Kenen nimikirjoituksia sinulla on?

  • 22 115
  • 158

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
*Esa Tikkanen
*Sakari Linfors
*Mika Kortelainen
*Mika "Rölli, Ströbä, mikä vaan" Strömberg
*Waltteri Immonen
*Iiro Järvi
*Sami Kapanen
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
IFK-pelaajien nimmareita löytyy vuosien varrelta kasoittain.

Itselleni tärkeimpiä nimmareita ovat

Jääkiekko:

Wayne Gretzky
Brett Hull
Sergei Fedorov
Jari Kurri
Teemu Selänne
Esa Tikkanen
Christian Ruuttu
Tupu-Hupu-Lupu-Curre

Muu urheilu:
Mika Häkkinen
David Coulthard
Heli Koivula
Frank Rijkaard

Muu:
Steven Tyler ja Joe Perry (Aerosmith)
Faith No More Mike Pattonia ja Billy Gouldia lukuunottamatta

Lisäksi mulla on hyllyt väärällään pienempien bändien/artistien (+Paradise Lostin) nimmareita.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tule keräiltyä mutta seuraavat nimmarit löytyy ainakin: Glenn Danzig, Jukka Suutari, Roman Vopat, Sami Helenius,Darren Boyko ja Sakari Lindfors.
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
En oo keräilly mut...

Mukaan on sattunu tai oon satuttanut seuraavia:
Musiikki: Eric Singer, ainoa mies joka on soittanut molemmissa mun suosikkibändeistä (Kiss & Alice Cooper). Se et siinä noin tunnin aikana juteltiin muutakin ku musiikkii, ja muutkin Cooperin bändin jätkät ja tytär tuli tutuiks jätetään mun elämänkertaan.
Uriah Heep, koko bändi, ja levy tuli vielä kaupan päälle.
Arja Koriseva, ei korissu ku pisti nimmarin siihen toiseenki lappuun. Ensimmäinen oli pankkikorttislipi(surullisen tuttu mulle).
Urheilu: Robert Lamoreax: (Tepsin eka kanadalainen) signeeras joskus Ajattaressa.
Mölli Keinonen, 6-v Anttilassa.
Markku Alen, Fiat-tallin aikaan olin tosi kingi. Kaverit oli tosi kateellisia ku mulla
oli ihan oikeita valokuvia missä luki Olllle Markku Alen. En tietystikään kertonu et ne oli alunperin yhel toisel Ollille. Mun äiti vaan puhtaakskirjotti tän tohtori-Ollin väitöskirjan.
Saku Koivu, sain yläkerran naapurilta, ihan Montrealin fani-kortissa.
Mikko Koivu, sekä TPS-lippiksessä, et pakasta vedetyssä mailassa.
Tuomas Grönman. Game-worn stick.
Juha Lind: Maajoukkuepaita.
Kai Nurminen: 3kpl special edition NHL-korttia koska poikani on fiksu. Kaitsun äiti istui viereisessä parturintuolissa ku tuli juttuu jääkiekosta. Poitsu(7v siihen aikaan) tuli kehuneeks Kaitsun kutia. Vieressä oli Kaitsun äiti, joka seuraavana päivänä toimitti kortit liikkeeseen, ja tää parturi on poikani kummi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En jaksa muistaa kaikkia, mutta Katarina Wittin (kera sen silloisen kotiosoitteen ;)), Mika Hakkisen, Keke Rosbergin, pari JJ Lehtoa, pari Riku Hahlia, Teme, Joe Sakic (naa kolme Avalanchen lippiksissa) ja kohta puoliin Ebay:hin myyntiin tuleva Saksan fudismaajoukkueen paita, vuoden 1990 maailammestarien nimikirjoituksin (mukana silloinen valmentaja Beckenbauer).
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä noita nimmareita paljon ole/ole ollut, mutta pari aika hyvää. Omistuskirjoituksella ja nimmarilla varustettu kortti Janina Frostellilta ja nykyisessä TPS-paidassani Peter Schaeferin ja Rob Shearerin raapustukset. Minulla OLI toinenkin TPS-paita, jonka myymistä hieman kadun näin jälkeenpäin ajatellen. Siinä oli nimittäin lukuisten Palloseuran pelaajien (en muista kautta) lisäksi lähes kaikkien Mustien Kobrien nimmarit silloisen kauden kokoonpanosta.
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä tule keräiltyä, mutta muutama löytyy kuitenkin.

