Nelssoni on Liigatasolle todella hyvännäköinen koostumus.IFK tänään:
Vesalainen-Koivistoinen-Pakarinen
Melart-Kotkansalo
Nättinen-Jääskä-Dyk
Luhanka-Motin
Hirvonen-Väänänen-Kaskimäki
Larsson-Rantakari
Tallberg-Paajanen-Seppälä
Karvinen
Taponen
Halonen
Niinpä. Kaskimäki ja Seppälä vois vaihtaa paikkoja.Miksei Seppälä pelaa Hirvosen kanssa, kun heillä synkkasi?
Kakkonen huutaa Palolaa. Keskikaista on heikko mutta näillä mennään. Vesalainen voisi jo esittää tänään jotain.
En tiedä onko tässä mitään älytöntä paniikkia mutta itse olen sitä mieltä että niin paljon kun jengi suuttuikin Auvitulle hänen tehtyään sen tiedossa olevan ratkaisun niin olisihan siinä jääkiekollisesti ajateltuna Auvitulle paikka etenkin kun Salmelainen on kertonut että puolustajaa etsitään.. Itse olisin valmis ottamaan herran takaisin ja haluaisinkin koska tiedettäisiin mitä saataisiin ja viime kauden lopussa kuitenkin kuului meidän parhaisiin pelaajiin useammassakin pelissä.Joo ja vielä enemmän hirvittää toi pakisto. Tosta kun Melart tai/ja Motin saikulle ni mitäs sitten tehdään.
Joo tämä. Siis miten vitussa joku saa edes pieneen mieleensä hajoittaa edellisessä pelissä loistaneen kaksikon? On kyllä varsinainen valmentajavelho meillä taas vauhdissa..Miksei Seppälä pelaa Hirvosen kanssa, kun heillä synkkasi?
Ei, ei ja vielä kerran ei. Jossain sen rajan täytyy kulkea ja Auvitun tapauksessa se on ylitetty niin pahasti ettei paluuta voida harkita missään olosuhteissa. Luotan tässä Salmelaiseen ja HIFK:n ettei tuota pelleä nähdä ikinä meidän paidassa.Itse olisin valmis ottamaan herran takaisin ja haluaisinkin koska tiedettäisiin mitä saataisiin ja viime kauden lopussa kuitenkin kuului meidän parhaisiin pelaajiin useammassakin pelissä.
Vissiin se Palola on meidän jengissä vielä *hymiö*Kakkonen huutaa Palolaa. Keskikaista on heikko mutta näillä mennään. Vesalainen voisi jo esittää tänään jotain.
Ja pelaa logolle kunhan päästetään irti. :)Vissiin se Palola on meidän jengissä vielä *hymiö*
Ainakin se oli vikassa kuvassa uutisminuutissa. Huomenna kentällä (jääkiekko- tai lento-)Vissiin se Palola on meidän jengissä vielä *hymiö*
Jaa, että Iiro taas keskellä ja Palola löytynyt siihen laidalle. Hanki nyt Salmelainen ihan oikeasti se kiekollinen sentteri. Eihän tossa ole mitään järkeä.