Mulla on vähän skitsofreeninen suhtautuminen ketjumuutoksiin. Toisaalta en niitä ymmärrä, mutta toisaalta ymmärrän. Oikeinkin hyvin. Vaikka itse en näe HIFK:n alkukautta läheskään niin synkkänä kuin moni muu, monilta osin on jäänyt paljon enemmän parannettavaa kuin olisin uskonut ja toivonut. Sitten on taas sekin, että halutaan katsoa, miten eri pelaajat suoriutuvat toisten pelaajien kanssa. Ja kun tässä nyt pitkää peliä pelataan ja tavoitteet ovat keväällä, näistä muutoksista saadaan varmasti dataa sitä silmällä pitäen, keitä kannattaa ja keitä ei todellakaan kannata peluuttaa yhdessä, jos joudutaan äkkinäisiin ja pakotettuihin kokoonpanomuutoksiin.
Toinen asia on sitten se, että kun vastaan tulee joukkue, joka on pelannut tuloksellisesti huonosti, pelaajilla on olemassa vaara tuudittautua siihen, että riittää vain, kun saapuu paikalle. Enkä tarkoita varsinaista asennevammaa, vaan sellaista vähän puolivillaista valmistautumista. Nyt, kun on taas uusia ukkeleita ympärillä, pelaajien on oltava itse aktiivisempia ja sovittava enemmän keskenään asioita kuin jos pelaisivat 300:nnen ottelunsa samassa ketjussa.
Sundilla varmasti hakemista, mutta eiköhän sitä hyvällä peruspelillä saa juonesta kiinni. Kunnes sitten taas huilataan peleistä maajoukkuetauon ajan.
Toinen asia on sitten se, että kun vastaan tulee joukkue, joka on pelannut tuloksellisesti huonosti, pelaajilla on olemassa vaara tuudittautua siihen, että riittää vain, kun saapuu paikalle. Enkä tarkoita varsinaista asennevammaa, vaan sellaista vähän puolivillaista valmistautumista. Nyt, kun on taas uusia ukkeleita ympärillä, pelaajien on oltava itse aktiivisempia ja sovittava enemmän keskenään asioita kuin jos pelaisivat 300:nnen ottelunsa samassa ketjussa.
Sundilla varmasti hakemista, mutta eiköhän sitä hyvällä peruspelillä saa juonesta kiinni. Kunnes sitten taas huilataan peleistä maajoukkuetauon ajan.