Kenen nimikirjoituksia sinulla on?

  • 22 232
  • 158

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos vekseliin jonkun nimen saisi...

Pienenä poikana, joskus 1981, kalleimmat aarteeni olivat M.A.Nummisen, Matti Hagmanin ja Vesku Loirin nimmarit, kaikki itse haettuja. Sittemmin en ole oikein jaksanut.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Mulla on olisiko nyt cooperin mailassa Kurrin, Tikkasen ja Selänteen nimet. Sain mailan jossain pietarinkadun oilers pelissä, kun Jari valkkaili kenelle ne jaetaan. Olin siinä sitten räkänokkana tietysti ruinaamassa ja Kurri löi mulle mailan käteen. Mulla oli silloin lippis päässä (sinipunainen), jossa luki NFL. Jari varmaan oppineena miehenä luki jotain muuta, mutta eipä tuo minua haittaa.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Simo Saarinen
Darren Boyko
Iiro Järvi
Frank Moberg
Pekka Tuomisto
Sakari Lindfors

Nämä nyt näin äkkiseltään tuli mieleen. Hauskin tapaus liittyy Frankkiin. Kävin joskus 90-luvun puolivälissä uusimassa kausikortin ja sattumalta oli HIFK:n vuosikirja mukana. Frank "pappa" Moberg oli toimistolla ja kysyin sitten että laitatko nimmarin? FM oli hetken hämillään ja kysyi lopulta: Vieläkö se kelpaa?
Se on näistä em. minulle se kaikkein tärkein.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirka
- Sattui olemaan musiikkiosastolla samaan aikaan jotain levyään promoamassa, itselle ja mutsille piti pyytää nimmari tietty.

Jón Páll Sigmarsson
- 4. kertaa maailman vahvin mies. Menin pentuna Joensuuhun bussilla, puolessa välin autoa meni käytävän yli ison tukin paksuiset jalat. Sattumalta olin seurannut noita Maailman vahvin mies -kisoja ja olivat siis juurikin Joensuussa tuolloin ja siitä tunnistin miehen. En muista sanoinko sanaakaan, tyrkkäsin vaan makaavalle karjulle tussin ja paperinpalan kouraan...

Roman Vopat
- Menin jututtamaan Södeä IFK:n pikkujouluissa ja Roman Vopat oli vieressä, Roman törkkäsi minulle pelaajakortin nimmarilla käteen.

Sakari Lindfors
- Oltiin Tampereen Cumuluksen hississä aika päissään jollain pelireissulla. Sakke tuli samaan hissiin ennen peliä (selvin päin) ja totta kai kaverin kanssa piti nimmarit pyytää, oli jotenkin koominen olo.


Eipä noita sen kummemmin ole tullut keräiltyä, lähinnä tullut vastaan nuokin. Kapasen veljesten nimmareista en ole ihan varma, saattaa olla että IFK-aikoina Maxissa jakelivat nimmareitaan. The Penan käyntikortti löytyy, siihen on pakko saada alkuperäisen omistajan nimmari! Tämän keksin juuri.
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Ainakin seuraavien jääkiekkoilijoiden nimmarit löytyy:
Mark Bell
Nicolas Blanchard
Rich Brennan
Daniel Briere
Kyle Chipchura
Zdeno Ciger
Taylor Dakers
Vincent Damphousse
Niko Dimitrakos
Brent Fedyk
Jeff Halpern
Jarkko Immonen (JYP)
Arturs Irbe
Jeff Jillson
Kasper Kenig
Max Kenig
Yuri Khmylev
Viktor Kozlov
Tomas Kurka
Al MacAdam
Patrick Marleau
Stephane Matteau
Evgeni Nabokov
Tyson Nash
Rich Peverley
Marcus Ragnarsson
Teemu Selänne
Chris Simon
Jason Smith
Ryan Smyth
Lee Stempniak
Brad Stuart
Marco Sturm
Chris Terreri
Jocelyn Thibault
Joe Thornton
Jani Tuppurainen
Steve Washburn
Ray Whitney

Lisäksi mm. Don Rosan ja Mikaela Ingbergin nimmarit.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ei ole kuin yksi eikä sitäkään itse haettu, Mats Sundin Leafsien pelipaidassa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pankinjohtajan nimmari on tallessa, kuten muutaman poliisinkin. Poliisien nimmareita en pyytänyt, mutta tarjoutuivat ystävällisesti suorittamaan teon, ilman pyyntöäkin. Sitten on jokusen vankilan edustajankin nimi valkoisella.

Ihan keräilyasteelle ei ole edennyt touhu, mutta tässähän tämäkin harrastus edistyy vähän niinkuin vasemmalla kädellä. Jos alkaisin oikein keräilemään, niin ehdottomasti hankkisin Mielikuvituksen nimmarin. Siinä olisikin sitten ylpeilyn aihetta.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Vuosien aikana on kyllä kertynyt nimmareita niin saatanasti joka suunnasta, että ei pysty luettelemaan. Jääkiekko-aiheisella palstalla kun ollaan, niin pari pitää mainita:

-2006-07 HIFK:n pelaajien nimmarit kausikirjassa. Rem Murray ja Max Wärn puuttuvat.

-Guy Carbonneau on raapustanut nimmarinsa pelaajakorttiin. Ja oli muuten mukava mies.

-Ässien 1992-93 joukkueen juliste nimmareilla on jossakin varastossa pölyttämässä.
 

d2uce

Jäsen
Ei ole kuin yksi

Hetkinen, sanoi Putkinen ja pieraisi puhelimeen! Tämä ei voi pitää paikkaansa!