Kärppien mestaruusjuhlista, Raksilan hallilta pari tuntia ottelun jälkeen, on tarttunut J-P Haatajan ja Janne Pesosen nimmarit kausikorttiin. Sen vain muistan, että otettiin näiden jannujen kans muutamaa drinkkiä Kärppäklubilla...

Sitten on Kimi Räikkösen nimmari kuvan kera.

Joskus 80-luvulla tuli kerättyä senaikaisten huippuhiihtäjien nimmareita, mm. Harri ja Marja-Liisa Kirvesniemi, Marjo Matikainen, Berit ja Ove Aunli ja jotain muita mitä en nyt jaksa muistaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kolmen kovan: Teemu Selänteen, Sami Hyypiän ja Jari Litmasen.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Jan Caloun
Jarmo Myllys
Teemu Elomo
Marko Tuomainen
Sami Kapanen
Hannu Kapanen
Cory Murphy
Jiri Vykoukal
Timo Hirvonen
Jukka Hentunen
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Futispuolelta Bryan Robson, lätkässä Boris Rousson, Marko Tuulola ja Jari Torkki.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Barnaby, Matthew
Barnes, Ryan *
Belak, Wade *
Berube, Craig
Beukeboom, Jeff
Blouin, Sylvain
Bonvie, Dennis *
Brashear, Donald
Cairns, Eric *
Carkner, Terry *
Chase, Kelly
Churla, Shane
Chychrun, Jeff *
Chynoweth, Dean *
Cummins, Jim
Darling, Dion *
Dingman, Chris
Doyle, Trevor *
Dwyer, Gordie
Ettinger, Trevor *
Ewen, Todd
Grimson, Stu
Helenius, Sami *
Holmgren, Paul *
Hunter, Tim *
Jutras, Claude
Kaminski, Kevin
Karpa, Dave
Kocur, Joey
Kordic, Dan
King, Kris
Langdon, Darren
Lacroix, Daniel
Leroux, Francois
Loney, Troy
Low, Reed
Mailhot, Jacques *
Mallette, Troy
May, Brad
McCarthy, Sandy
McPolin, Justin
McRae, Basil
McSorley, Marty
Myhres, Brantt
Nilan, Chris
Odgers, Jeff
Odjick, Gino
Oliwa, Krzystof
Pankewicz, Greg
Parker, Scott
Ray, Rob
Royer, Remi
Russell, Cam
Ryan, Terry
Rychel, Warren
Scheffelmaier, Brett *
Scott, Richard *
Secord, Al *
Severyn, Brent *
Shelley, Jody *
Simon, Chris
Simpson, Todd
Smith, Doug *
Skrlac, Rob *
Sryubko, Andrei *
Stern, Ronnie
Stojanov, Alek
Sugden, Brandon *
Tamer, Chris
Thompson, Brent
Tocchet, Rick
Toporowski, Kerry *
Toporowski, Shayne *
Twist, Tony *
Vandenbussche, Ryan *
Vial, Dennis
Vopat, Roman *
Vukota, Mick
Wiemer, Jason

* = Omistuskirjoituksella/itse hankittu

Eli siinä mun kokoelma joka kasvaa vielä. Noiden pitäis olla kovia kiekkojätkiä... Nimmarit on valokuvista alkaen lätkäkortteihin ja ihan blankkoihin papereihin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
No muistellaas nyt..

