http://www.iltalehti.fi/digi/200904239462160_du.shtml
Vaihtanut vielä nimenkin..
Siinä on kyllä kuin kaksi marjaa. Nokkakin taitaa olla samaa kaliberia.
Siinä on kyllä kuin kaksi marjaa. Nokkakin taitaa olla samaa kaliberia.
Toivottavasti HIFKssa kartoitetaan plan B hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Siinä määrin siis, kuin se on mahdollista. Tietenkään mitään "stunttivalmentajien" reserviä ei mikään seura voi ylläpitää, mutta siinä määrin myös Jaloselta meni viime kausi penkin alle, että jos ensimmäiseen MJ -taukoon mennessä (eli noin ~15 peliä?) ei ensi kaudella olla samassa vauhdissa ja iskussa kuin muut kärkijengit, niin siinä vaiheessa myös valmennusjohdon suhteen täytyy tehdä kovia ratkaisuja.Pahus vieköön, ei vakuuta.
Joukkueen rakennus kaudelle 2009-2010 -ketjusta lainattua. Sopii paremmin tänne, ainakin vastaukseni. En yleensä harrasta pitkiä lainauksia, mutta nyt, kun lainaan muusta ketjusta, katsoin sen aiheelliseksi.
IFK:n organisaatio kiittää luottamuksen osoituksesta ja suunnittelee valmennuksen, rekrytoinnin ja pelitaktiikan kehittämisen tämän päätöksesi perusteella.Kyllä minustakin KJ voi jatkaa kauden 09-10
Kyllä meni, kuuntelivat korvat ja silmät punaisina vuodatustasi. Eivät muuta ole viime viikot odotelleetkaan. Nyt ovat vihdoin päälinjat selvillä, kiitos avustasi.Haluan menestyvän HIFK:n takaisin ja jo ensi kaudella. Menikö perille KJ ja kumppanit.
IFK:n organisaatio kiittää luottamuksen osoituksesta ja suunnittelee valmennuksen, rekrytoinnin ja pelitaktiikan kehittämisen tämän päätöksesi perusteella.
Kyllä meni, kuuntelivat korvat ja silmät punaisina vuodatustasi. Eivät muuta ole viime viikot odotelleetkaan. Nyt ovat vihdoin päälinjat selvillä, kiitos avustasi.
Siitä ei ole kysymys. On vaan niin helvetin kornia uhota omistajan elkein ja äänenpainoin täällä Jatkiksella, jota lukee erittäin marginaalinen osuus seurakannattajista, ja vielä murto-osaisempi osuus niistä, jotka asioista jotain päättävät, mitä IFK:n pitää tehdä tai jättää tekemättä.Kiitos itsellesi, että opetit minua tyytymään ilmeisesti ihan mihin hyvänsä sijoitukseen.
JYP oli kaudella 08-09 joulusta helmikuun alkuun liigan kehnoin joukkue. Täällähän pidetään suurena saavutuksena sitä, että HIFK n. 20 peliä menestyi kelvollisesti joulun jälkeen.
Jos asiat vievät sinulta yöunet, meilaa tai textaa Nybarille, Nokalle tai Everille. Täällä hemmot eivät päivystä.
Pomot tekevät, minkä pystyvät. Jos tulokset eivät kauden aikana tai sen loputtua ole riittävät, kenkää kaikille.
Meilasit väärälle ihmiselle.Edit. Unohdin, meilasin pari kertaa syksyllä asiallisen viestin Nybarille. Ei se vastannut niihin viesteihin.
Meilasit väärälle ihmiselle.
Jeps. Ei täällä kukaan päivystä jatkuvasti. Vaikka lainaukseni oli sulta, sain ihan päteviä kommentteja viestiini (ei sota tai Jatkoaika yhtä nickiä kaipaa). :)Dynamo: Ihan tsägällä löysin vastauksesi täältä. Mutta lyhyesti: Oma mielipiteeni K.Jalosesta on säilynyt samana marraskuusta -08 alkaen. Käy katsomassa tämän ketjun historiaa. Silloin uskalsin ottaa esille mahdollisuuden, että KJ ei ole oikea koutsi meille. Pitkin kautta kuulin mielipiteestäni Nokkaa kohtaan ja kun sitten tuli kakat housuun ja pysyn mielipiteessäni, niin joku jaksaa tulla syyttämään "maassa olevan potkimisesta"? Todella väsynyttä paskaa. Syytä samantien oikeassa olemisesta. Sorry, yritän ennustaa paskemmin jatkossa.
Ja mitäs vitun kicksejä mä siitä saan, että olin oikeassa KJ:n suhteen? Ei mun muna seiso sen mukaan, miten omat analyysit osuvat. Olen ennemmin kenttätason miehiä eli nautin siitä, kun olen väärässä, jos minulle tärkeä HIFK pärjää. Ja turha parkua Arastakaan jälkikäteen, siinä on äijä, joka toi meille faktisesti 2000-luvun ainoan mitalin ilman mitään selittelyjä. NHL:n lockout-kausi oli erikoinen kaikkiaan ja siinä meni ammattimies pesuveden mukana. Kohta täällä arvioidaan koutseja sen mukaan, miten niiden olisi ajatuksen tasolla ehkä kuulunut menestyä sen sijaan, mitä oikeasti jäi käteen. Sorry, tää on tulosurheilua ja toistaiseksi myös Kuula Lehkonen on menestynyt HIFK-valmentajana (4. sija) K.Jalosta paremmin. Yhdeksäs sija on niin huono, että pitänee mennä sekavaan Mälkiä / Ape -kauteen löytääkseen vastaavaa tuubaa? Viiksi-Bob taisi myös hengailla ysin paikkeilla, kun mono heilahti. Eikä kenelläkään tullut ikävä. Muistetaanpas kuitenkin se, että Viiksi on ollut NHL:n vuoden valmentaja, Nokka Kärppien kanssa mestari perslävessä nimeltä Suomi. Näistä valmentajista kiekkoscene laajassa mielessä (myös muut kuin Suomi lasketaan), tulee muistamaan Francisin, ei K.Jalosta. Mutta siis ihan oikein HIFK teki, kun pisti Bobin menemään, sillä tulos ratkaisee. Paitsi tässä KJ-tapauksessa. Mieshän on adoptioklubin uusi superkaappaus. Tammihelmikuussa tosiaankin kärkijengit treenaavat pleijareihin ja mestaruudet ratkotaan sitten maaliskuun puolella. Jolloin kannattaa olla kunnossa. Varmastikin Dufvaa harmittaa aivan sikana, kun Jyp oli selvästi HIFK:ta huonompi tammi-helmikuussa. Ja kun koutsi tulee inisemään hävityn sarjan jälkeen, että "tää hävittiin oikeastaan jo eka matsiin", niin on kaveri kyllä väärällä alalla.
Mä olen vielä luottavainen siihen, että Jalosen palkkaaminen kahdeksi vuodesi oli hyvä asia. Kunhan muutamat flegut poistetaan ja joukkueesta tulee enemmän Jalosen näköinen, menestystäkin on lupa odottaa. Tosin se ykkösveskari vielä puuttuu, asia joka pikkuhiljaa alkaa vituttamaan.Tästäkin huolimatta: Menestystä K. Jaloselle kaudeksi 09/10. Kun kiekko putoaa jäähän, lähdetään puhtaalta pöydältä. Tähän ei yhtään hymiötä, HIFK on vakava asia.
Tätä olen muuten itse pohtinut tämän kauden joukkueen julkistamisen jälkeen. Joukkueesta poistuvat H.Pikkarainen, Kuhta, Hacker, Walsh, Porthen ja tilalle tulevat Haataja, Clarke, Töykkälä ja Kurvinen (oliko tossa kaikki?). Onko siis nyt kasassa Nokan näköinen joukkue? Kuinka paljon tuo eroaa viimevuotisesta? Onko kaikki CountryClubilaiset nyt varmasti potkittu pois joukkueesta? Taisteleeko tämä joukkue mestaruudesta? Vai eikö mestaruus olekaan IFK:n tavoite? Vai onko ainoastaan niin, että keskeneräisistä asioista ei tiedoteta, eli seuraava tiedote tulee ensi kauden jälkeen?Mä olen vielä luottavainen siihen, että Jalosen palkkaaminen kahdeksi vuodesi oli hyvä asia. Kunhan muutamat flegut poistetaan ja joukkueesta tulee enemmän Jalosen näköinen, menestystäkin on lupa odottaa.
Jos välttämättä haluaa olla leso, täytyy olla siihen selkänoja - että on todellakin niin hyvä ja vastaa huutonsa. Tyhjänleuhkijat ei kelpaa.
-Mika Toivola, Ässien hopea tuli täysin sillä pelityylillä, jota Nordiksellakin palvotaan. Miinuksena kokemattumuus
-Raimo Summanen, selvää brändikauraa
-Erkka Westelund, samat
-Doug Shedden, samat