Kyseisessä kappaleessa pohjustin suomalaisen urheilun tilaa isommassa mittakaavassa, en ainoastaan sen selkeänä kärkenä toimivaa SM-liigaa. Ei tarvitse hypätä kuin askel alaspäin potkupallon puolelle, niin alkaa jo löytymään kuvailemaani toimintatapaa. Myös JYP kuului käsittääkseni tähän porukkaan ennen Tynin tuloa. Vai oletko ollut sorvaamassa JYPin sponsorisopimuksia ennen vuotta 2004? (tällöin Tyni alkoi tuomaan panostaan seuran toiminnan parantamiseksi, vaikka aloittikin markkinointijohtajana 2007.
Vastaan hieman myöhässä, mutta kuitenkin. En ole tehnyt JYPin kanssa sponsorisopimuksia Tynin aikana, jaoin vain näkemykseni oman kokemukseni pohjalta. Tynin olen tavannut muutaman kerran, minulle Tyni oli hieman liian itsetietoinen, sanotaanko kohteliaasti näin, että henkilökemiamme eivät kohdanneet. Viis siitä, jos Tyni oli se joka nosti JYPin markkinoinnin hyvälle liigatasolle, niin siitä ilmanmuuta sulka hattuun! Nykyään tehdään hyvää työtä varmaan jokaisessa seurassa, mutta about 10 v taaksepäin asia ei ollut useasti näin, vaan asiat menivät aikaisemmin kuvailemallasi tavalla, hattu kourassa haettiin sponsoreita, mutta ei osattu esittää mitä konkereettista vastiketta sponsori siitä saisi.
Asiasta kukkaruukkuun, Wallinheimo heitti hyvän vastakommentinBryggaren "jääkiekko tuhoaa muut lajit" kommentille. Olen samoilla linjoilla, ei asiansa hyvin hoitaneita kuulu rangaista, vaan muiden pitää ottaa oppia ja kehittyä.