Joo sama homma. Odotukset tapissa, kun perheen kanssa Nordikselle. Poitsu 3v. toka matsi livenä, orkesteri ja kaikki.Kyllä tässä itse yrittää kanssa pysyä positiivisena, mutta kyllä nyt vaan vituttaa eikä sille mitään voi. Pakko tulla vähän aikaisemmin hallille ja kiskoa pari olutta, jos se maailma alkaa taas sitten hymyilemään.
Jos IFK pystyy ottamaan pelin virtauksen itselleen niin pakisto voisi pärjätä ihan hyvinkin ja tietysti vaatii että hyökkääjät painaa tänään bulilla ja kiekkoa reppuun sekä auttaa puolustuksessa.Yllättävän tasaiset hyökkäys ketjut, positiivinen yllätys. Pakisto onkin sitten kentällä selviytymässä.
Tämä hyvä, paljon vaan mukaan, on toivottavasti tulevaisuuden kundeja meillä.Härski hartikainen on otettu kivasta mukaan illan peliin.
Ei hankita yv:tä. Easy!Mielenkiintoista nähdä tuo ykkösylivoima tänään. Lehterän varassa se tietysti on niin vahvasti ollut, että mitähän keksivät tänään
Ensimmäiseksi Ikonen on nyt oikeasti laitettava sivuun tuosta yv:stä. Niin kuin on todettu ei pysty tällä hetkellä tekemään maaleja mutta usein myös peli kuolee hänen käsiinsä yv:llä. Rask tilalle ja koitetaan muutama peli samalla "kuviolla". Jos ei lähde tuolla kulkemaan, niin sitten täytyy valmennuksen ja Jorin (uskon, että hänellä on erittäin iso päätäntävalta tuon hänen yv-kenttänsä suhteen) keksiä uudet tuulet tuohon. Lehterä - Martin kaksikko toimii, se on todistettu jo. Mitäs Pakarisen kans tehdään? Minusta ollu yllättävästi aika iso pettymys alkukauden. Vetänyt kuitenkin 1 kenttää ja 1 yv:tä Lehterän vierellä erittäin heikoilla tehoilla. Hänen merkitystään ei toki mitata läheskään pelkästään pisteiden perusteella mutta paljon parempaan pitää pystyä myös siinä osastolla. Tuntuu, että se on dumppi päätyyn ja möyrimään (kulmissa toki on vahva mutta ei pysty itse luomaan käytännössä mitään).
Lähtisin kans itse sovittelemaan Raskia Lehterän viereen. Ainakin tähän mennessä jokainen kenttä, jossa Rask on käynyt, on toiminut vähintäänkin kelvollisesti.Pakarinen on ollut iso pettymys. Nyt olisi pakko alkaa saamaan tämä hyökkäyksen umpisolmu aukeamaan ja tehdä vähän isompia muutoksia. Lehterän ketju ei toimi sillä tavalla, kun sen pitäisi kun taas Jääskän kentällinen toimii melkein missä muodossa vain. HIFK tarvitsee sellaisen Lehterän joka on pistepörssin top10:ssä.
Vesalainen-Lehterä-Rask olisi minun papereissani sellainen ykkönen, jotka kokeilisin.
Nyt näyttää mielenkiintoiselta hyökkäysketjujen kokeilu.Vesalainen-Lehterä-Jääskä
Lindbohm-Salin
Kaskimäki-Koivistoinen-Pakarinen
N. Seppälä-Martin
Nättinen-Ikonen-Rask
Sund-Motin
Tallberg-J. Seppälä-Teissala
Lehmus
Taponen
Hovinen.
Poissa "ainoastaan" Melart, Kiviharju, Kotkansalo ja Komarov, melko leveällä pääsemme nyt kyllä suorittamaan ja tekosyyt on nyt jätettävä sivuun. Tekoja, por favor.Vesalainen-Lehterä-Jääskä
Lindbohm-Salin
Kaskimäki-Koivistoinen-Pakarinen
N. Seppälä-Martin
Nättinen-Ikonen-Rask
Sund-Motin
Tallberg-J. Seppälä-Teissala
Lehmus
Taponen
Hovinen.
Mä oisin myös peluuttanut tänään Hovista, Kerho tulee puolustusvoittoisella tyylillä peliin eikä varmastikkaan kerry meidän veskalle paljoa torjuntoja, siihen joku helpohko maali niin on Taposella pää jumissa.Jääskä heitetty taas laitaan, väärä maalivahti pelaa ja Ikosta ajetaan väkisin sisään vaikkei pitäisi olla kokoonpanossa ollenkaan. Siinä miinukset, plussat Sundin ja Lehterän paluut.