Minä ainakin olen nähnyt hallussasi kappaleen suomalaista jääkiekkoiluhistoriaa, jossa oli suurten suomalaisten jääkiekkovaikuttajien nimikirjoituksia. Vai oletko huutokaupannut sen isoon rahaan eteenpäin?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hetkinen, sanoi Putkinen ja pieraisi puhelimeen! Tämä ei voi pitää paikkaansa!

Minä ainakin olen nähnyt hallussasi kappaleen suomalaista jääkiekkoiluhistoriaa, jossa oli suurten suomalaisten jääkiekkovaikuttajien nimikirjoituksia. Vai oletko huutokaupannut sen isoon rahaan eteenpäin?

Öööö.. minulle tehtiin tarjous josta en voinut kieltäytyä. No ei vaan, muisti pettää jo vanhalla miehellä, paita on tallessa ja pysyy. Ehkä ensi kerralla lisää nimiä tekstiiliin.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Mm. Megadethin poikien nimmarit Metalliliitosta voitetussa Countdown to extinctionin kannessa. Don Rosa parissakin Roope Ankka -albumissa. Kirpparilta löysin joku vuosi sitten TPS:n kausikirjoja 90-luvun puolivälistä mihin joku oli kerännyt nimmarit lähes kaikilta pelaajilta. Ei ollut paha hinta 4e/kirja mistä löytyy Sakut, Jeret, Kiprut, Petut ja kumppanit.
 
Viimeksi muokattu:

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Jääkiekkoilijoista omistan Saku Koivun nimmarin, Tapparan juliste kaudelta 2001 - 2002 jossa lähes kaikkien pelaajien nimmarit, Timo Järvisen, Alain Coten ja Sean O'Brienin nimmarit on tullut saatua Messukylän kirjastossa ja Janne Ojasen sekä Mika Lehdon nimmarit ovat myös tallessa kaapissa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mulla ei kyllä ole kenenkään nimikirjoituksia, en ole jaksanut nähdä sitä vaivaa. Tosin nyt kun aloin muisteleen, niin joskus poikasena hain Markku "slemmy" Rantaselta nimmarin, mutta olen senkin hukannut.
Nyt veti Nokkis pohjat, onko kukaan koskaan kuullutkaan tästä pelaajasta. Taisi olla uran huippuhetki kun joku haki nimmarin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt veti Nokkis pohjat, onko kukaan koskaan kuullutkaan tästä pelaajasta. Taisi olla uran huippuhetki kun joku haki nimmarin.

Hiukka samanlainen tapaus oli mullakin aikoinaan. Jyrki Poikolainen pelasi yhden huippukauden KooKoossa, mutta oli aidosti hämillään, kun pyysin nimmaria Sisu-korttiin (ne oli niitä ekoja, joista Reippaan pelaajia ei edes tunnistanut alivalotetuista kuvista). Poikolainen kävi pyytämässä puolisonsakin katsomaan ja ihmettelemään.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on sentään Kike Elomaan nimmari vuodelta 1981. Siinäpä ne taitavat ollakin.

Lähinnä kummastelen, että miten moinen paskainen paperilappu onkin kulkeutunut mukana aina tähän päivään asti.
 

scholl

Jäsen
Lasse Lammen. otin sen nimmarin joskus 80 luvun alussa, kun se voitti jonkun hankirallin Aulangolla. Tosin en tiedä missä se nimmari on. Korostan, että olin silloin selvinpäin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Onhan noita. Renny Harlin, Rauno Repomies itse eli "Hissu" Hietalahti, Jari Kurri, Saku Koivu, jne. Teemu Selänteen nimmari löytyy pitämästään pesis asusta. Muistanette nämä Selänteen hyväntekeväisyys pesismatsit vuonna miekka ja kilpi? Suurin ylpeyden aihe on kuitenkin Matti Alatalon nimmari hänen lätkäkortissaan. Kyllä, Matti Alatalostakin on tehty lätkäkortti.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä noita juniorina kerättyjä nimmareita muista, mitä ylipäätään on ja mitä on edes tallessa..

Nyt vähän vanhemmalla iällä on tullut kahteen pelipaitaan nimmareita otettua/saatua. Suomen jääkiekkomaajoukkueen pelipaita, johon on Valtteri Filppulan, Tuomo Ruudun ja Teemu Selänteen nimmarit saatu. Sekä Manchester Unitedin pelipaita, jossa on Rio Ferdinandin, John O'Shean, Wes Brownin, Patrice Evran ja Nanin nimmarit.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
En nimmareita keräile mutta muutaman oon joskus pyytäny. Jari Kurri, Paul Kariya, Teemu Selänne, Wayne Gretzky. Ja sokerina pohjalla on Timo Pärssinen :).
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hallussani on São Paulo FC:n pelipaita johon on nimensa tussannut Kaká seka tusinan verran muita pelaajia silloisesta joukkueesta. Itse en ole naita nimmareita hakenut. Selkapuolen numero on tosin ottanut vahan damagea silitysrautaonnettomuudessa. Itse en ollut osallisena kyseiseen onnettomuuteen.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lätkäkorteissa löytyy Geoff Sandersonin ja Jarkko Varvion nimikirjoitukset.

Jonkun 80-luvun loppuolen HPK:n kotipelin otteluohjelmasta löytyy Harri Holkerin nimikirjoitus.

Ravintola Metropolin pääsylipussa on Ari "Paska" Peltosen nimmari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös