Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 305 090
  • 2 960

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Eurooppalainen suurseura".
Taisi olla Eurooppalainen huippujoukkue se mihin pyritään. Lausunnosta on yli viisi vuotta aikaa ja tässä ollaan.
Illan kokoonpano on jotain ihan muuta kuin pitäisi.


- Haaste on kova, mutta tartun siihen suurella innolla. Meillä on yhteinen tavoite kehittää IFK:sta eurooppalainen huippujoukkue. Se vaatii paljon työtä ja ahkeruutta, mutta urheilujohtaja ei tee sitä yksin, vaan yhdessä tiiminsä kanssa ja koko organisaation tuella, Salmelainen sanoi tiedotteessa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
HIFK:n puolustusta kun katsoo, niin ainoa asia mikä tulee mieleen on Heikki Silvennoinen ja tonnin seteli
Norjan pääsarjasta IFKn ykköspakkipariin ja JYPin viltistä kakkospakkipariin puolustelemaan yhdessä laitahyökkääjä Pakarisen kanssa, mikä voisi mennä vikaan?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Norjan pääsarjasta IFKn ykköspakkipariin ja JYPin viltistä kakkospakkipariin puolustelemaan yhdessä laitahyökkääjä Pakarisen kanssa, mikä voisi mennä vikaan?
Tyhjästä on paha nyhväistä sanoi Tobias Salmelainen, kun joukuetta rakensi.

Appropoo, @HOOLIGAN_ oletko vanhemmalla iällä löytänyt itsestäsi sisäisen IFK-kannattajan? Näin on tapahtunut monelle masokismiin taipuvaiselle ihmiselle aiemminkin, jotei ei mitään uutta. Muistelin vaan, että JYP taisi olla kuitenkin se sinun ykkösseurasi? Äläkä ota tätä väärin, olet ollut hyvä vahvistus tänne ja toivottavasti saamme nauttia kirjoituksistasi myös vastaisuudessa täällä. Keep Rocking sanoisi Lion #79!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
IFK tänään:

Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Vesalainen - Väänänen - Jääskä
Åsten - J. Seppälä - Halttunen
Tallberg - Paajanen - Kaskimäki

Melart -
Pakarinen -
Larsson - Lehmus
Holttinen

Taponen
Halonen

Melartin ja Pakarisen pakkipareja ei vielä ilmoitettu.
En voi ymmärtää, etteikö Teissalasta tulisi edes parempaa kuin Tallberg tai Karvinen, antamalla peliaikaa.
TuTo on toki Mestiksessä, mutta taitaa olla 3+3 jo siellä plakkarissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
En voi ymmärtää, etteikö Teissalasta tulisi edes parempaa kuin Tallberg tai Karvinen, antamalla peliaikaa.
TuTo on toki Mestiksessä, mutta taitaa olla 3+3 jo siellä plakkarissa.
Itse en voi ymmärtää miksei Luotoa kotiuteta….
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse en voi ymmärtää miksei Luotoa kotiuteta….

Luodon kanssa täytyy olla jostain ihmeellisestä syystä sukset ristissä pahemman kerran, kun ei viikonlopuksikaan otettu kokoonpanoon. Luotohan esiintyi viime kaudella niissä vähissä peleissään vähintäänkin mukiinmenevästi ja olin itse sijottamassa kauden alla pakkirankingissa ainakin Luhangan ja Lehmuksen edelle. Ilmeisesti kuitenkin joku aivan helvetin hyvä syy on pitää tämä SOPIMUSPELAAJA Mestiksessä haudattuna kun edellä mainittujen lisäksi myös Pakarinen, Holttinen, joku Norjan ihme ja Seppäläkin menevät edelle.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Luodon kanssa täytyy olla jostain ihmeellisestä syystä sukset ristissä pahemman kerran, kun ei viikonlopuksikaan otettu kokoonpanoon. Luotohan esiintyi viime kaudella niissä vähissä peleissään vähintäänkin mukiinmenevästi ja olin itse sijottamassa kauden alla pakkirankingissa ainakin Luhangan ja Lehmuksen edelle. Ilmeisesti kuitenkin joku aivan helvetin hyvä syy on pitää tämä SOPIMUSPELAAJA Mestiksessä haudattuna kun edellä mainittujen lisäksi myös Pakarinen, Holttinen, joku Norjan ihme ja Seppäläkin menevät edelle.

Joko sukset ristissä tai sitten todella paska lainadiili jossa ei ole mahdollisuutta purkamiselle. Tosin luulisi että hätätilanteessa olisi mahdollista silti neuvotella purkamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joko sukset ristissä tai sitten todella paska lainadiili jossa ei ole mahdollisuutta purkamiselle. Tosin luulisi että hätätilanteessa olisi mahdollista silti neuvotella puramisesta.

Siinä olisi kyllä taas yksi uusi perseilyn taso saavutettu, jos oma Mestis-lainapelaaja on vaikeampi palauttaa kokoonpanoon, kuin kilpailevan liigajoukkueen sopimuspelaaja. Ei sillä, että tämä IFK:n kohdalla kauheasti tällä hetkellä yllättäisi.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Siinä olisi kyllä taas yksi uusi perseilyn taso saavutettu, jos oma Mestis-lainapelaaja on vaikeampi palauttaa kokoonpanoon, kuin kilpailevan liigajoukkueen sopimuspelaaja. Ei sillä, että tämä IFK:n kohdalla kauheasti tällä hetkellä yllättäisi.

No, ei tämä mikään fakta tietysti ole, mutta onhan niitä sellaisiakin lainasopimuksia olemassa joissa ei ole ns. takaisinkutsu mahdollisuutta, joskus pelaajat jopa itse haluavat sen jos arvostavat vakautta elämässään.
 

MaV

Jäsen
Luodon kanssa täytyy olla jostain ihmeellisestä syystä sukset ristissä pahemman kerran, kun ei viikonlopuksikaan otettu kokoonpanoon. Luotohan esiintyi viime kaudella niissä vähissä peleissään vähintäänkin mukiinmenevästi ja olin itse sijottamassa kauden alla pakkirankingissa ainakin Luhangan ja Lehmuksen edelle. Ilmeisesti kuitenkin joku aivan helvetin hyvä syy on pitää tämä SOPIMUSPELAAJA Mestiksessä haudattuna kun edellä mainittujen lisäksi myös Pakarinen, Holttinen, joku Norjan ihme ja Seppäläkin menevät edelle.
Luotohan ei kyllä ole päässyt kokoonpanoon aikaisemminkaan, vaikka puolustajia on saatu juuri juuri kasaan vain ne kuusi useinkin. Kiekko-Vantaan edellisesta ottelusta perjantaina hän oli kuitenkin sivussa, ilmoitetusti day-to-day -loukkaantumisella.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luotohan ei kyllä ole päässyt kokoonpanoon aikaisemminkaan, vaikka puolustajia on saatu juuri juuri kasaan vain ne kuusi useinkin. Kiekko-Vantaan edellisesta ottelusta perjantaina hän oli kuitenkin sivussa, ilmoitetusti day-to-day -loukkaantumisella.

Tämäpä se varmasti sitten selittää tämänkin asian. Hyvin tyypillistä HIFK:lle tällainenkin loistava tuurin ilmentymä. Eniten olen kuitenkin pahoillani Luodon puolesta, koska kyllähän hän näyttöpaikan ansaitsisi. Ja kun on pelannut paljon Mestiksessäkin, niin rutiiniakin olisi löytynyt.

Jostain syystä valmennus on koko kauden ilmoittanut kokoonpanoon mieluummin 13 hyökkääjää kuin 7 pakkia. Tämä on mun mielestäni ihan typerää jo itsessäänkin. Kyllä sieltä helposti hyökkääjät kiertää yhdessä ketjussa, jos joku ei pysty pelaamaan. Pikkaraisen aikaan HIFK:lla oli useammin 7. pakki kuin 13. hyökkääjä ja kyllä se 7. pakkikin sai ihan hyvin peliaikaa. Ehkä? Mutta näin muistelisin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös