Karmein ruoka, jota olet elämäsi aikana leipäläpeesi pistellyt

  • 97 853
  • 564

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Amarillon hampurilainen. Hyi helvetti mitä paskaa!

Säälittää jo ajatuskin, että joku joutuu moista suuhunsa pistämään!
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään koin elämäni hämmentävimmän ruokailukokemukseni, kun laitoin suuhuni HK:n potku "ateriaperheen" broilerinugetin jonka olin hetkeä aiemmin dibannut juusto & jalapenodippiin. Kun jauhoin suussani vaahtomuovia muistuttavaa kanaa, mieleeni muistui ystäväni viisaat sanat; "älä milloinkaan syö kanaa nugetin muodossa, sillä olen nähnyt niiden koko valmistusketjun". Kun maistelin suussa tuota nerokkaasti oksennuksella ja helosanilla maustettua "kanaa" mietin, että olisi pitänyt tarkemmin ystävääni kuunnella. En voi suositella edes pahimmalle viholliselleni.

Ei kai löydy ihmistä joka pitää kyseisestä "ruuasta"?
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Amarillon hampurilainen. Hyi helvetti mitä paskaa!

Säälittää jo ajatuskin, että joku joutuu moista suuhunsa pistämään!

Itse en ole kyseistä tuotetta maistanut, mutta eräällä reissulla eräs seurueeni jäsen oli pakoitettu reklamoimaan Amarillon texmex - tai jotain sinne päin - burgerin. Paitsi että sämpylä oli kuiva ja kärvähtänyt sekä pihvi mauton, jäi myös hieman epäselväksi, mikä kohta purilaisesta oli texmexiä. Siihen tosin saatiin vastaus no onhan siinä se kastike. Ja olikin niin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Amarillon hampurilainen. Hyi helvetti mitä paskaa!

Säälittää jo ajatuskin, että joku joutuu moista suuhunsa pistämään!
Itse kyllä pidän paljon kyseisestä ateriasta, mutta eihän se kai kaikkia voi miellyttää. Sitä kuitenkin ihmettelen, että miten se voi olla karmeinta, mitä joku on koskaan suuhunsa pistänyt?

Kesäkeitosta en pidä yhtään, muita karmeita ruokia ei tähän hätään muistu mieleen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Amarillon hampurilainen. Hyi helvetti mitä paskaa!

Säälittää jo ajatuskin, että joku joutuu moista suuhunsa pistämään!

Jos oikein ajattelee niin ei meillä niin kovin huonosti mene jos Amarillon burgeri on karmeinta, mitä suuhun on tunkenut.
 

Bay

Jäsen
Amarillon hampurilainen. Hyi helvetti mitä paskaa!

Säälittää jo ajatuskin, että joku joutuu moista suuhunsa pistämään!

Koitappa ABC myymälän omaa kerroshampurilaista (ei siis Hesen). Kerran erehdyin reissulla kun kuvassa näytti samalta kuin Hesen kerroshampurilainen. Mitään niin kamalaa en ainakaan tämän vuoden puolella ole syönyt. Hampurilainen jäi syömättä, onneksi oli paljon ranskiksia.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Koitappa ABC myymälän omaa kerroshampurilaista (ei siis Hesen). Kerran erehdyin reissulla kun kuvassa näytti samalta kuin Hesen kerroshampurilainen. Mitään niin kamalaa en ainakaan tämän vuoden puolella ole syönyt. Hampurilainen jäi syömättä, onneksi oli paljon ranskiksia.

Itselle kävi vähän samat kun eräänä päivänä tilasin ABC:ltä heidän oman (alennuksessa olevan) kana-aterian. Oli kyllä kunnon paskaa. Ei nyt kuitenkaan pahinta ikinä missään, mutta pahaa silti.

Amarillon hampurilaisia en ole koskaan testannut, mutta tuskin nyt sentään karmeinta ruokaa ikinä. Ehkä ennemmin odotuksiin nähden kovin pettymys tai jotain.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Hillosipuleita on haukuttu aivan liian vähän tässä ketjussa. Siis miksi kukaan laittaa näitä hirvityksiä mihinkään ruokaan. Näillä on todella helppo pilata mikä tahansa kastike. Toinen on ananaksen (tai jonkun muun vastaavan) tyrkkääminen joka ikiseen ruokaan, ja sen jälkeen ruaan nimeen etuliitteen "aurinkoinen" tai "kesäinen"-sanan liittäminen.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ylivoimainen ykkönen oli argentiinalainen makkara. Ensin sitä ei meinannut saada veitsellä poikki ja maku oli ihan järkyttävän paha. Kaupan lihapullat on pahoja myös. Säilykepurkkiin pakatut haisee pierulle ja muut on muuten vaan kamalan makuisia.

