Myös ilmainen Yamipod osaa päivittää musiikkiia iPodiin kts. http://www.yamipod.com/main/modules/home/. Toimii myös linuxeissa...
bisnesman kirjoitti:Tarkoitus olisi hommata bussimatkoille MP3-soitin spekseillä:
- Radio
- pieni ja kevyt
- hintaluokka 50 e +/- 10e
Playlistissa pyörii ehkä 50 biisiä eli 256 mt riittää mainiosti.
Ideoita?
Veijari kirjoitti:Stockalla kesäkuun kantistarjouksena iPod Nano 2Gb+Logitechin kaiuttimet.
Tairampa käyrä hakemassa...
Koala kirjoitti:Olen täällä Hansassa töissä ja iPod pitäisi käydä ostamassa, mutta mistään en löydä tuon hintaa. Paljonko siitä pyydetään?
239 euroa on kanta-asiakashinta.Koala kirjoitti:Olen täällä Hansassa töissä ja iPod pitäisi käydä ostamassa, mutta mistään en löydä tuon hintaa. Paljonko siitä pyydetään?
Another HAB kirjoitti:Gigantissa toi maksaa 199,-[/url]
Koala kirjoitti:Kantaako tuollaista esim. lenkillä helposti mukana?
Koala kirjoitti:Onneksi unohdin käydä Stockalta hakemassa. Olen myöskin nyt miettinyt, että kannattaako tuollainen 2gb soitin sittenkään, kun tarjolla on satasen erolla 20gb soitin? Kantaako tuollaista esim. lenkillä helposti mukana?
spertti kirjoitti:Noissa kovalevyllisissä soittimissa tuo rikkoontumisvaara tärähdyksissä on paljon korkeampi, kuin flash muistilla varustetuissa soittimissa. Jos pelkästään lenkkikäyttöön tarvitset, niin en kyllä suosittele kovalevyllistä soitinta.
Miguel kirjoitti:Voisin suositella Koalalle Zen MicroPhotoa 8GB
Epäilen vahvasti. iPod ja MonsterFM on aika vankka yhdistelmä jos haluaa popittaa autossa mp3-soitinta. Samalla latautuu soitinkin. Halvempi ja kevyempi versio iTrip toimii myös mainiosti, mutta ei lataa. Molemmat löytyvät, joten puhun kokemuksesta.Koala kirjoitti:Hinta- ja tuotevertailua tehneenä olen kallistunut tähän vaihtoehtoon. Saako tämän jotenkin liitettyä autoon?
Sitten muuten lataakin vinkeään, jos/kun hommaat sen verkkolaturin.Veijari kirjoitti:Kävin eilen hakemassa tuon Nanon. Ihan kelpo peli yhden illan tutustumisen jälkeen. Se kaiutinsetti joka tuli mukana... nooh, aika kömpelön oloinen rimpula mutta varmaan ihan kätevä jossain reissulla jos haluaa popittaa musaa muidenkin kuullen. Paskempi puoli soittimessa on se, että pitäisi vielä hankkia verkkolaturi erikseen mikäli haluaa ladata vehjettä muutenkin kuin usb:n kautta.
Tommy kirjoitti:Mistäs näitä MonsterFM:iä tai iTrippejä kannattaisi lähteä ostamaan?
Tommy kirjoitti:Mistäs näitä MonsterFM:iä tai iTrippejä kannattaisi lähteä ostamaan?
Onko se TuneCast II vai se ensimmäinen versio? Minulla on kyseinen laite toiminut ihan hyvin, kun käyttää väljää taajuutta. Pienen taustakohinan kuulee, kun biisien välissä tulee tauko. Antenni on kyllä takalasissa, joten peltiä ei tarvitse signaalin läpäistä.1Timer kirjoitti:Mulla on Belkinin vastaavanlainen eika pelita autossa ollenkaan. Hirveeta suhinaa vaan. Himassa kun vehkeen tuikkaa aivan kotistessejen antenniin kiinni, niin kuuluu.
Hukkaan meni $53??
Hanhi kirjoitti:Itse hommasin Creative Zen Nano Plus 1GB, oli hieman alta 100e. Hyvä vekotin, ainoa et radio pätkii ja asemia ei löydy tietyis paikoissa.