Kenen nimikirjoituksia sinulla on?

  • 22 232
  • 158

Tammerforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla on ainakin näin ensihätään muistaessa:

Matti Nykänen,
Tenho Sauren,
Jukka Tammi,
Jyrki Lumme,
Aarne Honkavaara,
ja pari muuta jotka ei nyt muistu mieleen.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Jonatan Johanssonin nimikirjoitus löytyy. Muita ei taida olla
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Juuri kaivelin erästä laatikkoa vanhempieni varastosta, josta paljastui seuraavien henkilöiden omakätiset nimmarit:

- Gene Simmons
- Paul Stanley
- Pentti Matikainen
- Ilkka Sinisalo
 

ditrim

Jäsen
Jaaha, onhan noita nimmareita kertynyt ainakin nämä:
- Jenni Vartiainen
- Tuukka Mäkelä
- Iniksen kitaristi
- Jarkko Martikainen (väärennös)

Huikea saldo..
 

ditrim

Jäsen
Anteeksi oneliner, mutta siis mitä?

Heheh. No kaveri lupas hoitaa mulle jonkun nimmarin joltain keikalta viime kesänä, ja sitten olikin laittanut vaan jonkun muun kirjoittamaan paperille Jarkko Martikainen. Jonkun aikaa sitä ylpeänä kannoin mukanani, kunnes sain kuulla totuuden. Apinaa koijataan...
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Joskus tullut pyydettyä Kimmo Timosen ja Fred Brathwaiten (kanadalainen mv, joku n. 4-5 v takaperin kun AK Bars Kazan oli juuri päättyneellä kaudella voittanut Venäjän liigan mestaruuden) nimmarit.

Eipä noita oikeastaan nappaa hommailla, samanlaisia ihmisiä ne ammattiurheilijat kun julkisuuden henkilötkin on :)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En oo koskaan oikein ymmärtänyt mikä idea nimikirjoituksissa oikein on. Joko ihoon taikka jollekin pienelle paperilapulle otetaan ties kenen tusinaturistin nimmareita.

Ymmärrän jos Teemu Selänteen aitoon pelipaitaan haluat temen nimmarin ja pistät vaikka seinälle koko teoksen. Mutta mitä kukaan kostuu siitä, että pienellä paperilapulla on Tommi Kovasen nimikirjoitus.

Itselläni löytyy Matti Hagmanin maila (oliko torspo) jossa hänen silloisen joukkueensa eli Quebec Nordiquesin kaikkien pelaajien nimmarit, tosin en ole itse niitä siihen pyytänyt, faija taisi joskus ties kuinka kauan aikaa sitten tuon hommata. Ja itseasiassa tuo staga taitaa olla myös faijan joten eihän minulla olekaan sitten mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös