Åstenhan on ollut meidän parhaita tässä viime pelit, teksti-tvstäkin sen on voinut nähdä, jossei Nordikselle ole vaivautunut.
Hei älä nyt tuu pilaa toisten nillitystä asialla.
Åstenhan on ollut meidän parhaita tässä viime pelit, teksti-tvstäkin sen on voinut nähdä, jossei Nordikselle ole vaivautunut.
Ykkösketju voi olla ihan toimiva, en dumaisi sitä ainakaan vielä. Sen sijaan kun mietitään kahta viimeisintä ketjua, jotka ovat siis muodossa Hirvonen-Väänänen-Seppälä ja Tallberg-Paajanen-Åsten, niin hirveästi en odottaisi sieltä apuja ongelmista suurimpaan, eli maalintekoon. Äärimmäisen kaukana on ajatus neljällä sylinterillä käyvästä kokonaisuudesta. On myös sanomattakin selvää, ettei alakerran kiekollinen taso riitä tukemaan joukkueen hyökkäyspelaamista.
Edelleen vituttaa niin ettei veri kierrä kun katsoo tätä rosteria, mutta rikkinäinen levy jne, joten en pui aihetta tämän enempää.
Itsekin olen odotellut Juuso Salmen paluuta jo useamman vuoden ajan.Salmi pois
Itsekin olen odotellut Juuso Salmen paluuta jo useamman vuoden ajan.
@douppi , yksi vaihtoehto on toki se, että et murehdi etukäteen asioita, mihin et voi vaikuttaa :). Eilinen osoitti, että pelaajan ei tarvitse onnistua täydellisesti, vaan ainoastaan riittävän hyvin, jotta joukkue voittaa. Ja se kai lienee tärkeintä?
Sarjakärki kaatui solidilla pelillä. Sarjakärjen veskari on huikeassa tikissä illasta toiseen, mutta niin vain HIFK:n onnettomat ja kädettömät surkimukset saivat tehtyä hänelle neljä maalia. Yllättävän moni on nyt viime aikoina onnistunut maalinteossa useammin kuin alkukaudesta ja niitä maaleja on tullut samoille hemmoille. Voisiko se sitten kuitenkin mennä niin, että onnistumiset ruokkivat onnistumisia :)?
Jep. Onneksi kuitenkin muut ketjut ottivat roolia sen verran, että voidaan luottavaisin mielin lähteä mestaruusjahtiin.Ei ollut nelssonista apuja maalinteon ongelmiin, kuten aivan oikein hienosti tiesitkin.
Muut 3?Jep. Onneksi kuitenkin muut ketjut ottivat roolia sen verran, että voidaan luottavaisin mielin lähteä mestaruusjahtiin.
Toivottavasti ei mikään :). Kovat odotukset, että tästä se lähtee ja tule @BOL samaan bussiin mun ja pojan kanssa. Voidaan spekuloida matkalla keskenään vielä enemmän kuin täällä annetaan(olen edelleen posi puolella), olisi kiva taas vaihtaa mielipiteitä, matka menee myös nopeammin... ps. sain muuten rikepisteen täällä vko sitten(vkon melkein myöhässä) hupsuteltuani sun viestin avain sanoilla... vaikka kerroin selkeästi, että olin muuttanut sun viestiä(modet huomioivat sen), peukutin modeja, mutta olihan se hauska kokonaisuus.... :)Mikä muka voisi mennä pieleen?
Toivottavasti ei mikään :). Kovat odotukset, että tästä se lähtee ja tule @BOL samaan bussiin mun ja pojan kanssa. Voidaan spekuloida matkalla keskenään vielä enemmän kuin täällä annetaan(olen edelleen posi puolella), olisi kiva taas vaihtaa mielipiteitä, matka menee myös nopeammin... ps. sain muuten rikepisteen täällä vko sitten(vkon melkein myöhässä) hupsuteltuani sun viestin avain sanoilla... vaikka kerroin selkeästi, että olin muuttanut sun viestiä(modet huomioivat sen), peukutin modeja, mutta olihan se hauska kokonaisuus.... :)
Lue n.10pv vanha mun viesti(ehkä ma ilta 7.11.), jossa hassuttelin sun viestiä ottaen sieltä ydin sanat mukaan. Siellä oli se totuuuden siemen ja sillä mukamas hassuttelin ja kuten modet totesi, että olin kertonut selkeästi muuttavani sun viestiä... sain siitä rikepisteen vaikka tiesin, että naurat sille pitkälle viestillesi, josta keräsin sanat :)Kiitos tarjouksesta, mutta en ole lähdössä reissuun, kun sattui samalle ajankohdalle muuta. Mutta teillä on pojan kanssa varmasti mukava matka.
En tiedä rikepisteistäkään mitään, mutta ei mua varmaan haittaa, jos viestiäni muokataan, ellei nyt sisältö muutu olennaisesti.
HIFK:n sivuilla lukee Salin (2 viikkoa) eli varmaan jotain pientä siellä on. Toisaalta otti juoksumatolla skabaa Halttusen kanssa just Stadikalla IG-Storyissa niin ihmeelliseltä tuntuu.Missä Salin on? Ei kai vaan ole mitään loukkaantumista hänellä?
Edelleen sitä mieltä, että Bear Beachgaryn pitäisi olla pois kokoonpanosta. Salinia ja kunnossa olevaa Palolaa kaivataan takas asap!! Mielenkiintoista nähdä milloin Vesalainen saa juonesta kiinni - vai saako ollenkaan.Kokoonpano IFK:n sivuilta kopioituna
MAALIVAHDIT
30 Roope Taponen
40 Waltteri Ignatjew (varalla)
HYÖKKÄÄJÄT
10 Kristian Vesalainen – 31 Eetu Koivistoinen – 81 Iiro Pakarinen
74 Julius Nättinen – 51 Juha Jääskä – 54 Sebastian Dyk
33 Roni Hirvonen – 44 Miro Väänänen – 78 Jesse Seppälä
18 Teemu Tallberg – 13 Otto Paajanen – 45 Micke Åsten
24 Aleksanteri Kaskimäki
PUOLUSTAJAT
11 Ilari Melart – 55 Kasper Kotkansalo
83 Einari Luhanka – 57 Johan Motin
42 Eddie Larsson – 52 Otso Rantakari
Loukkaantuneet: Olli Palola (day-to-day), Niilo Halonen (1-2 viikkoa), Otto Salin (2 viikkoa)
Ja Salinhan varmaan lähtee junnukisoihin, joten aivan liian ohkaisella mennäään pakiston suhteen. Toistaiseksi on käynyt tuuri, kun ei ole isompia loukkaantumisia ollut, mutta sekin päivä voi tulla ja sitten ollaankin todellisissa ongelmissa ellei tuonne ketään hankita.Onhan puolustus ihan vitsi kun siellä on Rantakari ja Luhanka pelaavassa kokoonpanossa.
Vaikka Salin pelaa, niin kyllä sinne yksi huippupakki tarvitaan ja nopeasti.
Silloin saadaan noi kaksi poppareille.
Tosin harvoin kaikki on terveenä, niin mieluusti kaksi pakkia.