Jep, mutta kyllä Koivistoisen viimeisetkin fiilikset viedään jatkaa Nordiksella!Alkaa näyttämään siltä, että ketjukoostumukset alkaa olemaan valmiit keväälle, Rask vielä tuohon Seppälän paikalle.
Jep, mutta kyllä Koivistoisen viimeisetkin fiilikset viedään jatkaa Nordiksella!Alkaa näyttämään siltä, että ketjukoostumukset alkaa olemaan valmiit keväälle, Rask vielä tuohon Seppälän paikalle.
Emmekä edes kovin alkuillasta kun jostain syystä alkaa vasta 19.30 ?Kokoonpano lähenee parasta käytettävissä olevaa. Mutta onko ennakkosuosikin viitta liian raskas kantaa? Alkuillasta olemme viisaampia.
Lehterän paikka on 1. sentterinä, Pakarisen kenttä alkaa löytää viimekevään virettä. Eihän tuossa olisi ollut hirveesti muita vaihtoehtoja. Laidalle en laittaisi puhdasta sentteriä.Jep, mutta kyllä Koivistoisen viimeisetkin fiilikset viedään jatkaa Nordiksella!
Jep, mutta kyllä Koivistoisen viimeisetkin fiilikset viedään jatkaa Nordiksella!
Toivotaan, että peli-iloa riittää.Miksi ihmeessä? Kaskimäki on ollut viimeisissä otteluissa yksi IFK:n parhaista hyökkääjistä, kiekolla vaarallinen ja helmikuussa tehnyt 5 matsiin ihan hyvin tehojakin. Miehen potentiaali on varmasti kaikkien tiedossa. Seppälä puolestaan on omalla liikkeellä tuottanut jatkuvasti vaikeuksia vastustajan pakeille ja parantunut otteitaan helmikuun aikana kuin sika juoksuaan.
Itse näen Koivistoisessa ja Kaskimäessä potentiaalisesti erinomaisen kaksikon, missä pelaajien vahvuudet täydentävät toisiaan. Ei minusta todellakaan huono paikka Koivistoiselle.
TV-peliEmmekä edes kovin alkuillasta kun jostain syystä alkaa vasta 19.30 ?
Toivotaan, että peli-iloa riittää.
No, pakko sanoa, että jossei loukkaantumisesta palaavalta pelaajalta riitä peli-iloa, kuin jossain tietyssä ketjussa, niin mun puolesta voi vaikka katsoa jatkossa pelit katsomosta.Toivotaan, että peli-iloa riittää.
Tämä! Tulee väkisinkin hymy huulille kun Eetu tuulettelee maaleja.Eiköhän me taas tänään nähdä iloinen Eetu pomppimassa tasajalkaa muidenkin kuin itsensä onnistumisille.
Ehkä jotta yrittäjätkin ehtisivät matsiin. Eikä vaan työttömät ja duunarit? :)Emmekä edes kovin alkuillasta kun jostain syystä alkaa vasta 19.30 ?
Jep, mutta kyllä Koivistoisen viimeisetkin fiilikset viedään jatkaa Nordiksella!
Pelasi Lukossa mestaruuskaudella muistaakseni 3. keskellä kuten nyt meillä. Koivistoinen olisi 2. sentteri mutta Pakarisen kenttä on nyt 2.Jep, mutta kyllä Koivistoisen viimeisetkin fiilikset viedään jatkaa Nordiksella!
Työttömät on kanssa yrittäjiä, matsiin yrittäjiä. Hitto viimeisen kymmenen vuoden aikana mä oon kausarilaisena missannut ainakin kolmasosan peleistä kun oon sammunut ennen sitä.Ehkä jotta yrittäjätkin ehtisivät matsiin. Eikä vaan työttömät ja duunarit? :)
Alkaa näyttämään siltä, että ketjukoostumukset alkaa olemaan valmiit keväälle, Rask vielä tuohon Seppälän paikalle.
Kokoonpano lähenee parasta käytettävissä olevaa. Mutta onko ennakkosuosikin viitta liian raskas kantaa? Alkuillasta olemme viisaampia.
Työttömät on kanssa yrittäjiä, matsiin yrittäjiä. Hitto viimeisen kymmenen vuoden aikana mä oon kausarilaisena missannut ainakin kolmasosan peleistä kun oon sammunut ennen sitä.
No nyt tänään on hyvä sauma kun pääsen täältä vapaudenriistolasta vasta neljältä.
Itse laittaisin Raskin ykköseen ja Marleaun kolmoseen. Näin Rask toisi energiaa ja loisi tilaa Keski-Jormalle ja Nättiselle.Kaskimäki on ollu ihan sairaan hyvä ja Rask tulee tohon niin se on kova ketju.
Ja voihan noi vielä muuttua, jos ja kun joku sairastuu tai jotain
Eihän tänä päivänä ole väliä, onko 1.,2. tai 3. ketjussa, tarkoitin lähinnä ketjukavereita, lukossa oli mielestäni himpun verran paremmat laiturit.Pelasi Lukossa mestaruuskaudella muistaakseni 3. keskellä kuten nyt meillä. Koivistoinen olisi 2. sentteri mutta Pakarisen kenttä on nyt 2.
Koivistoinen pelaa 1. ylivoimaa ja 2. alivoimaa ja on todella arvostettu pelaaja joukkueessa. En näe miksi ja miten tässä fiilikset vietäisiin..
Hyvältä näyttää hyökkäysketjut. Sieltä kun rask vielä palaa ottamaan Seppälän paikan kolmosen laidalta on ketjut valmiina kevääseen. Poppareilta löytyy tällöin vielä Åsten, Seppälä ja Ikonen. Kaikki uskaltaa tarvittaessa heittää keväällä askiin ja tiiviissä pelitahdissa pystyvät antamaan tarvittavaa energiaa joukkueelle kierrätyksen kautta.
Kyllä tässä vahvasti nega-/realisti-siivenkin edustajan usko alkaa nousemaan kevättä kohden.
Koivistoinen pelasi Lukossakin monesti huonompien ketjukavereiden kanssa ja teki silti hyvää tulosta. Osaa tehdä ketjukavereistaan parempia, eikä tarvitse välttämättä ketään liigan parasta laituria vierelleen jotta tulosta tulee. Kaskimäki ja Koivistoinen tekee tänään maalit mieheen.
Koivistoinen pelasi Lukossakin monesti huonompien ketjukavereiden kanssa ja teki silti hyvää tulosta. Osaa tehdä ketjukavereistaan parempia, eikä tarvitse välttämättä ketään liigan parasta laituria vierelleen jotta tulosta tulee. Kaskimäki ja Koivistoinen tekee tänään maalit mieheen.