Minulla on eväät, usein syön edellisen päivän esim. keiton tai vastaavan lopun, leipää, hedelmiä.
Erityisesti himassa valmistettu liha- tai makkarakeitto ovat parhaimmillaan seuraavana päivänä lämmitettynä kun aromit ovat imeytyneet perunoihin ja tekstuuri on sopivan tasainen.
Amarillon hampurilainen. Hyi helvetti mitä paskaa!
Säälittää jo ajatuskin, että joku joutuu moista suuhunsa pistämään!
Höh, Oulun Amarillossa hamppari oli erittäin hyvä ja erittäin valtava. Taisi olla kokilla hyvä päivä ja uudet raaka-aineet.
Hillosipuleita on haukuttu aivan liian vähän tässä ketjussa. Siis miksi kukaan laittaa näitä hirvityksiä mihinkään ruokaan.
Älä muuta viserrä. Minä sentään olen haukkunut nuo yrjöttävät köntit tässä ketjussa.
Vanhempieni innovatiivisuuden hedelmä: Piimään tehty perunamuusi. Hyi helvetti...
Olen kerran syönyt tietämättäni piimään tehtyä muusia. Ja oli hyvää. Muija kertoi vasta jälkeenpäin, että se oli tehty piimään. Silloin vähän etoi, mutta muistelin, että hyvää oli. Kaipa se voin valtava määrä peitti piimän maun. Mutta olipa hemmetin kiinteää muusia se!
--- "älä milloinkaan syö kanaa nugetin muodossa, sillä olen nähnyt niiden koko valmistusketjun" - - -
Mulla oli työkaverina sälli, joka oli ollut töissä Kotivaralla meetvurstilinjalla. Ei kuulemma ollut sen jälkeen ikinä syönyt meetvurstia. Eräässä valmistusvaiheessa tavara oli ollut ilkeältä haisevaa tahnaa ja valmistuslinjan alkupäässä meetvurstiin oli joutunut kaikenlaista "äärimmäisissä tilanteissa" ihmisruoaksi kelpaavaa materiaalia...
Australialainen makkara. - - - Edes australialaiset eivät niistä tykkää.
Sama koskee australialaista "olutta" eli Fostersia. Jokainen suomalainen lager pieksää tuon litkun. Pitäisi melkein avata "karmein olut jota olet ikinä kurkkuusi kaatanut" -ketju.
Tilasin kerran päissäni Kemin Di Mare -pizzeriasta "fantasiapizzan". Sanoin kassaneidille, että "yllättäkää mut". Tulos oli sen mukainen. Pizzassa oli kananmunaa, persikkaa ja ananasta ja sipulia. Hyi saatana. Pahin pizza, jonka olen koskaan nähnyt, jota olen maistanut ja jota olen oksentanut.
Muutenkin kyseisen pizzerian tuotokset ovat varsinkin juustoltaan kovin kyseenalaisia. Juusto on outoa valkoista massaa, joka ei missään tapauksessa sovellu uudestaan lämmitettäväksi.
Kenen mielestä muuten sana pizza pitäisi kirjoittaa pitsa? Kielitoimiston suositus on pitsa. Fuck "pitsa".