Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 304 888
  • 2 960

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Tuskin tulee onnistumaan.
Mielestäni ei riitä jalka, asenne eikä myöskään kovuus.
Mun mielestä Spenglerissä pysyi ihan hyvin mukana, uskon et onnistuu työmyyränä.

Joo ei oo sitä mitä ollaan tilattu mut tämä on tilanne. Onneksi Tobbe kaivoi Vesalaisen niin jäätiin voitolle.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Tää nelonen vaikuttaa itseasiassa todella mielenkiintoiselta.

Tale-Seppälä-Palola
Tale: kovaa kahden suunnan peliä, liike heikkous.
Seppälä: kova painaa duunii, nopee ja vikkelä, ihan hyvät hoksottimet, osaa rakentaa peliä.
Palola:???
Toivottavasti kova työmoraali, ok liike, plussaa et yrittää taklailla ja on myös offensiivinen ku ne taidot sais sieltä kaivettua.

Nyt ku peli on vapaampaa, iloisempaa, eikä sitä syksyn hampaat irvessähokii, uskoisin et olisi helpompi Palolallakin tuottaa.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Tosi hyvä vaihto et Salin tuli Ilun vierelle, Melart tykkää osallistua ite paljon hyökkäyksiin (mikä on vain hyvä) niin siinä menee Berglund hukkaan ku joutuu varmistelee.

Nyt Motinin vierellä vaikka onkin väärällä puolella saa surutta nousta tukemaan hyökkäyksiä missä onkin paras meidän pakeista.
Katoin näköjään väärin, siellä onkin Rantakari Ilun kaa, no toisaalta sekin parempi ku hanakammat pakit nousee(edelleenkin vain hyvä, niin saadaan rikottua vastustajan puolustusta) on Ilu ja Berglund.
 

FosaMasa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
PiTa, HIFK, Liverpool
En ymmärrä, miksi Tallbergin liike on monelle ongelma, mutta Åstenin liike ei herätä minkäänlaisia kommentteja. Tallberg pystyy parhaimmillaan tuuraamaan kakkosketjussa,
ja käyttöä on jopa ylivoimalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
En ymmärrä, miksi Tallbergin liike on monelle ongelma, mutta Åstenin liike ei herätä minkäänlaisia kommentteja. Tallberg pystyy parhaimmillaan tuuraamaan kakkosketjussa,
ja käyttöä on jopa ylivoimalla.
En ole nähnyt tekevän mitään ketjukaveriensa pelin helpottamiseksi. Ei osaa rakentaa peliä. Satunnaisesti syötöt onnistuvat. Pääosin pelin ulkopuolella.
Paljonkohan on pisteitä/kokonaispeliaika?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
En ymmärrä, miksi Tallbergin liike on monelle ongelma, mutta Åstenin liike ei herätä minkäänlaisia kommentteja. Tallberg pystyy parhaimmillaan tuuraamaan kakkosketjussa,
ja käyttöä on jopa ylivoimalla.
Åstenin liike on parempaa?
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajatustenjuoksua? Mä luulen että valmennusjohdolla lyö päässä kaksi apinaa tamburiineja yhteen maalivahtien peluutusten osalta. Halonen olisi saanut Eccon kärjestä missä tahansa muualla ja tilalle olisi oikein toimivaan voittoja tavoittelevaan seuraan hankittu uusi kaveri pysäyttämään mustaa (huom. pysäyttämään).
Pidän sormia ristissä että Taponen pelaa nämä pelit, lapsien syntymän jälkeen olen ensimmäistä kertaa kotona yksin heidän lähtiessään keskenään anopin kanssa Tukholman risteilylle.
Itse itseäni lainaten. Kaikki vaikuttaa lupaavalta iltaan. Taponen maalissa ja vielä Roy saatiin Stadiin. Iloinen mies istuu sohvalla.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Åstenin liike on parempaa?

Ei Mickekään mikään raketti ole, mutta kyllä munkin mielestä on selkeästi Talea parempi luistelija vuonna 2023.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Seppälä - Halttunen

Larsson - Salin
Melart - Rantakari
Berglund - Motin
Kåsastul

Taponen
Halonen

Eli Palola siirtyi takaisin poppareille, sen voisi antaa eniten tarjoavalle tai kunhan pääsisi edes liksasta eroon. Onneksi Tapsa jatkaa.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Seppälä - Halttunen