Suurin nimikirjoituskokoelma löytyy rallipuolelta:
Henri Toivonen, Hannu Mikkola, Markku Alen, Juha Kankkunen, Björn Waldegård, Stig Blomqvist, Kalle Grundel, Carlos Sainz, Malcolm Wilson, Massimo Biasion, Francois Delecour, Didier Auriol, Marcus Grönholm, Sebastian Lindholm, Kenneth Eriksson, Mikael Ericsson,
(84-93 väliseltä ajalta) + useampi sata muuta..

Musiikkipuolelta Tuomas Holopaisen sekä Trio Niskalaukauksen (koko bändi) ja Kotiteollisuuden signeeraukset.

Lätkäpuolelta Toni Koivunen, Thomas Sjögren, Jouni Loponen, Marko Leinonen sekä Marko Virtanen.

Yleisurheilun osalta yhdet Kalevan Kisat tuli kierrettyä nimmarivihkon kanssa: mm. Satu Ruotsalainen, Jani Lehtonen (näitä ei voi kaikki muistaa)
 

Pafe

Jäsen
2x Sami Kapanen
Kimmo Timonen

Sitten sain lähes kaikkien SaiPan pelaajien nimmarit jotka ovat
2003-04 kausikirjassa, kiitos Sami Koikkalaisen. Nokelainen ja "Nousevat nuoret" vain puuttuu.

Arsi Harju

Sitten oli mm. Markus Pöyhösen, Johanna Mannisen, Boscon ynnämuiden yleisurheilijoiden nimmareita, mutta ne ovat valitettavasti kadonneet.

Toivottavasti muistin kaikki.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toistaiseksi minulta löytyy vain Jatkoajan nimimerkki Ted Raikkaan nimikirjoitus.

Joululahjatoiveena olisi Mika "Anu" Saukkosen nimmari. En kerro minne sen haluan.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Systeri niitä aina joskus muinoin mulle roudaili laivalta ja ties mistä. Gretzkyn nimmaritaulu mulla on, samoin Koivun, Kurrikin löytyy. Lisäksi kymmeniä muita lätkäpelaajia ja ns. "turhia julkkiksia", Jorma Pulkkinen, Kike Elomaa ym ym..
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Monta löytyy, mutta suosikki on ilman muuta Asia Carrera, joka lyö kaikki gretzkyt ja messierit.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Aarne Honkavaara
Esa Tikkanen
Jari Kurri
Juha Mieto
Ringa Ropo
Timo Taikuri (!)
Timo Rautiainen (muusikko)
Jimmy "bluesman" Lawson
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Nuorena joskus 80-luvulla tuli kerättyä valtavalla innolla niistä ajoista muistona iso pahvilaatikollinen varastossa joka sisältää vihkoa, lappua, korttia..Lätkäpelaajia, jalkapallisteja, yleisurheilijoita, hiihtäjiä, mäkimiehiä etc..

Nyttemmin tulee enää harvoin pyydettyä lähinnä levynkansiin keikoilla etc. Tänä kesänä tullut hommattua Mokoman, Peer Guntin, Heko ja Joey Luumäen, Maj Karman Herra Ylpön, Apulannan Sipen puumerkit. Makkarin seinällä Kreatorin Extreme Agressions vinyylinkansi nimmareilla. Myös Ville Valo löytyy pyydetty Mikkelissä Stopparin baaritiskillä 97, jossa Ville Hermanni istui Migen kanssa keikan jälkeen..keikalla oli muuten noin 20 ihmistä...

Itselleni arvokkaimmat Wäinö 99 ja Mark Messier sekä Boris Becker. Mutta onhan nuo mukavia muistoja, tuossa joskus keväällä tuota laatikkoa selasin ja monta muistoa palasi mieleen. On siellä mm Tappara 82-83 ja Saipa 83-84 kausikirjat lähes kaikkien pelaajien nimmareilla..

