelaa ja kuinka paljon.
Potentiaali ei tosiaan tuota yhtään pinnaa joukkueelle. Sama ku toteais, että tänään on potentiaalia saada naista, mutta lopulta täytyy hoitaa onnea omin käsin.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mä tuolla aiemmin kirjoitin, että olisin ottanu Clandeningin vaikka meillä oli jo Martin.

Tosta kun Skywalker loukkaantuu siirtorajan jälkeen, niin…

Ilves eikä Tappara tällaiseen riskipeliin lähde, että toivotaan, että kaikki säilyy ehjänä. Siellä oli jo Pelli ja Lancaster ja silti kelpas tää #44.

Mut ne johtaa nyt sit sarjaa ja me ei Tampereen jengejä olla voitettu vielä tällä kaudella. Eikä viime keväänä.
Koita jooko kirjoittaa nimi oikein? Ja mitä Ilvekseen tulee, niin yksi syy näin kovan tason (Clendening) hankintaan oli Lancasterin umpisurkeat otteet. Pudonnut seiskapakiksi.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
En tiedä kuinka selkeästi ovat edellä.
Ihme olis, jos tietäisit, koska aika selkeästi ilmaisin, että omissa papereissani Luhanka ja Seppälä ovat selkeästi Salinia edellä tällä hetkellä,
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Koita jooko kirjoittaa nimi oikein? Ja mitä Ilvekseen tulee, niin yksi syy näin kovan tason (Clendening) hankintaan oli Lancasterin umpisurkeat otteet. Pudonnut seiskapakiksi.

Pahoittelut. Lukihäiriö tekee tepposet. Meillä oli syytä ihan tarpeeksi hankkia Clendening.

Kotkansalon saikku, Salinin vaisut otteet, Kiviharjun saikku.

Varmaan ei ollut vaan rahaa, kun hommattiin Niko Seppälä ton sarjaan mahdollisesti parhaan pakin sijaan. Jos oli oma valiinta, että annetaan mennä ohi, niin ihmettelen suuresti.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Arvostan veli BOL kiihkottomia ja analyyttisiä kirjoituksiasi, mutta tässä olen sitä mieltä, että Taponen nimenomaan on pelannut paskasti. Mutta päivä uusi kaiken muuttaa voi. Siitä olen varma, että Taposta itseään harmittaa nykytila vielä enemmän, kuin tämän foorumin huru-ukkoja, allekirjoittanut mukaan lukien.
Ei ehkä ole minun tehtäväni huomauttaa, mutta tietääkseni BOL ei ole veli. Tiedoksesi, että lyhenne tulee sanoista Bored Old Lady. Itse en usko olevan niin Old.
 

Hakki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New England Patriots, Bayern München, Huuhka
Ei ehkä ole minun tehtäväni huomauttaa, mutta tietääkseni BOL ei ole veli. Tiedoksesi, että lyhenne tulee sanoista Bored Old Lady. Itse en usko olevan niin Old.
Olen niin uusi tällä foorumilla, etten tiedä kuka on veli tahi sisko. Pahoittelut kaikille mielensäpahoittajille ja niitähän nykyään riittää.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen niin uusi tällä foorumilla, etten tiedä kuka on veli tahi sisko. Pahoittelut kaikille mielensäpahoittajille ja niitähän nykyään riittää.

No olipa vitun hieno anteeksipyyntö.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ja mitäpä pitäisi muuta tehdä? Sen verran on kristallipallo sumee, etten kait pysty arvaamaan kenenkään sukupuolta. Joten ime sinä sykkivää.
Lähinnä varmaan tuo että et sä nyt anteeksi pyynnössä lähe anteeksi pyydettävää haukkumaan.
Sen verran luulis sunkin kristallipallossa riittävän virtaa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen niin uusi tällä foorumilla, etten tiedä kuka on veli tahi sisko. Pahoittelut kaikille mielensäpahoittajille ja niitähän nykyään riittää.
Arvoisa Hakki71

Tämän sektorin arvona on keskinäinen kunnioitus ja yhteinen HIFK. Otamme usein yhteen mielipideasioissa. Keskinäinen kunnioitus on kuitenkin se yhdistävä asia, jota arvostamme.
 

Hakki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New England Patriots, Bayern München, Huuhka
Lähinnä varmaan tuo että et sä nyt anteeksi pyynnössä lähe anteeksi pyydettävää haukkumaan.
Sen verran luulis sunkin kristallipallossa riittävän virtaa...
Niin minähän pyysin anteeksi BOL:ilta, jos hänen sukupuoli oli toinen kuin oletin. Kandee varmaan lukea nää ketjut ensin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
En oikeasti ymmärrä Peltosen jääräpäisyyttä. Näkyy kilometrien päähän, ettei nykyiset ketjukoostumukset toimi. Eikö kannattaisi palata siihen mikä on toimivaksi jo kertaalleen todettu?

Vaikka sitten näin:

Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Nättinen - Lehterä - Rask
Kaskimäki - Koivistoinen - Ikonen
Seppälä/Åsten - Väänänen - Tallberg

Mikäli Teissala ei enää IFK:ssa pelaa, niin hänelle tarvitaan korvaaja, jolloin Ikonen vapautuu takaisin omalle pelipaikalleen.
 

Hakki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New England Patriots, Bayern München, Huuhka
Erittäin vahva startti jatkiksessa! Helppo ennustaa pitkää palstauraa.
No startti ja startti. Toki en ole tuhansia viestejä tänne laittanut, niinkuin moni muu. Olen myöhäisherännäinen, vaikka IFK:ta olen kannattanut niin pitkään kuin muistan. Ja se on aika kauan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
No startti ja startti. Toki en ole tuhansia viestejä tänne laittanut, niinkuin moni muu. Olen myöhäisherännäinen, vaikka IFK:ta olen kannattanut niin pitkään kuin muistan. Ja se on aika kauan.
Etkö itse sanonut olevasi uusi foorumilla?
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joten ime sinä sykkivää.

Fyrkat on kyllä aika finaalissa alkukuun heräteostosten myötä, joten jos päästään hinnasta sopuun niin voin mä kokeilla. Ja peset ne munat ensin.
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TPS on todellakin tullut pelaamaan ja IFK aivan puolivaloilla. On myös skoutanneet aikahyvin ne pari hassua keskialueen tuontia mitä IFKlla on tarjota

Edit. Ja tuli näköjää aivan väärää ketjuun, no se ja sama
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös