Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 304 898
  • 2 960

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Todella erikoista ettei Luoto ole mukana, kun potentiaalia kuitenkin on ja etenkin noinkin kädettömässä pakistossa luulisi olevan Luodollekin isoa roolia tarjolla. Saas sitten nähdä miten toi Holttinen pärjää, varmaan aika kaukana Liigatasosta.

Mutta muuten niin ei toi kokoonpano nyt miltään katastrofaaliselta vielä näytä. Hyvin HIFK voi voittaa tänään, mutta se vaatii täydellistä nappionnistumista. Isot minuutit tulossa Melartille tänään.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko olla kapein rosteri, jonka olen IFK:ssa nähnyt. Siis sellainen, jolla on pitkälti lähdetty kauteen ja pelattu vakituisesti jo iso osa kaudesta. Mikä lie säästökuurin taustalla – tai sitten tasapainoisen rosterin kokoamisessa ei ole onnistuttu ja nykymiehistöön on käytetty liikaa hynkkyä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oisko voinu kokeilla kuitenkin

Hirvonen - Paajanen - Kaskimäki ?

Ehkä ajateltiin, että Kaskimäestä saa enemmän irti, kun hän saa pelata tuttujen Paajasen ja Tallbergin kanssa, kun hänelläkin on vihdoin lähtenyt kulkemaan vähän paremminkin? Hyökkäystä ei kannata sekoittaa nyt yhtään enempää kuin on pakko, koska puolustuksesta puuttuu kaikenlainen rutiini. Tai näin mä sen näen.

@Frankie , mun mielestäni Lehmus ja Luhanka ovat vastanneet ihan hyvin huutoon. Juu, juu, eivät ole riittävän hyviä puolustajia eurooppalaisen suurseuran kokoonpanoon, ainakaan samaan aikaan, mutta kun näin nyt on päässyt käymään, ylikriittisyys tätä kaksikkoa kohtaan kuulostaa jotenkin kornilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ehkä ajateltiin, että Kaskimäestä saa enemmän irti, kun hän saa pelata tuttujen Paajasen ja Tallbergin kanssa, kun hänelläkin on vihdoin lähtenyt kulkemaan vähän paremminkin? Hyökkäystä ei kannata sekoittaa nyt yhtään enempää kuin on pakko, koska puolustuksesta puuttuu kaikenlainen rutiini. Tai näin mä sen näen.

@Frankie , mun mielestäni Lehmus ja Luhanka ovat vastanneet ihan hyvin huutoon. Juu, juu, eivät ole riittävän hyviä puolustajia eurooppalaisen suurseuran kokoonpanoon, ainakaan samaan aikaan, mutta kun näin nyt on päässyt käymään, ylikriittisyys tätä kaksikkoa kohtaan kuulostaa jotenkin kornilta.
Noilla pelimäärillä Luhanka ja Lehmus edellisessä matsissa vastasivat hyvin huutoon. Virheitä tapahtui muttei mitään vakavaa ja välillä selvittivät tilanteita ihan hyvinkin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Vuosien varrella on tullut nähtyä sen verran monta kammottavaa ottelua ja kokoonpanoa, että olen löytänyt oman defenssin: nauru. Ei voi ottaa liian tosissaan, koska muuten kiukuttelisin täällä kaiket päivät, kuinka kusikin on paskaa. Kyllä minä silti uskon, että tänään voi tulla kolme pistettä laariin.

Edit. Täytyy myös muistaa, että jos kaikki muut 14 joukkuetta häviävät viisi seuraavaa peliä ja IFK voittaa omansa, ollaan liigan kärjessä. Helppoa.
Defenssinä nauru on aina hyvä :)
Ite nauran usein, ku oon unohtanu laittaa pyykit kuivaan, ja kauniimpi puolisko asian ottaa esiin.
 

KatsojaX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Montreal Canadiens, SaiPa
Vaikka tuo puolustajien tilanne onkin aika vaikea, niin hyvä että junnut pääsevät näyttämään osaamistaan Liigassa. Ymmärtääkseni muutama U20 junnu (Holttinen, Heikkilä, Vuorinen) on päässyt edareiden treeneihin ja loogista on että kautta pääsee pelaamaan Liigaa. Tuota kautta taisi Salin, Kaskimäki, Uronen, Seppälä myös päästä näytille ja hyvin näyttää kaverit pärjäävän. Holttinen taitaa näistä pojista olla seniorein (-02)

Nuorissa on tulevaisuus ;)
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Vuosien varrella on tullut nähtyä sen verran monta kammottavaa ottelua ja kokoonpanoa, että olen löytänyt oman defenssin: nauru. Ei voi ottaa liian tosissaan, koska muuten kiukuttelisin täällä kaiket päivät, kuinka kusikin on paskaa. Kyllä minä silti uskon, että tänään voi tulla kolme pistettä laariin.

Edit. Täytyy myös muistaa, että jos kaikki muut 14 joukkuetta häviävät viisi seuraavaa peliä ja IFK voittaa omansa, ollaan liigan kärjessä. Helppoa.
Vaimo kysyi, menikö joku väärään kurkkuun. No, kyllä - olut!
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tänään Vaasassa tulee selkäsauna, sama pakisto kuin eilen ja kaupan päälle Halonen maalissa.
Onko laitahyökkääjä Iiro Pakarinen siirretty pysyvästi sentterin paikalta pakiksi?
Halosella on taas näytön paikka. Jos tänään ei kiekko tartu, laittaisin seuraavaan peliin Tobias Salmelaisen maaliin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaus poistanut pitkävetokohteista. Sportin kerroin ois kaiketi alle yhden.

2,02 näyttää olevan Sportin kerroin.

Karvinen vaihtunut Halttuseen ja Taponen Haloseen. Ihan ok muutokset, Nippekin tarvitsee pelejä ja Karvisen peluuttaaminen on muuten vain jokseenkin turhaa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Onko laitahyökkääjä Iiro Pakarinen siirretty pysyvästi sentterin paikalta pakiksi?
Halosella on taas näytön paikka. Jos tänään ei kiekko tartu, laittaisin seuraavaan peliin Tobias Salmelaisen maaliin.
Kyllä. Valmistellaan Pakarisen siirtymistä seuraavaksi maalivahdiksi. Hyvin menee!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vittu tuo kokoonpano on huono. Huono! Hyökkäys on niin paskasti roolitettu, että ihan hirvittää miten on voitu kasata tuollaisen näköinen nippu, vaikka hyökkäyksestä on poissa ainoastaan Dyk. Pakistosta ei tarvitse sanoa mitään ja luukulla on tänään sarjan yksi huonoimmista maalivahdeista. Miten Tobias on mennyt noin niinku omasta mielestä?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vittu tuo kokoonpano on huono. Huono! Hyökkäys on niin paskasti roolitettu, että ihan hirvittää miten on voitu kasata tuollaisen näköinen nippu, vaikka hyökkäyksestä on poissa ainoastaan Dyk. Pakistosta ei tarvitse sanoa mitään ja luukulla on tänään sarjan yksi huonoimmista maalivahdeista. Miten Tobias on mennyt noin niinku omasta mielestä?
Täysin samaa mieltä. Ei pelkästään Liigan bottom-3 maalivahti ja pakisto, joista kaikki tarpeellinen onkin jo sanottu, mutta myös hyökkäysvitjoista 3/4 näyttää joltain hemmetin keräilyeriltä. Ei järjen hiventäkään.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Anteeksi tunkeilu pöytäänne, mutta mihin ovat jääneet ne "tuollaiset mestisjoukkueet pitäisi voittaa kymmenen kertaa kymmenestä vähän heikomallakin kokoonapanolla"?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vittu tuo kokoonpano on huono. Huono! Hyökkäys on niin paskasti roolitettu, että ihan hirvittää miten on voitu kasata tuollaisen näköinen nippu, vaikka hyökkäyksestä on poissa ainoastaan Dyk. Pakistosta ei tarvitse sanoa mitään ja luukulla on tänään sarjan yksi huonoimmista maalivahdeista. Miten Tobias on mennyt noin niinku omasta mielestä?
Pitää katsoa tuloksen taakse! On vieläkin liian aikaista sanoa, että Salmelainen ryssi käytännössä koko joukkueenrakentamisen. Oikea hetki on 40 ottelun kohdalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös