Sund ja Ikonen missä?
Nyt ois jollain mesta lunastaa Ikosen kiintiö yv-tontti. Cmoon joku!
Mun mielestä day-to-day tarkoittaa, että päivä kerrallaan mennään ja arvioidaan tilanne. Sanakirjakin antaa termille day-to-day suomennoksen 'päivittäin'. Ihniskeho on siitä jännä juttu, että sen toipumista erilaisista sairauksista tai loukkaantumisista ei voi täsmällisesti arvioida. Pelaajienkin välillä on eroja, vaikka olisi sama vaiva kyseessä.Jos Melart ei pelaa huomenna, niin tuo "day to day" alkaa olla kyllä yksi saatananmoinen vitsi. Mun mielestä termi viittaa siihen, että poissaolon arvioitu kesto on päivissä, ei viikoissa saatikaan kuukausissa. Varsinkin kun määrittelemättömään poissaoloon löytyy jo entuudestaan "toistaiseksi"-status.
Tällaisella viestinnällä luodaan myös aiheettomia odotuksia sidosryhmien suuntaan.
Itse luulen että Lehterä vaihtaa puolta ja esim Vesalainen on vetäjän paikalla.Ostan sadalla tonnilla Tejsalia. Ei, kyllä minulle kelpaa myös Rask tai Pakarinen, kunhan nyt joku näistä rightin puolen kavereista saisi osuttua Georgen namupasseista.
Tänään etenkin on YV:t ja AV:t isossa roolissa. Nykylätkässä muutenkin, mutta ehkä korostetusti nyt kun on liigan paras YV vastaan liigan paras (?) AV, ja toisinpäin meidän YV:ssä on rutkasti parannettavaa.
Taposella kauden kovin paikka, nyt näytä meille Tapsa miten kylmät hermot sinulla onkaan.
Ostan sadalla tonnilla Tejsalia. Ei, kyllä minulle kelpaa myös Rask tai Pakarinen, kunhan nyt joku näistä rightin puolen kavereista saisi osuttua Georgen namupasseista.
Tänään etenkin on YV:t ja AV:t isossa roolissa. Nykylätkässä muutenkin, mutta ehkä korostetusti nyt kun on liigan paras YV vastaan liigan paras (?) AV, ja toisinpäin meidän YV:ssä on rutkasti parannettavaa.
Taposella kauden kovin paikka, nyt näytä meille Tapsa miten kylmät hermot sinulla onkaan.
Kai tuolla jonkun lipunostajakandidaatin kiinnostukseen saattaa olla merkitystä, että onko kapteeni mahdollisesti mukana seuraavassa pelissä vai onko hän varmuudella sivussa esimerkiksi seuraavat 2-4 viikkoa? Toisin sanoen, onko tuote, josta olet maksamassa, mahdollisesti laadukkaampi vai varmuudella vähemmän laadukas. Olisi myös mielenkiintoista tietää, että miten day-to-day poikkeaa toistaiseksi-statuksesta jos näistä ensimmäinenkin voi kestää lähes kuukauden.En todellakaan usko, että kyseessä olisi faneille tai muille sidosryhmille vittuilu. Minkä takia seura menettelisi niin? Ketä se hyödyttäisi? Seurankin kannalta olisi parasta, että pelaaja pääsisi nopeasti takaisin askiin, mutta välillä tulee takapakkia ja toipumisennustetta joudutaan päivittämään yhä uudelleen ja uudelleen.
Melart - Lindbohm pari kuulostaa ja tuntuu oudolta. Saa nähdä miten onnistuvat yhdessä.
No, ainakin kaikki, jotka ovat toivoneet ettei Ikonen olisi yv:ssä, voivat olla tyytyväisiä.Väitän että Lehterä pyörittää ylivoimaa vasemmalta tänään ja olisi pyörittänyt vaikka Ikonen pelaisi.
Tuotahan day-to-day yleensä tarkoittaa Pohjois-Amerikan urheilussa. Siellähän sitten vielä loukkaantuneiden listat jotka vaikutta pelaajamäärärajoituksiin, joten tuollainen niiden ulkopuolella oleva määritelmä on tarpeellisempi. Viestintää voisi mielestäni parantaa sillä, että ei käyttäisi englanninkielisiä termejä, koska silloin tulee turhaan tulkinnanvaraisia tilanteita. Toki day-to-day voisi olla ihan ok, jos oltaisiin ympäristössä, jossa kerrotaan myös mikä vamma on poissaolon syynä. Meillä tietysti tilanne on erilainen ja ihmisten terveystietoja kerrotaan vain tarpeellisilta osin.Mun mielestä day-to-day tarkoittaa, että päivä kerrallaan mennään ja arvioidaan tilanne. Sanakirjakin antaa termille day-to-day suomennoksen 'päivittäin'. Ihniskeho on siitä jännä juttu, että sen toipumista erilaisista sairauksista tai loukkaantumisista ei voi täsmällisesti arvioida. Pelaajienkin välillä on eroja, vaikka olisi sama vaiva kyseessä.
Pitkä on muisti itsellä sitten. Tosin jäi tuossa yhdessä vaiheessa näkemättä useampi peli.Pelas useamman pelin yhdessä ennen loukkaantumista ja ne pelit taidettiin enimmäkseen voittaa.
Mä luotan tällä hetkellä Väänäseen enemmän tuossa kolmosen keskellä, kuin Ikoseen. Miro saa paljon savea täällä, mutta minun mielestäni kyseessä on hyvin aliarvostettu tapaus.
Minkä takia seura menettelisi niin? Ketä se hyödyttäisi?
Onko sulla näkemyksesi tueksi mitään dataa?
Mietin, että löytyykö mistään tilastoita mitään kohtaa, joka tukisi tuota näkemystä.