Ainakin lainaamani viestin sisältö on sitä luokkaa, ettei tällaisilla kirjoittajilla ole mitään käyttöä hienolla palstalla.Uusi olen, mutta kait noita postauksia jo jokunen on. Uusi verrattuna moneen muuhun.
Ainakin lainaamani viestin sisältö on sitä luokkaa, ettei tällaisilla kirjoittajilla ole mitään käyttöä hienolla palstalla.Uusi olen, mutta kait noita postauksia jo jokunen on. Uusi verrattuna moneen muuhun.
AijaaAinakin lainaamani viestin sisältö on sitä luokkaa, ettei tällaisilla kirjoittajilla ole mitään käyttöä hienolla palstalla.
Tekee mieli kysyä kuka maksaa ja kelle, mutta vinkkaan ettei kannata mennä painihiihtäjien kotikentille.Fyrkat on kyllä aika finaalissa alkukuun heräteostosten myötä, joten jos päästään hinnasta sopuun niin voin mä kokeilla. Ja peset ne munat ensin.
Okei. Ehkä kestän tämänkin pettymyksen sitten.Ainakin lainaamani viestin sisältö on sitä luokkaa, ettei tällaisilla kirjoittajilla ole mitään käyttöä hienolla palstalla.
Heti kun kaipaan vinkkejä, niin lupaan kysyä sulta.Tekee mieli kysyä kuka maksaa ja kelle, mutta vinkkaan ettei kannata mennä painihiihtäjien kotikentille.
Onpa todella hieno palsta. Kerran erehdyt jonkun foorumistin sukupuolesta, mitä et luonnollisestikaan voi tietää, ni alkaa valtava häly.Ainakin lainaamani viestin sisältö on sitä luokkaa, ettei tällaisilla kirjoittajilla ole mitään käyttöä hienolla palstalla.
Vitun pelle. Eiku hei. Pellet on hauskoja.I am a Martyr and my Broher is a Martyr too. Kepeät jatkot !
Siitäkö se häly alkoi? Vai ”ime sykkivää” heitosta ja sitä seuranneista onelinereistä?Onpa todella hieno palsta. Kerran erehdyt jonkun foorumistin sukupuolesta, mitä et luonnollisestikaan voi tietää, ni alkaa valtava häly.
Jepjep. Sellainen olen. Mutta tiedoksesi: en ilmianna asiatonta käyttäytymistäsi palstallaVitun pelle. Eiku hei. Pellet on hauskoja.
Motin näköjään syystä tai toisesta tippunut kokoonpanosta, minkä takia toi 3. pari on mitä on. Nostaa sykettä jo tässä vaiheessa.
Mun mielestä se ei ollut jäähyn arvoinen, ei varsinkaan eilisessä pelissä.Syy tai toinen voi olla typerä poikkarijäähy ottelun lopussa eilen, minkä seurauksena menetettiin 3 pisteen voitto
Mun mielestä se ei ollut jäähyn arvoinen, ei varsinkaan eilisessä pelissä.
Sama, ja yllättäen sitten loppumetreillä vielä noin mitättömästä töötistä. Ketuttaa isosti, etenkin kun välillä katseli kuinka surutta tepsin kaverit murjoi poikkarilla laidoissa varsinkin jo varsinaisen tilanteen mentyä ohi. Yrittivät olla kovia mutta pikkusikaa koko ajan (ja teatraalinen filmaus a’la Nurmi) ei ole mitenkään kunnioitettavaa.Mun mielestä se ei ollut jäähyn arvoinen, ei varsinkaan eilisessä pelissä.