Larsson - Salin
Melart - Rantakari
Berglund - Motin
Kåsastul

Taponen
Halonen

Eli Palola siirtyi takaisin poppareille, sen voisi antaa eniten tarjoavalle tai kunhan pääsisi edes liksasta eroon. Onneksi Tapsa jatkaa.
Muuten ok, mutta en ymmärrä Salinin peluuttamista Larssonin kanssa Rantakarin peluuttamista Melartin kanssa. Melart ja Salin ovat pelanneet hyvin yhdessä samoin kuin Larsson ja Rantakari. Vaikea taas kerran ymmärtää valmennuksen aivoituksia.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Olisiko aika päästää jo Palolasta irti kokonaan. Ei mitään käyttöä ja kundista huokuu, ettei nauti pelaamisesta, onneksi pääsi takaisin omalle paikalleen poppareille.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Olisiko aika päästää jo Palolasta irti kokonaan. Ei mitään käyttöä ja kundista huokuu, ettei nauti pelaamisesta, onneksi pääsi takaisin omalle paikalleen poppareille.
Mä antaisin vielä mahdollisuuden Hirvosen ja Paajasen vierellä. Kunhan Roy nyt saapuu, niin hänet sijoitettaneen ykkös- tai kakkosketjuun. Tällöin veikkaan, että ottaa joko Jääskän tai Hirvosen paikan. Tällöin muodostaisin näin:

Vesalainen-Roy-Pakarinen
Jääskä-Koivistoinen-Nättinen
Hirvonen-Paajanen-Palola

tai

Vesalainen-Jääskä-Pakarinen
Roy-Koivistoinen-Nättinen
Hirvonen-Paajanen-Palola
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olisiko aika päästää jo Palolasta irti kokonaan. Ei mitään käyttöä ja kundista huokuu, ettei nauti pelaamisesta, onneksi pääsi takaisin omalle paikalleen poppareille.
Eilen kyllä hienosti luisteli kiekkoa suojaten keskialueelta b pisteen kaarelle ja heitti löysän rannarin TPS:n veskarin rällään ja pääsi koko kenttä nopeasti vaihtoon. Tuossa on suoriutunut tällä ja viime kaudelle erinomaisesti.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä antaisin vielä mahdollisuuden Hirvosen ja Paajasen vierellä. Kunhan Roy nyt saapuu, niin hänet sijoitettaneen ykkös- tai kakkosketjuun. Tällöin veikkaan, että ottaa joko Jääskän tai Hirvosen paikan. Tällöin muodostaisin näin:

Vesalainen-Roy-Pakarinen
Jääskä-Koivistoinen-Nättinen
Hirvonen-Paajanen-Palola

tai

Vesalainen-Jääskä-Pakarinen
Roy-Koivistoinen-Nättinen
Hirvonen-Paajanen-Palola
Mä antaisin tuossa 3. ketjussa Palolan paikan sille junnulle joka sen eniten ansaitsee, Teissala, Kaskimäki tai Halttunen.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Hirvonen - Paajanen - Palola ketju ei saanut tällä kaudella oikein kunnon mahdollisuutta, vaikka viime kaudella hyvin toimi. Toistaiseksi meidän junnut ei ole tällä kaudella vakuuttaneet, joten tuota viime kauden koostumusta kokeilisin itse myös.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä antaisin vielä mahdollisuuden Hirvosen ja Paajasen vierellä. Kunhan Roy nyt saapuu, niin hänet sijoitettaneen ykkös- tai kakkosketjuun. Tällöin veikkaan, että ottaa joko Jääskän tai Hirvosen paikan. Tällöin muodostaisin näin:

Vesalainen-Roy-Pakarinen
Jääskä-Koivistoinen-Nättinen
Hirvonen-Paajanen-Palola

tai

Vesalainen-Jääskä-Pakarinen
Roy-Koivistoinen-Nättinen
Hirvonen-Paajanen-Palola

Jääskää pelaa nyt kokonaisvaltaisesti niin hyvä sentteripeliä (etenkin omaan päähän plus aloitukset), että en siirtäisi Jääskää laitaan. Itse pitäisin ykkösen ennallaan ja Roy kakkosen laitaan Hirvosen tilalle.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
En ymmärrä, miksi Tallbergin liike on monelle ongelma, mutta Åstenin liike ei herätä minkäänlaisia kommentteja. Tallberg pystyy parhaimmillaan tuuraamaan kakkosketjussa,
ja käyttöä on jopa ylivoimalla.
Parhaimmillaan tuuraamaan kakkosketjussa? Mitä tämä parhaimmillaan pitää sisällään? Tulosyksikössä ei mitää käyttöä ja se näkyy ihan maalisarakkeessa. Joo tämä JOPA ylivoimalla on myös huikea ominaisuus, ottaen huomioon IFK:n tehokkuuden tällä kaudella.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jääskää pelaa nyt kokonaisvaltaisesti niin hyvä sentteripeliä (etenkin omaan päähän plus aloitukset), että en siirtäisi Jääskää laitaan. Itse pitäisin ykkösen ennallaan ja Roy kakkosen laitaan Hirvosen tilalle.
Mäkään en lähtisi muuttamaan toimivia/toimivaa.

Roy - Paajanen - joku voisi olla toimiva

Tai sitte rakennetaan jotain pelaajista;

Roy
Paajanen
Hirvonen
Koivistoinen
Nättinen
Junnu/Dyk/Palola
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös