Kaukosäätimen katkeruuden sapen voi melkein maistaa täällä, joten hellästi silitän päätä ja totean vain, että : "kyl se siitä".
Itse yksipuoliseen tappeluun sen verran, että "mies" joka hakkaa toista selän takaa ei ole MIES mun silmissä, ei ole ollut, ei oke, eikä tule olemaan. On täysin selittämätöntä, miten tällaista pelaajaa jotkut puolustavat ja heittävät vastapelurin ylle hamekangasta yms. Tällaiselle hakkaajalle pitäisi keksiä oma koodisana, mikähän se olisi?
Itse olen sitä mieltä, että Raipe kyllä tiesi ja homma oli päätetty Kantolan keksin kanssa.Sinällään ymmärrettävää siksi, että kyllähän Ilves Kärppien Akilleen kantapään tiesivät, eli ennenkuulumattoman heikko pakisto, jossa hyökkääjän pitää jo olla pakkina, kun ei miehet riitä ja osa on Mestiskamaakin. Siitä kun oltaisiin saatu vähintään toiseksi paras pakki sivuun (makuasia kumpi parempi Pokka ja Ohtamaa), niin ihan aiheesta voidaan kirjoittaa, että Kärpät olisi voineet myös hävitä tämän pelin. Ovelaa liikkua yrittivät, eihän tuota muuten voi tajuta, tai sitten Kantola on aivan imbesilli.