Se on vain mainos.."Eurooppalainen suurseura".
Aamulla oli vielä 5.10 kerroinAikamoinen kokoonpano taas.. Jukureiden normivoitolle tarjolla 3.70 kerrointa
Minussa on varmaan jotain vikaa kun en osannut nauraa vaan aloin itkemään pakiston kokoonpanon nähtyäni.Onhan tuo nyt koomisen näköinen pakisto
Taisi olla Eurooppalainen huippujoukkue se mihin pyritään. Lausunnosta on yli viisi vuotta aikaa ja tässä ollaan."Eurooppalainen suurseura".
HIFK:n puolustusta kun katsoo, niin ainoa asia mikä tulee mieleen on Heikki Silvennoinen ja tonnin seteliTai leiman kohdalla purkka ja siinä kiinni viidenkympin seteli.
Norjan pääsarjasta IFKn ykköspakkipariin ja JYPin viltistä kakkospakkipariin puolustelemaan yhdessä laitahyökkääjä Pakarisen kanssa, mikä voisi mennä vikaan?HIFK:n puolustusta kun katsoo, niin ainoa asia mikä tulee mieleen on Heikki Silvennoinen ja tonnin seteli
Kierot savolaiset veti meitä höplästä. Ei ne pelaakaan A-junnuilla. Kusessa ollaan.Norjan pääsarjasta IFKn ykköspakkipariin ja JYPin viltistä kakkospakkipariin puolustelemaan yhdessä laitahyökkääjä Pakarisen kanssa, mikä voisi mennä vikaan?
Tyhjästä on paha nyhväistä sanoi Tobias Salmelainen, kun joukuetta rakensi.Norjan pääsarjasta IFKn ykköspakkipariin ja JYPin viltistä kakkospakkipariin puolustelemaan yhdessä laitahyökkääjä Pakarisen kanssa, mikä voisi mennä vikaan?
HIFK:n puolustusta kun katsoo, niin ainoa asia mikä tulee mieleen on Heikki Silvennoinen ja tonnin seteli
Tämähän linkki on nyt täyttä totta:Mikäli ne kuitenkin saavat kassin, Läski-Salonen vaihdetaan luukulle.
Me hävitään tää illan peli.
En voi ymmärtää, etteikö Teissalasta tulisi edes parempaa kuin Tallberg tai Karvinen, antamalla peliaikaa.IFK tänään:
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Vesalainen - Väänänen - Jääskä
Åsten - J. Seppälä - Halttunen
Tallberg - Paajanen - Kaskimäki
Melart -
Pakarinen -
Larsson - Lehmus
Holttinen
Taponen
Halonen
Melartin ja Pakarisen pakkipareja ei vielä ilmoitettu.
Itse en voi ymmärtää miksei Luotoa kotiuteta….En voi ymmärtää, etteikö Teissalasta tulisi edes parempaa kuin Tallberg tai Karvinen, antamalla peliaikaa.
TuTo on toki Mestiksessä, mutta taitaa olla 3+3 jo siellä plakkarissa.
Itse en voi ymmärtää miksei Luotoa kotiuteta….
Luodon kanssa täytyy olla jostain ihmeellisestä syystä sukset ristissä pahemman kerran, kun ei viikonlopuksikaan otettu kokoonpanoon. Luotohan esiintyi viime kaudella niissä vähissä peleissään vähintäänkin mukiinmenevästi ja olin itse sijottamassa kauden alla pakkirankingissa ainakin Luhangan ja Lehmuksen edelle. Ilmeisesti kuitenkin joku aivan helvetin hyvä syy on pitää tämä SOPIMUSPELAAJA Mestiksessä haudattuna kun edellä mainittujen lisäksi myös Pakarinen, Holttinen, joku Norjan ihme ja Seppäläkin menevät edelle.
Joko sukset ristissä tai sitten todella paska lainadiili jossa ei ole mahdollisuutta purkamiselle. Tosin luulisi että hätätilanteessa olisi mahdollista silti neuvotella puramisesta.
Siinä olisi kyllä taas yksi uusi perseilyn taso saavutettu, jos oma Mestis-lainapelaaja on vaikeampi palauttaa kokoonpanoon, kuin kilpailevan liigajoukkueen sopimuspelaaja. Ei sillä, että tämä IFK:n kohdalla kauheasti tällä hetkellä yllättäisi.
Luotohan ei kyllä ole päässyt kokoonpanoon aikaisemminkaan, vaikka puolustajia on saatu juuri juuri kasaan vain ne kuusi useinkin. Kiekko-Vantaan edellisesta ottelusta perjantaina hän oli kuitenkin sivussa, ilmoitetusti day-to-day -loukkaantumisella.Luodon kanssa täytyy olla jostain ihmeellisestä syystä sukset ristissä pahemman kerran, kun ei viikonlopuksikaan otettu kokoonpanoon. Luotohan esiintyi viime kaudella niissä vähissä peleissään vähintäänkin mukiinmenevästi ja olin itse sijottamassa kauden alla pakkirankingissa ainakin Luhangan ja Lehmuksen edelle. Ilmeisesti kuitenkin joku aivan helvetin hyvä syy on pitää tämä SOPIMUSPELAAJA Mestiksessä haudattuna kun edellä mainittujen lisäksi myös Pakarinen, Holttinen, joku Norjan ihme ja Seppäläkin menevät edelle.
Luotohan ei kyllä ole päässyt kokoonpanoon aikaisemminkaan, vaikka puolustajia on saatu juuri juuri kasaan vain ne kuusi useinkin. Kiekko-Vantaan edellisesta ottelusta perjantaina hän oli kuitenkin sivussa, ilmoitetusti day-to-day -loukkaantumisella.
Jere ja Jesse ovat veljeksiäNiko Seppälähän on oma kasvatti näköjään. Ovatko Jere ja Jesse sukua?
Sen tiesin. Aavistuksen epäselvästi kirjoitin. Ovatko nämä kaikki kolme Seppälää sukua?Jere ja Jesse ovat veljeksiä
En minäkään.Itse en voi ymmärtää miksei Luotoa kotiuteta….