Ja se ilkeä harhautus on... Tämä on oikeasti helppo. Mutta olenpa nyt sitten itseeni tyytyväinen, että keksinkin näin vaikean, juoksulenkin jälkeen saunan lauteilla.
Otan kyllä. Nyt on annettu jo tarpeeksi vihjeitä. En aio tajua kankaalle ottaa. Aamupäivä huomenna vapaata, ja juhlin maantietovisan voittoa, ja vähän muutakin.Otahan vielä muutama tujaus niin tarjoat sen lopullisen vihjeen siinä huomaamattasi samalla.
Eikäkun suoraan tänne @Kauko Viisas avaamaan ketjuun.Mihin vastaan, jos yritän ratkaista jonkun sanan? Spoileriin? Yksityisviesti?
No tulihan se sieltä kun vähän potkittiin... Nyt @CuJo#31 lla oli merkittävä vaikutus ratkaisuus ja vei minut oikean vähemmistön luo.Kohta @Kauko Viisas hoksaa...
Töttötöttöröö!!!! Oikea vastaus. Mutta eikö ollutkin hyvä?No tulihan se sieltä kun vähän potkittiin... Nyt @CuJo#31 lla oli merkittävä vaikutus ratkaisuus ja vei minut oikean vähemmistön luo.
Vastaus; Kaarlo Maaninka
Yhtyeen jälkimmäinen = (Hortto) Kaalo
Jaakobin ensimmäinen = Ruuben = R => Kaarlo
Zimbabwen = maan
alkuperäiskansa = inka
Katsos perhana, se olikin sinun arvoitus eikä Kaken. Tätä se viski teettää.Eikäkun suoraan tänne @Kauko Viisas avaamaan ketjuun.
Ja minulla konjakki.Katsos perhana, se olikin sinun arvoitus eikä Kaken. Tätä se viski teettää.
Oli, oli, semminkin kun sain ratkaistua sen ensimmäisenä, toki @CuJo#31 n avustuksella.Töttötöttöröö!!!! Oikea vastaus. Mutta eikö ollutkin hyvä?
No tulihan se sieltä kun vähän potkittiin... Nyt @CuJo#31 lla oli merkittävä vaikutus ratkaisuus ja vei minut oikean vähemmistön luo.
Vastaus; Kaarlo Maaninka
Yhtyeen jälkimmäinen = (Hortto) Kaalo
Jaakobin ensimmäinen = Ruuben = R => Kaarlo
Zimbabwen = maan
alkuperäiskansa = inka
Mihin vastaan, jos yritän ratkaista jonkun sanan? Spoileriin? Yksityisviesti?
Vittu sää oot kännissä!Katsos perhana, se olikin sinun arvoitus eikä Kaken. Tätä se viski teettää.
Mutta nuo muut, tähän ketjuun?
Tämä siis oli sukupolvikysymys ja sitä kautta ikärasismia.
Voi olla. Olen nyt itseeni niiiin tyytyväinen tästä piilosanasta, ja sen ratkaisusta. Kaarlo Maaninka on todella minulle metkityksellinen urheilija, kuten E jo otaksui.Oli, oli, semminkin kun sain ratkaistua sen ensimmäisenä, toki @CuJo#31 n avustuksella.
Toki yhtyeitä on kovin paljon, mutta loppuosa oli juuri sellainen kuin minäkin olisin voinut tehdä - saattanut joskus tehdäkin. Oliko tämä nyt esimerkki suutarin lapsista?
Jos haluaisin nusasta valomerkkiä, niin olisin ehkä sanonut, että Jaakobin ensimmäisen ensimmäinen (sikäli kun viitataan pelkkään kirjaimeen R). Mutta enpä nusase.Helpotus että tämä ratkesi. Sitä aina miettii, että onko oikein rakentanut piilo
Voi olla. Olen nyt itseeni niiiin tyytyväinen tästä piilosanasta, ja sen ratkaisusta. Kaarlo Maaninka on todella minulle metkityksellinen urheilija, kuten E jo otaksui.
Nämä ajat, nämä ajat. Älä siis kiistä apuasi - olit ehkä vain rohkeampi kuin minä.Ja ei siinä varsinaista sherlockia tarvita, että yhdistää ravit ja romanit. Aika näennäistä apua siis meikäläiseltä.
Tämä on vähän niin kuin se idea tässä piilosanassa, että piilotetaan, hämätään ja muutoinkin vaikeutetaan ratkaisun löytymistä erilaisin tavoin. Ufokielistä minulla ei ole kokemusta tai tietoa.Mikä hemmetti on ioof? Jotain ufokieltä?
Jonnet ei muista. Olisiko ollut "Paimenkoiran" nielaisee eläinten vapautusrintamaKuka se rikkoi hänen ME:n?
Jonnet ei muista. Olisiko ollut "Paimenkoiran" nielaisee eläinten vapautusrintama
Vastaukseni: ArabiemiirikunnatEsiintyjä sekoittuu ioofiin
Ioof = ydin, lisää jotain ja kuulet jotain, sen jälkeen voit poistaa jotain ja lisätä sen esiintyjän, joka ei ole erityisen merkityksellinen