Vieläkin pahempaa kuin paha maku on se, jos ruokaan eksyy jotain ylimääräistä. Hius, karva tai joku vastaava ylimääräinen vie ruokahalun pitkäksi aikaa.
 

Europoli

Jäsen
Toinen on ananaksen (tai jonkun muun vastaavan) tyrkkääminen joka ikiseen ruokaan, ja sen jälkeen ruaan nimeen etuliitteen "aurinkoinen" tai "kesäinen"-sanan liittäminen.

Komppaan tätä. Hedelmät hedelminä, sopivat jälkiruoaksi mutta eivät pääaterian raaka-aineeksi (paitsi johonkin wokkiviritelmään sopivat kyllä ananas- ja omenapalat). Ananasta tai persikkaa pizzaan? Ei kiitos.

Persikasta tulikin mieleen yksi vastenmielisimmistä ruokahetkistä. Oltiin kesken työpäivän lounaalla ja pöytään lyötiin asiallisen näköinen porsaanleike. Itse leike olikin ihan hyvä, mutta sen päälle oli lyöty säilykepersikan puolikas, joka haisi ihan märälle koiralle. En tiedä miltä maistui kun en ko. etelän hetelmää suostunut suuhuni laittamaan... vähän pitkin hampain söin sitten sitä leikettäkin, ei ollut nälkä entisellään. Persikka meni hyvin vikkelästi tuhkakuppiin levittämään koiranhajuaan ja tuhkis naapuripöydälle.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyllä se taitaa olla peruskoulussa eteen työnnetty tilliliha. Sitkeitä lihanpalasia tillillä maustetussa vesijauho -kastikkeessa, hyi fittu!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hillosipuleita on haukuttu aivan liian vähän tässä ketjussa. Siis miksi kukaan laittaa näitä hirvityksiä mihinkään ruokaan. Näillä on todella helppo pilata mikä tahansa kastike. Toinen on ananaksen (tai jonkun muun vastaavan) tyrkkääminen joka ikiseen ruokaan, ja sen jälkeen ruaan nimeen etuliitteen "aurinkoinen" tai "kesäinen"-sanan liittäminen.
Ananas on tuoreena oikein herkullista, esimerkiksi aamiaispöydässä tai muistakin tuoreista aineksista kasatussa hedelmäsalaatissa. Asia muuttuu, kun ananaksella ymmärretään vetistä ja aavistuksen verran metallinmakuista säilykemursketta.

Metallinmakuinen ananasmurska on perusraaka-aine mainitsemassasi "aurinkoisessa" tai "kesäisessä" salaatissa. Muita pakollisia aineksia ovat mm. kiinankaali, porkkanaraaste ja omena, ja sekaan on ängetty vielä pieni määrä pakastekarpaloita tuomaan niin sanotusti väriä.

Seuraavassa luonnedinta siitä, miten kesälomasuomessa voi törmätä "aurinkoiseen" tai "kesäiseen" salaattiin.

Ananasmurskasta rakennettu salaatti on valmis nautittavaksi, kun se on muhinut ravikansan ravintolan noutopöydässä vähintään puoli päivää, ja pohjalla on noin varttisaavillinen aineksista ja pesuvedestä periytyvää nestettä. Tätä mättöä lippalakkipäinen asiakas lapioi Nuutajärven lasisen salaattikipponsa täyteen. Appeen päälle roiskitaan vielä muovipullosta aimo rojaus oranssia salaattikastiketta jossa on liikaa sokeria ja etikkaa. Hekumainen herkkuhetki on valmis. Tämän alkupalan jälkeen odotellaan pitkään ja hartaasti. Viimein tupakalta löyhkäävä teinipimu rientää linjaston takaa pöytään ja tinttaa aamupäivän puolella tilatun leikkeen eteen. Medium ei tässä yhteydessä tarkoita kypsyysastetta, vaan lihanpalan lämpötilaa.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään koin elämäni hämmentävimmän ruokailukokemukseni, kun laitoin suuhuni HK:n potku "ateriaperheen" broilerinugetin jonka olin hetkeä aiemmin dibannut juusto & jalapenodippiin.

