Wotis oli 80- luvulla mulle ykköspaikka käydä kebulla. Kastikkeet olivat yli kaiken. En ole vastaavia löytänyt edes tänäpäivänä. On ainoastaan tylsiä mukaväkeviä sooseja ja salaatin yllä jokin valmismajo tai sen tapainen pieni tippa. Tomaatin siivuja voi olla parhaimmissa tapauksissa jopa kaksi kappaletta, salaatti on tyyliin jäävuori ja ns pepperonipaprikoita yksi tai kaksi.
Wotis, tai nykyään jokin vitun jetis on vielä testaamatta. Mutta juu parhaimmat kastikkeet tuolla on ollut verrattuna yhteenkään kebumestaan tässä maassa. Ja olen vuosikymmenien aikana syönyt kyseistä shittiä ympäri maata helvetin monessa paikassa. Muistaakseni joskus 20 vuotta sitten Helsingissä nautin ihan ok setin paikassa City Kebab. Vai muistanko väärin. En muista.
Wotis, tai nykyään jokin vitun jetis on vielä testaamatta. Mutta juu parhaimmat kastikkeet tuolla on ollut verrattuna yhteenkään kebumestaan tässä maassa. Ja olen vuosikymmenien aikana syönyt kyseistä shittiä ympäri maata helvetin monessa paikassa. Muistaakseni joskus 20 vuotta sitten Helsingissä nautin ihan ok setin paikassa City Kebab. Vai muistanko väärin. En muista.