Joku esimerkki hyvästä anteeksipyynnöstö olis paikallaan nyt. Jos siis sellasia sun mielestä pitää pyydellä. Pitääkö vittu mainita alussa vai lopussa?No olipa vitun hieno anteeksipyyntö.
Joku esimerkki hyvästä anteeksipyynnöstö olis paikallaan nyt. Jos siis sellasia sun mielestä pitää pyydellä. Pitääkö vittu mainita alussa vai lopussa?No olipa vitun hieno anteeksipyyntö.
Joku esimerkki hyvästä anteeksipyynnöstö olis paikallaan nyt. Jos siis sellasia sun mielestä pitää pyydellä. Pitääkö vittu mainita alussa vai lopussa?
Jaa-a,kai täällä on kaiken ikästä jannua. Vai oliks tää oikeesti "mä oon vanhempi ku sä läppä"?Lukeeko mukulat Jatkoaikaa vai?
Jaa-a,kai täällä on kaiken ikästä jannua. Vai oliks tää oikeesti "mä oon vanhempi ku sä läppä"?
Kerta Teissala ei vieläkään pelaa, eikä ole loukkaantuneiden listalle, niin lienee sopivaa olettaa että herralla oikeasti etsitään uutta pelipaikkaa. Luulisi että olisi jo päässyt poppareilta jo takaisin yrittämään jos kyseessä olisi perinteinen "herätysliike"
Kyllä tuo kolmosketju alleviivaa sitä, että Teissalan tilalle tarvitaan laadukas pelaaja. Kaikki kunnia Åstenille, mutta nyt pelipaikka on kyllä totaalisen väärä.Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Sund - Martin
Nättinen - Lehterä - Rask
Melart - Lindbohm
Kaskimäki - Koivistoinen - Åsten
N. Seppälä - Motin
J.Seppälä - Väänänen - Tallberg
Salin
Taponen
Joo mahtaako olla joukkueen mukana enää lainkaan... Toisaalta voi olla ettei mahdu, nelonen on tosiaan eheä ja toimiva just nyt. Teissalan kuskaukset (ja ei-syöttämiset) ei ainakaan auta Koivistoista pääsemään vireeseen. Kaksi ekaa on taas niin timanttisia ettei niitäkään oikein ole järkeä sotkea Teissalalla. Eli voihan olla ettei yksinkertaisesti löydy paikkaa, itse en ainakaan keksi mihin hänet tuossa sijoittaisi.