Tuo on kyllä kieltämätä kauheinta ruokaa pitkään aikaan jonka olen kuitenkin saanut syötyä kokonaan. Ei ne löysät mauttomat nugetit niinkään koska senhän tietää jo etukäteen mistä ne on tehty, mutta onpas mahdottoman vastenmielistä tuo dippi.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kauaksi huonoimmasta ruuasta ei jää n. 30 minuuttia sitten vetämäni erikoinen liha / peruna "laatikko" jossa liha oli sitkeää, perunat raakoja ja koko homma ui liemessä siten, että koostumus oli lähempänä keittoa kuin laatikkoa. Ruoka ei luonnollisesti maistunut miltään. Jälkiruuaksi saarioisten valmislettuja, jotka olivat ilmeisen kylmiä.

Tästä ilosta maksoin 7,60€ ilmeenkään värähtämättä. Onneksi suhteellisen laaja salaattipöytä pelasti edes hiukan tämän kulinaarisen nautinnon.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Varsinais-Suomen lahja suomalaiselle keittiölle: peruna- eli pastanttipuuro. Mitään niin hirvittävää en ole ennen sitä enkä sen jälkeen joutunut leipäläpeeni pistelemään. Tuon rinnalla kesäkeittokin on maittavaa herkkua.
 

Saloxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, KGB ja RK-62
Australialainen makkara. Useamman kerran niitä urhoollisesti ostin ja valmistin ja maistoin. Ja aina ne lensi roskiin. Vissiin pari väänsin kerran kun oli niin nälkä. Edes australialaiset eivät niistä tykkää.

Ja nyt puhun näistä raakamakkaroista, jotka tosiaan täytyy kypsentää ennen syömistä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kaikki mahdollinen kalaruoka. Aika moni sitä ihmettelee, mutta en vaan pysty syömään sitä. Tonnikala on hyvää, mutta kaikki muut tökkää ja pahasti.

Joku vuosi sitten yritin jotain uunilohta syödä, mutta ei jumalauta tullu mitään. No, ehkä vielä joskus....?
 

Siri

Jäsen
Tuon rinnalla kesäkeittokin on maittavaa herkkua.

Nyt on pakko tarttua: en voi ymmärtää tätä jatkuvaa kesäkeiton haukkumista. Tänään viimeks tein tätä ihanaa keittoa, ja kerralla niin paljon, että sitä syödään vielä ens kesänäkin! Mutta siis: varhaisperunoita, -porkkanoita, kermaa, voita, maitoa, tuoreita herneitä ynnä muuta- mikä vois olla sen parempaa?

Asiaan. Kamalimmat elintarvikkeet, joita olen popsinut: avokado, endiivit ja niiden johdannaiset (mitkä lie endivetit), munakoiso, jota ei ollut itketetty ja kaiken huippuna kamala aamupalajuusto! Muistan vieläkin, kuinka jouduin juomaan monta lasia vettä kyseisen juuston päälle, tuli aika vahva oksennusreaktio. Hyi yäk en syö.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minulla on eväät, usein syön edellisen päivän esim. keiton tai vastaavan lopun, leipää, hedelmiä.

Erityisesti himassa valmistettu liha- tai makkarakeitto ovat parhaimmillaan seuraavana päivänä lämmitettynä kun aromit ovat imeytyneet perunoihin ja tekstuuri on sopivan tasainen.

Amarillon hampurilainen. Hyi helvetti mitä paskaa!

Säälittää jo ajatuskin, että joku joutuu moista suuhunsa pistämään!

Höh, Oulun Amarillossa hamppari oli erittäin hyvä ja erittäin valtava. Taisi olla kokilla hyvä päivä ja uudet raaka-aineet.

Hillosipuleita on haukuttu aivan liian vähän tässä ketjussa. Siis miksi kukaan laittaa näitä hirvityksiä mihinkään ruokaan.

Älä muuta viserrä. Minä sentään olen haukkunut nuo yrjöttävät köntit tässä ketjussa.

Vanhempieni innovatiivisuuden hedelmä: Piimään tehty perunamuusi. Hyi helvetti...

Olen kerran syönyt tietämättäni piimään tehtyä muusia. Ja oli hyvää. Muija kertoi vasta jälkeenpäin, että se oli tehty piimään. Silloin vähän etoi, mutta muistelin, että hyvää oli. Kaipa se voin valtava määrä peitti piimän maun. Mutta olipa hemmetin kiinteää muusia se!