PS. Ja lätkäkaudelta 82/83 löytyy mm Raimo Helmisen ja Eepi Hämäläisen nimmarit ja yhä äijät tahkoaa!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suomen kaikki futismaajoukkueen pelaajat.

Ranskan -98 Maailmanmestareiden nimmareita en muista keiden kaikkien Lilian Thuramin, Emanuel Petitin ja Patrick Vieran ainakin, kävivät harjoittelemassa kotikaupungissani Kauniaisissa ennen -98 kisoja.

Hifk.n vuoden 98-99 kaikki pelaajat.

Arvokkaimpana nimmarinani kuitenkin pidän kummisetäni minulle antamaa Detroit Red Wingsin korttia, jossa on Carl Brewerin nimikirjoitus ja kiitokset kummisetäni isälle kaikesta avusta Suomessa.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimmareita tuli kerättyä varsinkin pienempänä tyttönä (jotenkin sillon kehtas helpommin mennä pyytämään) ja niitä on kertynyt paljon. Löytyy Harri Kirvesniemestä tenavatähti Rene Haavistoon, Eija Kantolasta Aarne Honkavaaraan,Juhani Tammisesta Seppo Mäkelään jne. Tietysti on tullut pyydettyä lukuisia nimmareita Ässien pelaajilta, niitä löytyy useammalta kaudelta ja viime kaudeltakin melkein koko joukkuelta olen rohjennut pyytää nimmaria (ja kiitokseksi hymyillä kauniisti). Enpä tiedä mistä johtuu mutta esim Mika Lehdon ja Samu Wesslinin nimmareita löytyy kumpiakin ainakin 3. Pitkien liirumlaarumeitten jälkeen pääsen nimmariin jota itse pidän arvokkaimpana kokoelmastani....Sami Hyypiä ja ihan itse hankittuna. Oli muuten pitkä mies =)
 

kasipallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Urheilupuolelta löytyy Vladimir Vujtekin nimmari Suomen pelipaidassa. Saatu viime keväänä lätkän mm-kisoissa kyseisen herran omistamassa baarissa.
Musapuolelta löytyy Niskalaukauksen äijien nimmarit Trio Niskalaukaus kirjassa. Myös Irwin Goodmanin nimmari löytyy.
 
Frööpelin palikat

Sitten näitä hieman mitättömämpiä on Harkins, Häppölä, Karalahti, Tuomo Ruutu, Teemu Selänne, Ville Siren ja Piracaia (hukassa/hävinnyt, mutta ainakin oli).
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No, muistellaanpa.

Jääkiekkopuolelta on about miljardin ex- ja muutaman nykyisenkin ässäläisen nimmarit. Lisäksi löytyy ainakin Petri Varis, Pasi Nurminen, Niko Kapanen, Jukka Hentunen sekä Jarmo Myllys. Ja David Nemirovskyn olen nähnyt alasti, mutta sehän meni jo off-topic. :D

Musiikkipuolelta tulee ensiksi mieleen Andy McCoyn "To Vilma with love" -tekstillä varustettu nimikirjoitus. Rakkain nimmarini on YUP -yhtyeen signeeraama paperilappunen. Lisäksi BumtsiBum -kuvausreissulta jäi käteen Dannyn, Markku Aron sekä Muskan nimmarit. Joskus on ollut myös Jari Sillanpään ja Lola Odusogan signeeraukset, mutta kukapa sellaisia jaksaisi tallessa pitää. Vähän köyhänlaiselta kyllä vaikuttaa, YUP:ta ja luonnollisesti David Nemirovskya lukuun ottamatta.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ankkapiirtäjä Don Rosan sekä Alivaltiosihteeri-poppoon nimmarit on käyty jonottamassa kirjakaupassa. Ja jossain pölyttyy postikortti Jari Litmasen nimmarilla Ajax-ajoilta. Ja joskus oli lippiksessä Janne Ojasen ja jonkun toisen Tappara-pelaajan nimet mutta paha sanoa missä lippis nykyään luuraa... Eipä nyt muita muistu mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös