Vai vauhtia kentälle?
Preds jatkaa kauppojen tekoa:
The Predators are re-acquiring Cody McLeod from the Rangers for I believe a 7-th RD pick. Trade call hasn't happened yet.
E: 2020 draftin 7. kiekka
No enhän mä nyt palstaveljet sentään väitä Rantasen kuuden millin lappuun tyytyvän, mutta väitän että alle kympin jäädään kuitenkin.
$11.634 million
Lisäksi Matthews oli 1.varaus kesällä '16. 1+16+34 = 11.634
MacKinnon sai sopimuksensa allaan 52 tehopisteen kausi ja Rantasella on alla todennäköisesti kaksi yli 80 pisteen kautta. Lisäksi palkkakatto on noussut tuosta MacKinnonin sopimuksen kirjoittamisesta. Joten hyvin vaikea on ajatella, että Rantanen ei voisi pyytää MacKinnonia enemmän. Avalanche voi toki tarjota aluksi, mutta ei mitään perusteita ole jättää Rantasen sopimusta noin kuuteen miljoonaan. Ellei se ole yhden vuoden paperi, mutta eipä silloinkaan todella.
Ei tollaisia sydänkohtauksia saa aiheuttaa.Lisäksi 1+1+6+3+4=15 jaettuna sopimusvuosien määrällä 5 => 3
HALF-LIFE 3 CONFIRMED
Viivapelaaja hyvinkin, uran pistesaldokin on kolme viivaa.Jets on Lehterän kaltaista viivapelaajaa vailla?
Mitä sitten tarkoitit sillä viittauksella MacKinnon 6,3 miljoonan sopimukseen?
Sitä että se hillitsee palkkapyyntöä noista Matthewsin (ja Marnerin) lukemista.
Boyle Nashvilleen toisen kierroksen (2019) varausvuoroa vastaan.
edit: Kappas, missasinkin ton edellisen viestin asiasta.
Noh, itse olen tyytyväinen tähän!
Canadiens ja Flyers kaupoilla:
--> Montreal: Weise, Folin
--> Philadelphia: Schlemko, Froese
NHL.com
Palkkojen suhteen Schlemko ja Weise suunnilleen päittäin. Canadiens toki toivoo Weisen pääsevän entiseen 2014-2015 vireeseen. Folin saattaa myös olla käypä 7. pakki. Ihan heti en hahmota, mitä Flyers kuvittelee kaupassa saavansa, jos eivät paljon häviäkään.
Vaihdettiin kasa kakkaa toiseen kasaan kakkaa.
Kenny Agostino (MTL) waivereissa. Ice Chips: Habs place F Agostino on waivers - TSN.ca