--- "älä milloinkaan syö kanaa nugetin muodossa, sillä olen nähnyt niiden koko valmistusketjun" - - -

Mulla oli työkaverina sälli, joka oli ollut töissä Kotivaralla meetvurstilinjalla. Ei kuulemma ollut sen jälkeen ikinä syönyt meetvurstia. Eräässä valmistusvaiheessa tavara oli ollut ilkeältä haisevaa tahnaa ja valmistuslinjan alkupäässä meetvurstiin oli joutunut kaikenlaista "äärimmäisissä tilanteissa" ihmisruoaksi kelpaavaa materiaalia...

Australialainen makkara. - - - Edes australialaiset eivät niistä tykkää.

Sama koskee australialaista "olutta" eli Fostersia. Jokainen suomalainen lager pieksää tuon litkun. Pitäisi melkein avata "karmein olut jota olet ikinä kurkkuusi kaatanut" -ketju.

Tilasin kerran päissäni Kemin Di Mare -pizzeriasta "fantasiapizzan". Sanoin kassaneidille, että "yllättäkää mut". Tulos oli sen mukainen. Pizzassa oli kananmunaa, persikkaa ja ananasta ja sipulia. Hyi saatana. Pahin pizza, jonka olen koskaan nähnyt, jota olen maistanut ja jota olen oksentanut.

Muutenkin kyseisen pizzerian tuotokset ovat varsinkin juustoltaan kovin kyseenalaisia. Juusto on outoa valkoista massaa, joka ei missään tapauksessa sovellu uudestaan lämmitettäväksi.

Kenen mielestä muuten sana pizza pitäisi kirjoittaa pitsa? Kielitoimiston suositus on pitsa. Fuck "pitsa".
 

d2uce

Jäsen
Kenen mielestä muuten sana pizza pitäisi kirjoittaa pitsa? Kielitoimiston suositus on pitsa. Fuck "pitsa".

Uusi suositus voisi olla, että kaikki nuo mikrossa lämmitettävät ovat pitsoja ja osa pizzerioistakin voisivat olla pitserioita. Tuo mainitsemasi Di Mare voisi "täyttää" pitserian "kriteerit".
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Höh, Oulun Amarillossa hamppari oli erittäin hyvä ja erittäin valtava. Taisi olla kokilla hyvä päivä ja uudet raaka-aineet.

Samoin Jyväskylässä, mitä mainioin tosimiesten krapulahiukoseen, runsaasti rasvaa, suolaa ja kaloreita.

Kesäkeittoa dissataan siksi koska se maistuu pahalle. Ainakin minusta, mutta ei se lähelläkään karmeinta ole mitä olen suuhuni pistänyt.

Hillosipulit sensijaan ovat erittäin hyvää einettä, varsinkin silloin kun muutaman olusen jälkeen tulee se suolaisen himo. Sen sijaan suolakurkut ja punajuuret voisi elintarvikevirasto julistaa ihmisravinnoksi kelpaamattomaksi, ei jumalauta mene alas vaikka olisi kuinka jurrissa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Metsäleirillä intissä kerran oli ruoka pirusti myöhässä ja saatiin vajaa keittoastiallinen jotain mitälie perunakasvismössöä, joka oli kaiken lisäksi vielä kylmää. Jäi syömättä, vaikka oli päivän temuamisen jälkeen ihan vitullinen nälkä.

Limppisoppaakin olen koittanut syödä, sukulaiskemuissa, nälkä jäi siitäkin kokemuksesta. Se pelkkä ulkonäkö jo vei isommat ruokahalut.

Vaimo oli töissä Saarioisilla ja toi joskus niitä epäkurantteja pitsoja kotiin. Kerran sattui laatikollinen pitsoja, joissa oli varmaan puolen sentin kerros juustoa päällä. Pienen palan sain syötyä ja kun meinasi tulla saman tien takaisin, lensi koko laatikollinen roskiin. Sen jälkeen en ole muuten Saarioisten pitsoihin koskenut.
 

Saloxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, KGB ja RK-62
Sama koskee australialaista "olutta" eli Fostersia. Jokainen suomalainen lager pieksää tuon litkun. Pitäisi melkein avata "karmein olut jota olet ikinä kurkkuusi kaatanut" -ketju.

Pitää muuten paikkansa. Tämän takia Fosters on käytännössä lähinnä vientiolut. Ja kuten australialaisesta makkarasta, australialaiset eivät myöskään pidä Fostersista.

Onneksi siellä on silti esimerkiksi Tooheys ja XXXX sekä Victoria Bitter, joita kelpaa kyllä lipitellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös